@SNoW,
post #61
I tutaj w pełni popieram - nie ma sensu rzucanie się z motyką na słońce.
> Gry RTS są cholernie złożone i jest w nich tak wiele różnorodnych
> problemów do rozwiązania, że zdecydowanie nie nadają się na pierwszą
> grę do zakodowania. Co prawda platformówek na Amidze dostatek, ale
> od czegoś trzeba zacząć. Najlepiej właśnie od platformera. Zawsze jest
> to jakieś doświadczenie zebrane na przyszłość
Dzięki za ciepłe słowa. Pierwszą grę napisałem jeszcze za AMOSa (strzelanka o nazwie Kwack, a druga Rzeźnik...), a później stworzyłem w C SocMana (symulacja gry piłkarzyki na kartce z przeciwnikiem SI). Wiele razy podchodziłem do pracy nad sequelem Rzeźnika - opracowałem zawczasu obsługę joysticka, dźwięków i grafiki, dopiero niedawno stworzyłem solidne podstawy engine'u (używam 4 systemowe Boby na ekranie).
Moimi najważniejszymi osiągnięciami są przeróżne edytory (np. do Benefactora czy Dune 2) i wiele tools do gier, ale nie same gry. W swoje biblioteczce posiadam książki "Asm-One", "Kurs asemblera na Amidze", "Rodzina M680xx" i kilka innych oraz absolutnie niezbędny kompakt "Amiga Developer CD v2.1".
> Przy duzej dozie optymizmu, moze uda ci sie stworzyc demo.... Wiem,
> wiem, maruda jestmmm
Niestety nie potrafię pisać dem, czy inter - tylko gazetki (ziny) i music packi...
:D