[#1] Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona
Przed chwilą sam sprawdzałem. Ten filmik to nie fake. Sam zrobiłem to kilkakrotnie. Ciekawostką jest fakt, że nawet jeśłi mamy więcej ramu to dane są dogrywane przed wykonaniem fatalitów.


http://www.youtube.com/watch?v=WCokODjEIGM&feature=email


Benedykt Dziubałtowski

[#2] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Benedykt Dziubałtowski, post #1

Czad :) Potestuję po pracy.

[#3] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Benedykt Dziubałtowski, post #1

a zdradzisz jak to zrobic ?

[#4] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@HOŁDYS, post #3

Przecież pisze. Obetrzyj filmik.


Benedykt Dziubałtowski

[#5] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Benedykt Dziubałtowski, post #1

A w ramach ciekawostek, najgorsza oficjalna konwersja w historii serii klasycznych dwuwymiarowych Mortali wygląda tak:
http://www.youtube.com/watch?v=jM3jSae_2cc



Ostatnia modyfikacja: 03.08.2011 15:04:04
[#6] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Shoonay, post #5

dla mnie to jest najgorsza http://www.youtube.com/watch?v=8owtZyb69Ek&feature=related

[#7] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@parallax, post #6

Graficznie, jasne, takie już są ograniczenia sprzętowe Game Boya.
Wersja na GBA nawet nie próbuje umożliwić graczowi... grać. ;)

[#8] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Shoonay, post #7

T.zn jak uniemożliwia?

[#9] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@parallax, post #8

Może spróbuj obejrzeć filmik? ;)

[#10] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Shoonay, post #9

No rzeczywiście, ale [wulgaryzmy].

[#11] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Benedykt Dziubałtowski, post #1

A widzisz, mówiłem Ci, że się da ;)

[#12] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@mailman, post #11

A ja nie przeczyłem, że się nie da :)



Benedykt Dziubałtowski

[#13] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Benedykt Dziubałtowski, post #12

Sprawdziłem, działa :)
Czad²

[#14] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Shoonay, post #5

Wow, nie wiedziałem że GBA ma tak zaawansowany procesor odpowiedzialny za inteligencję postaci w końcu game boy ADVANCED :)

[#15] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@QUAD, post #14

Odchodzac troche od tematu, to akurat nie jest gra ktora pokazuje mozliwosci GBA :) Zwykly crap jakich wiele na te konsolke, ale sa tez perelki i to tez sporo.

[#16] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Shoonay, post #7

A to cokolwiek dziwne, przecież GBA ma znakomity potencjał. Nie szukając daleko, wystarczy obejrzeć choćby to.

http://www.youtube.com/watch?v=QhjtxYOXf2M

Grałem na emulatorze, toż to niemal przenośny automat.

A ten port jest faktycznie straszliwie zmaszczony. Tak jak gościu skomentował, przypomina trochę te wszystkie podróbki z NES-a w stylu "Mortal Combat 16, 86 People". Tyle że w nich ciosy czasem jednak wchodziły w przeciwników. Współczuję ludziom którzy za to zapłacili.



Ostatnia modyfikacja: 04.08.2011 19:07:42
[#17] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Benedykt Dziubałtowski, post #1

Benek, mógłbyś może skompletować wszystkie ciosy postaci oraz sekrety w jednym artykule? Wg ciosów z SS nie wszystko mi wychodziło, np chociażby wykończenia Kung Lao. Fajnie by było gdyby pojawił się jeden kompletny zbiór wszystkich potrzebnych informacji o MK2, których gracz będzie potrzebował.


Ta wersja na GBA wygląda jakby połączenie engine'u z NESa z grafiką wyciągniętą z UMK3 na SEGA GENESIS, jeżeli ktoś za to oberwał to mu nie zazdroszczę, to chyba pierwsza wersja gry w wersji pre-alpha wydana komercyjnie, pewnie powstała w jeden dzień jak Zdzisław.

[#18] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@rafgc, post #17

Piracki hack na NESa był lepszy, przynajmniej ciosy "wchodziły" ;)
http://www.youtube.com/watch?v=hHC3DFGwG7U

[#19] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@rafgc, post #17

Kiedyś PPA hostowało stronę poświęcona MK 1 i 2 na Amigę. Nie wiem czemu strona znikła a szkoda.

Co do Secret Service. Szacuję, że jakieś 20% ciosów do Mk było błędnie podanych. Tyczy to nie tylko mk2 na Amigę ale również Mk3 na PC.

Raczej nie widzę sensu robienia artykułu o ciosach. Wszystko ( poza fatalami shang kintaro) jest podane w pliku redame dołączonego do instalki whdload. Są tam te z opisane tajne kody.



Benedykt Dziubałtowski



Ostatnia modyfikacja: 04.08.2011 21:26:52
[#20] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Benedykt Dziubałtowski, post #19

Aha, nie wiedziałem, więc należałoby ta instalkę uzupełnić o fatality shang tsunga oraz odkrytą przez Ciebie metodę dostania się do Smoke'a.

[#21] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Benedykt Dziubałtowski, post #19

Przecież nadal jest: http://www.ppa.pl/mortalkombat/index.html

[#22] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Shoonay, post #21

Ostatnio jak jej szukałem to nie było. Ale fajnie, ze jest. Wie ktoś kto jest autorem tej stronki? Przydało by się zaktualizować fatale Kintara i mała prośba aby filmiki z mk1 były odtwarzane ciut wolniej :)


Benedykt Dziubałtowski

[#23] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@cpt. Misumaru Tenchi, post #16

no no 2003 r i gry jeszcze wychodzily na GBA :)

Zbior ciosow przydalby sie ja np wogole nie umiem ani jednego fatality zrobic :)))

[#24] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@HOŁDYS, post #23

Przeskok między generacjami konsol nie odbywa się na zasadzie ciach - mamy NDS-a, to GBA może pójść w odstawkę. Nie chce mi się teraz sprawdzać do kiedy robili na niego gry, ale daję głowę że jeszcze na długo po 2004 (premiera NDS-a na świecie).

Niech nikt nie odbiera tego jako kolejną zaczepkę z mojej strony, ale tak się zastanawiam: po co grać w MKII na Amidze, gdy można w oryginał pod MAME? Amigowa wersja, jakkolwiek niezła, jest troszkę pocięta w stosunku do oryginału, jednocześnie nie wnosząc absolutnie żadnych nowych treści. Mi osobiście najbardziej przeszkadza sterowanie - po kuracji automatowymi bijatykami które mają od 3 do 6 niezależnych przycisków fire (ciosów) już nie potrafię grać jednoprzyciskowym joyem. No dobra, wiem że konwersja potrafi zrobić użytek z drugiego przycisku i mamy ręce i nogi osobno, ale nie zmienia to faktu że wykonywanie fatali i speciali i tak zostało pozmieniane - wszystkie wchodzą na "główny" fire.

[#25] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@cpt. Misumaru Tenchi, post #24

Wiesz można by powiedzieć po co używać Amigi skoro masz szybkiego i taniego PC oraz super konsolę. Kwestia hobby, pasji i wyboru tego czego się chce używać.


Benedykt Dziubałtowski

[#26] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Benedykt Dziubałtowski, post #25

No cóż, może faktycznie wychodzi tutaj moja totalna "grajkowość" i proste myślenie typu "po co grać w gorszą wersję jeśli się ma lepszą (oryginalną), nieważne na czym". Nie mam zamiaru ukrywać że choć nadal kocham Amigę, tak w chwili obecnej jest ona dla tylko jedną z wielu kultowych platform do giercowania.



Ostatnia modyfikacja: 05.08.2011 00:30:54
[#27] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@cpt. Misumaru Tenchi, post #26

Panowie...
Nie ma się o co kłócić.
Amigowa wersja jest "brzydka" i klatkuje, ponieważ została zrobiona na bidule A500.
Przecież na A1200 wyglądałaby dokładnie jak na SNES. :)



Ostatnia modyfikacja: 05.08.2011 00:32:45
[#28] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Andrzej Drozd, post #27

Ja się nie kłócę :) cpt. Misumaru Tenchi też nie. Po prostu wymieniamy zdania. On nie widzi sensu w granie Mk na Amidze ja widzę. Od tyle różnica zdań.


Benedykt Dziubałtowski

[#29] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@cpt. Misumaru Tenchi, post #16

Pewnie Midłej uzyczyl tylko licencji, smiem myslec ze przy "nowych" mortalach nie pracuje juz nikt ze starej ekipy.
Mowiac o GBA trzeba pamietac ze przy najtanszych kartach nierozszezajacych ram, konsola ma tylko 256kb pamieci operacyjnej pomimo mozliwosci wyswietlania pelnoekranowych animacji i renderowania prostych 3d (to nawet starusienka 500tka ma standardowo ponad 500kb). Wydawca wypuszczajac gre najtanszym kosztem musi liczyc sie z "cieciami" w grze. Ciecia nawet nie ominely konwersji ze Snes na GBA, przypadek Yoshi island, pocieta grafika, mniejszy framerate. Ale coz zrobic snesowa wersja miala wbudowany FX i sporo dodatkowego ramu na karcie.

Mi te zolwiki bardziej podeszly:
http://www.youtube.com/watch?v=zaUQyefZqck&feature=related

Odjechane pixelki.
Na GBA polecam Mario Super Star Saga i Zelda Minish Cap, pieknie wypixelkowane gry z porywajacym scenariuszem. Pelne przygod i koloru. Bardzo lubie czesac w Mario Golf advance Tour, taki troche bardziej dopracowany Sensible golf z Amigi.
Z bijatyk najlepiej wypada SF Alpha3, sporo gralem w Kofex2 ale spartolili go niestety.



Ostatnia modyfikacja: 05.08.2011 10:04:01
[#30] Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona

@Koyot1222, post #29

Twórca Mortal Kombat - Ed Boon do dziś jest głównym designerem serii. Najnowsza, bezwzględnie najlepsza część MK w historii, to głównie ziszczenie jego bezpośredniej wizji.
Co do technikaliów - w przypadku konsol dane techniczne są raczej niesitotne - vide PC Engine, iPad, Amiga 500 - maszynki relatywnie słabe a softem kasowały i kasują teoretycznie mocniejszą konkurencję.

Swoją drogą, granie na Amidze w MK2, mając możliwość grania w wersję Arcade to masochizm. A sentyment do hardware'u nie ma nic do rzeczy. Raczej trąci sprzętowym nacjonalizmem :)

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem