[#61] Błędy w Mortal Kombat II

@rafgc, post #60

Zrobiłem filmik na jutube ze znanymi mi błędami w Mk II. Co ciekawe błąd sub zero vs Kintaro odkryłem przypadkiem przy kręceniu tego filmiku.


http://www.youtube.com/user/beenedykt#p/a/u/0/oGTf76MJQbA


Benedykt Dziubałtowski

[#62] Re: Błędy w Mortal Kombat II

@Benedykt Dziubałtowski, post #61

heh widze Benek ze zyjesz tym mortalem :) Skoro taki wymiatacz jestes moze bys zrobil liste ciosow kazdej postaci .... ja nie umiem zadnego babality fatality frendship robic .. metoda prob i bledow moze mi sie ze 2 razy udalo.
Mysle ze takich lewych jak ja jest wielu tutaj ..
Co ty na to ? Pomozesz ?

wiekszosc ciosow z gazet/netu nie dziala poprawnie z amiga



Ostatnia modyfikacja: 29.08.2011 15:15:41
[#63] Re: Błędy w Mortal Kombat II

@HOŁDYS, post #62

[#64] Re: Błędy w Mortal Kombat II

@mailman, post #63

ale LAMA ze mnie :D
dzis wieczorem odpalam A500 2 .5 MB RAM 4 x DF0: :)
najpierw musze to wydrukowac w pracy pomysł

ps. Co znaczy X w ruchach joya przy FATALITY ??



Ostatnia modyfikacja: 29.08.2011 15:25:52
[#65] Re: Błędy w Mortal Kombat II

@HOŁDYS, post #64

Blok


Benedykt Dziubałtowski

[#66] Re: Błędy w Mortal Kombat II

@Benedykt Dziubałtowski, post #65

tzn trzyma sie ten blok i macha w lew prawo dalej ? czy robi sie go jako pierwszy w sekwencji fatality ?

druga sprawa czy przy opcji 2 przyciskowej te ciosy robi sie tak samo ? czy lepiej zrezygnowac z takiego modelu sterowania ?



Ostatnia modyfikacja: 29.08.2011 15:31:09
[#67] Re: Błędy w Mortal Kombat II

@HOŁDYS, post #66

Trzymasz blok tzn kierunek + fire i machasz tak jak podano w opisie na koniec puszczasz wszystko łącznie w fajerem. Niektóre sekwencje są bardzo trudne np. stage fatality shanga wtedy tez najlepiej trzymać blok aby sobie ułatwić.

Możesz zgrać na joyu który ma dwa fajery. Ciosy specjalne wykonujesz używając pierwszego fire.


Benedykt Dziubałtowski

[#68] Re: Błędy w Mortal Kombat II

@HOŁDYS, post #66

system dwu przyciskowy to kpina w tej grze, drugi przycisk pozwala ci tylko na używanie kopnięcia oddzielnie, natomiast (i to mi się głównie nie podoba) nie wyklucza wykonania kopnięcia pierwszym przyciskiem, skaczesz wciskasz fire 1 a tu kopnięcie zamiast uderzenia pięścią. gdyby był oddzielny system ciosów dla joya dwuprzyciskowego to by było super, pewnie ktoś grzebiący w whdload mógłby to zmienić, ale nie jestem pewien czy ktoś by chciał się za to zabrać.

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem