[#29]
Re: Ostatnia tajemnica Mortal KOmbat II ujawniona
@cpt. Misumaru Tenchi,
post #16
Pewnie Midłej uzyczyl tylko licencji, smiem myslec ze przy "nowych" mortalach nie pracuje juz nikt ze starej ekipy.
Mowiac o GBA trzeba pamietac ze przy najtanszych kartach nierozszezajacych ram, konsola ma tylko 256kb pamieci operacyjnej pomimo mozliwosci wyswietlania pelnoekranowych animacji i renderowania prostych 3d (to nawet starusienka 500tka ma standardowo ponad 500kb). Wydawca wypuszczajac gre najtanszym kosztem musi liczyc sie z "cieciami" w grze. Ciecia nawet nie ominely konwersji ze Snes na GBA, przypadek Yoshi island, pocieta grafika, mniejszy framerate. Ale coz zrobic snesowa wersja miala wbudowany FX i sporo dodatkowego ramu na karcie.
Mi te zolwiki bardziej podeszly:
http://www.youtube.com/watch?v=zaUQyefZqck&feature=related
Odjechane pixelki.
Na GBA polecam Mario Super Star Saga i Zelda Minish Cap, pieknie wypixelkowane gry z porywajacym scenariuszem. Pelne przygod i koloru. Bardzo lubie czesac w Mario Golf advance Tour, taki troche bardziej dopracowany Sensible golf z Amigi.
Z bijatyk najlepiej wypada SF Alpha3, sporo gralem w Kofex2 ale spartolili go niestety.
Ostatnia modyfikacja: 05.08.2011 10:04:01