[#31] Re: Piggy Ride - informacje

@BULI, post #30

kiedy ja nawet nie mam 030 ;)

gola a1200 (ew. fast) to imho idealny target..
[#32] Re: Piggy Ride - informacje

@BULI, post #30

Postaram się odnieść do wszystkich uwag i wypracować coś fajnego OK
[#33] Re: Piggy Ride - informacje

@juen, post #31

Idealny target to A500 1Mb Chip Ram (ze wzgledow ekonomicznych) ale gola A1200 to tez dobry pomysl ok, racja
Rzucanie sie na 68030 nie ma wiekszego sensu, wbrew pozorom uzytkownikow turbiaczy jest niewielu a poza tym, tych bardziej wymagajacych rozczarowalaby gra tego typu, skoro wiekszosc z nich pogrywa w gry 3d typu Doom, Quake itp.. ok, racja
[#34] Re: Piggy Ride - informacje

@selur, post #33

:OLO:

Przecież shmupsy też mogą być wymagające :P Nikt nie narzeka, że np, Shoot'em up Machine jakim jest Xbox360 ma tyle 2d szuterków a to przecież użytkownicy powinni być zawiedzeni no bo przecież moga grać w Kol o'Djuti czy inne Girsy (pisowni prosze nie poprawiać) i takie gry mogą tylko reozczarować

Dziś mało kto ma wiedzę/czas/możliwości by ustrugać drugiego Sviw/Warzone/Battle Squadron.
Szkoda tracić potencjał przez ograniczanie swej kreatorskiej wizji. Jak gra, zgodna z Waszym audiowizualnym zamysłem ruszy na A1200 z FAST - Bombowo. Jak nie , coż, nie ograniczajcie się - dowalcie wymagań :)

Tak czy inaczej kibicuję i czymam kściuki! :)
[#35] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #1

Wygląda super, grafika jest bardzo miła dla oka i kojaży mi się z Bomber Bobem :) Trzymam kciuki za to żeby gra odniosła sukces. Czy w grze będą chmury albo deszcz? Czy prócz zieleni będą inne typy etapów, przykładowo pustynia, teren miejski albo przemysłowy, teren pokryty śniegiem? Czy będą bossowie?
Tytuł jest bardzo dobry, mi pasuje i bym go nie zmieniał. Samolocik mógłby mieć świński ryjek i w ten sposób być bardziej piggy :) ewetnualnie pilotem mogłaby być świnka.
Powodzenia! :)
[#36] Re: Piggy Ride - informacje

@juen, post #31

gola a1200 (ew. fast) to imho idealny target..


Jeśli do tego grafika dla AGA + cooper to jestem z Wami ok, racja
[#37] Re: Piggy Ride - informacje

@BULI, post #36

Nie wiem czy to nie będzie przerost formy nad treścią W przypadku tej gry, zaraz dojdziemy do grafiki w stylu "Rise of the robots". Wiadomo jak to z jej grywalnością było
[#38] Re: Piggy Ride - informacje

@BULI, post #36

Battle Squadron czy Xenon2 działają na OCS/7MHz, więc i tu powinno mocy wystarczyć.

AGA to już 64pix sprajty, Fetch Mode 64bit, dużo Chipu no i 020. A z Fastem wydajność wzrasta jakieś x2.25 - na tym można już poszaleć, ale też i oczekiwania idą w górę (Banshee conajmniej ;). Jeśli będzie decyzja na AGA, to sugerowałbym trzymać się jednak "vanilla A1200" bo wtedy bedzie szansa na wydanie na stock CD32 (mam ProModule z Fastem, więc nie agituje za swoim konfigiem :).

Tradycyjnie - trzymam kciuki za projekt OK

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2016 14:49:17 przez sachy
[#39] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #37

Nie, nie, nie :) Styl jest idealny, nawet w skąpej palecie barw - mi tu bardziej chodziło u upchanie dodatkowych sprajtów, ich animacji, efektów dźwiękowych i sampli. To będzie zżerać (szczególnie RAM) zasoby. Jeśli bylibyście w stanie to upchać, kosztem wydajności, dlaczego by nie.

A propos sampli - fajnie gdyby takowe występowały po polsku (najlepiej w przekoloryzowanej, przesadnej wersji) a napisy (ogólna wersja językowa) po angielsku. Mogłoby by to dać fajny kontrast (jest taki świetny szuterek, który ma ścieżkę dźwiękową po węgiersku - języku twórców - i MEGA to robi klimat!).
[#40] Re: Piggy Ride - informacje

@sachy, post #38

Dzięki! Każde dobre słowo się przyda OK

Zrzut z edytora, coś tam się wyłania. Obejrzę to potem na kilku monitorach i potem pokombinuje jeszcze z paletą.


W odpowiedzi na #39

OK

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2016 14:57:33 przez Koyot1222
[#41] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #40

Niepotrzebny post.

Ostatnia aktualizacja: 18.02.2016 14:57:21 przez Koyot1222
[#42] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #1

OK
[#43] Re: Piggy Ride - informacje

@michalmarek77, post #39

"A propos sampli - fajnie gdyby takowe występowały po polsku.."

Boze tylko nie polskie sample !!
[#44] Re: Piggy Ride - informacje

@selur, post #43

daj spokoj selur, takie sample z franko to sa juz kultowe:P
[#45] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #40

No to proponuję River Guns :D
[#46] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #40

biorę w ciemno jak się ukaże :)
[#47] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #40

Ciąg dalszy.
Trochę nowych elementów.

Zrzut z edytora
[#48] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #47

Kurcze, grałbym :D OK
[#49] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #47

Kapitalny styl! Kocham te helikoptery i czołgi, łodzie i samoloty oraz rakiety! Czytelna i atrakcyjna grafika!

Tymczasem nie mogę doczekać się swojego egzemplarza Tanks Furry, ale oczywiście jestem otwarty na nowe gry.
[#50] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #47

Dzisiejszy zrzut z edytora:

lekkie podkręcenie palety
[#51] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #50

Pierwsze wrażenie- jest żywiej i bardziej soczyście- wniosek OK
[#52] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #50

Woda będzie się animować (fale bijace o brzegi, wodospadzik)? Drzewka na lądzie?
Sporo by to dodało. Jak tak, to czekam na gif-a :)
[#53] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #50

O jakie to fajne!
[#54] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #50

Ju ar dżenjuss OK
[#55] Re: Piggy Ride - informacje

@michalmarek77, post #52

Dzięki wszystkim za zainteresowanie

Na razie jeszcze jesteśmy na etapie dyskusji i projektowania Dlatego mogę sobie jeszcze "poszaleć" w edytorze zarówno z paletą jak i z elementami tła. Zasadniczo chciałbym aby animowane były na pewno wodospady. Co do animowanych małych drzew, testowaliśmy to w TF przy krzakach, animacja poruszających się tak małych elementów sprawiała nieprzyjemne wrażenie, dlatego zarzuciliśmy w TF taki pomysł.

Zależy mi na bardzo "ascetycznym", prawie geometrycznym wyglądzie mocno "korespondującym" z pierwowzorem.


Zrobiłem już trochę animacji dla podstawowych przeszkadzajek.
Mają po dwa tryby, stoi/czeka oraz taranuje. W tej chwili jest ich już 9 rodzajów.


Ostatnia aktualizacja: 18.03.2016 07:45:07 przez Koyot1222
[#56] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #55

Wygląda super :) może zamiast jakieś skomplikowanej animacji wody można by zastosować animowany gradient złożony z kilku kolorów?
[#57] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #55

Zdążycie na Decrunch? Odpalilibyśmy zawody na big screen :)
[#58] Re: Piggy Ride - informacje

@WojT_GL, post #57

Nie śrubuj im bo wyjdzie crap a ma być wypas
[#59] Re: Piggy Ride - informacje

@Gżegżółka, post #56

Musiałbym część kolorów przeznaczyć na sprzętowy pulsujący gradient, ale to tylko w przypadku kiedy uznamy, że dla wydajności lepiej będzie zrezygnować z animowanych tilesów tła na rzecz "cyklingu".

W odpowiedzi na #57

Wszystko zależy jak nam się czas ułoży. Niedługo będziemy już pracować nad jakimś wczesnym demem. Ale raczej nie będzie to jeszcze pełna mechanika wraz ze zliczaniem punktów. Bardziej, wstępny test wydajnościowy

W odpowiedzi na #58

Tobie i wszystkim z osobna, dzięki za mentalne wsparcie. Pozytywny odzew i wszelkie dobre słowa to bardzo dobra motywacja dla naszej pracy OK
[#60] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #59

"Tobie i wszystkim z osobna, dzięki za mentalne wsparcie. Pozytywny odzew i wszelkie dobre słowa to bardzo dobra motywacja dla naszej pracy OK"

To ja też zmotywuje to może zdążycie jednak z demem na Decrumcha :):):
Sliczne, piękne, zajebiaszcze, cud miód i malinki, widać progress! Naprawde GIT! OK

Ostatnia aktualizacja: 18.03.2016 15:21:37 przez zeter
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem