[#61] Re: Realizacja gry

@Minniat, post #59

I tutaj w pełni popieram - nie ma sensu rzucanie się z motyką na słońce. Gry RTS są cholernie złożone i jest w nich tak wiele różnorodnych problemów do rozwiązania, że zdecydowanie nie nadają się na pierwszą grę do zakodowania. Co prawda platformówek na Amidze dostatek, ale od czegoś trzeba zacząć:). Najlepiej właśnie od platformera. Zawsze jest to jakieś doświadczenie zebrane na przyszłość.
[#62] Re: Realizacja gry

@Minniat, post #59

no i projekt upadl ... teraz to nawet interwencja SuperBena nic nie pomoze szczęka opada!
[#63] Re: Realizacja gry

@Minniat, post #59

Przy duzej dozie optymizmu, moze uda ci sie stworzyc demo.... Wiem,
wiem, maruda jestmmm

[#64] Re: Realizacja gry

@Minniat, post #59

[*] Gliwice

[#65] Re: Realizacja gry

@asman, post #60

Dziękuję za zauważenie. Font tny.font jest dołączony do archiwum w v.0.14. Na mapie chodzi dodatkowy niebieski żołnierz. Na razie jednak zawieszam tworzenie Konfliktu aż do opracowania szybkich metod graficznych. Być może stworzę inną grę.

[#66] Re: Realizacja gry

@SNoW, post #61

I tutaj w pełni popieram - nie ma sensu rzucanie się z motyką na słońce.
> Gry RTS są cholernie złożone i jest w nich tak wiele różnorodnych
> problemów do rozwiązania, że zdecydowanie nie nadają się na pierwszą
> grę do zakodowania. Co prawda platformówek na Amidze dostatek, ale
> od czegoś trzeba zacząć. Najlepiej właśnie od platformera. Zawsze jest
> to jakieś doświadczenie zebrane na przyszłość


Dzięki za ciepłe słowa. Pierwszą grę napisałem jeszcze za AMOSa (strzelanka o nazwie Kwack, a druga Rzeźnik...), a później stworzyłem w C SocMana (symulacja gry piłkarzyki na kartce z przeciwnikiem SI). Wiele razy podchodziłem do pracy nad sequelem Rzeźnika - opracowałem zawczasu obsługę joysticka, dźwięków i grafiki, dopiero niedawno stworzyłem solidne podstawy engine'u (używam 4 systemowe Boby na ekranie).
Moimi najważniejszymi osiągnięciami są przeróżne edytory (np. do Benefactora czy Dune 2) i wiele tools do gier, ale nie same gry. W swoje biblioteczce posiadam książki "Asm-One", "Kurs asemblera na Amidze", "Rodzina M680xx" i kilka innych oraz absolutnie niezbędny kompakt "Amiga Developer CD v2.1".

> Przy duzej dozie optymizmu, moze uda ci sie stworzyc demo.... Wiem,
> wiem, maruda jestmmm


Niestety nie potrafię pisać dem, czy inter - tylko gazetki (ziny) i music packi...
:D

[#67] Re: Realizacja gry

@Minniat, post #66

później stworzyłem w C SocMana (symulacja gry piłkarzyki na kartce z przeciwnikiem SI).

o widzę konkurencję dla mojego SDL_Footbal :)
jak rozwiązaleś playera CPU ?

[#68] Re: Realizacja gry

@rzookol, post #67

Wymienimy się programami ?



Ostatnia modyfikacja: 27.05.07 19:16
[#69] Re: Realizacja gry

@Minniat, post #8

stary nieskonczony projekt rts
zrobiony byl edytor plansz, troche enginu etc. na reszte nie starczylo mi ochoty :)





Ostatnia modyfikacja: 27.06.07 23:43
[#70] Re: Realizacja gry

@Minniat, post #68

tu masz gre i kody źródłowe, funkcja engine jest dość dobrze opisana
(wpierw napisalem wszystkie komentarze potem pomiędzy nie zapisalem kod :) )

http://liza.umcs.lublin.pl/~mzukowski/sdl_football/index.htm

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem