@Koyot1222,
post #16
@Koyot1222
Pomarańczowy obiekt jest przeszkadzajką, obiekt pod śrubką to akumulator z elektrycznym wyładowaniem miedzy elektrodami (dodatkowe punkty energii? Czas?).
Dzięki za wytłumaczenie. Myślę, że akumulator dobrze się sprawdzi jako działko strzelające impulsami elektrycznymi (tak jak jest w oryginalnym Robbo), co o tym sądzisz?
Co do tego dodatkowego klocka ściany to zdaję sobie sprawę - dodam wkrótce.
Jeśli chodzi o dodatkowe klatki animacji dla obiektów to bardzo chętnie - podeślij je proszę na skrzynkę e-mail.
@Selur
W języku C programy narzędziowe pisze się całkiem szybko. Co więcej z języka AMOS dużo bym musiał sobie poprzypominać. Generalnie ta długa obsuwa powodowana była moimi problemami zdrowotnymi. Moje zdrowie poprawia się bardzo powoli, ale na szczęście z każdym dniem jest coraz lepiej.
Dobrze, nie będę marudził o swoich problemach. Dodanie odczytu/zapisu mapy to tak naprawdę 20 minut pracy. Dziś miałem troszkę zajęty dzień, postaram się kompletny konstruktor opublikować może jeszcze dziś wieczorem.
Sam silnik gry będę pisał tuż po ukończeniu konstruktora, czyli pewnie od jutra.
Ostatnia aktualizacja: 22.01.2015 16:40:18 przez Hexmage960