#11
No niestety poki co AMOS... Tez bysmy chcieli stworzyc cos w asemblerze na miare wszechczasow ale trzeba mierzyc sily na zamiary ;)
A tak miedzy nami ciekawe dlaczego w ciagu ostatnich lat nikt nic nie napisal ciekawego w asemblerze, jak myslisz dlaczego?
Konkurencyjna, niekonkurencyja... zadna roznica tym lepiej dla tych, ktorzy beda chcieli zagrac w cos nowego. Choc szczerze to mysle, ze za nim przezwyciezysz samotnie owe problemy, to my juz bedziemy w trakcie drugiego projektu :D
#12
skoro grafikiem nie jestes, to jednak warto zebys okreslil co chcialbys robic
#13
obawiam sie ze poki co przygodowka schodzi na dalszy plan. Do przygodowki trzeba naprawde swietnego animatora i grafika do scenerii, chyba, ze to ma byc przygodowka ala "pechowy prezent" (bez urazy panowie ale to naprawde "dzielo" wszechczasow

)
Poki co niecierpliwym polecam przygotowanie i opisanie swojego projektu
(w pliku *.txt np.) bo tak czy siak bedziemy glosowali nad wyborem najciekawszego i najbardziej sensownego projektu (prawdopodobnie metoda ilosci glosow).
Oczywiscie nalezy liczyc sie z tym, ze jak juz mowilem projekty typu shot'em up czy platformowki ze scrollingiem, maja najmniejsze szanse na realizacje, ze wzgledu na ograniczenia jakie narzuca nam sam AMOS.
Nie chcemy tworzyc czegos co bedzie niegrywalne !
Czas do przemyslen mamy do piatku.
W piatek nadejda dalsze instrukcje.
Oczywiscie jesli znajda sie nastepni chetni do tego czasu, na pewno beda brani pod uwage