Trochę konkretów odnośnie projektu

Zrobiło się za oknem ładnie, zielono i ciepło, ale nie spoczywamy na laurach

Testowaliśmy grę z podstawową mechaniką, udało nam się dogadać co do podstawowych "ficzersów".
Usprawniłem grafikę, przygotowuję się do wstępnych animacji podłoża, potestujemy i zobaczymy co się da zrobić. Mamy wstępnie 6 typów animowanych "przeszkadzajek", prawie każda w dwóch rodzajach/odmianach.
Trochę zabrakło mi czasu na przyłożenie się do map, (pragnąłem wystawić coś jeszcze w konkursie, Hermes praktycznie skończony, uff!

) chciałbym podzielić grę na 3 otoczenia: las(drzewa. chatki, zieleń, jeziorka itp), pustynię (piasek, kaktusy, drewniane szopy, instalacje naftowe id) i miasto (domki, domy, drogi, stocznie, magazyny. kontenery etc.).
Ważna rzecz, przemianowaliśmy projekt na
BRIDGE STRIKE. Długo dyskutowaliśmy co do samej nazwy, aż w końcu wynegocjowaliśmy kompromis. Myślałem o przemianowaniu wątku albo o zmianie i założenie nowego, ale lepiej chyba nie zaśmiecać.
Powolutku klecimy nową wersję testową. Przydałby się nowy menu screen, więc zacząłem już coś "na sucho" dłubać.
Ostatnia aktualizacja: 10.05.2016 10:39:19 przez Koyot1222