[#61] Re: Piggy Ride - informacje

@zeter, post #60

Już się nie mogę doczekać Twojego trailera gry :) Dasz radę przebić ten z Tanks Furry?
...
Oczywiście, że dasz!
[wyróżniony] [#62] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #1

:) wątek idzie do ulubionych. Gra to jedno ale obserwowanie jak powstaje to jeszcze większa radocha.
[wyróżniony] [#63] Re: Piggy Ride - informacje

@cossack, post #62

swieta sprzyjajace - 10% kodu gotowe :)
[#64] Re: Piggy Ride - informacje

@juen, post #63

szeroki uśmiech OK
[#65] Re: Piggy Ride - informacje

@juen, post #63

Bardzo wczesna wersja gry, ale grywalna W sumie, Juen wpakował już w to sporo kodu a Simone podesłał min, 2 kanałowy modułek, który mógłby lecieć podczas rozgrywki. OK Sporo brakuje jeszcze w grafice, przede mną długa droga
Trzymajcie kciuki, bo nasza przygoda dopiero się rozpoczęła szeroki uśmiech


linka

Ostatnia aktualizacja: 30.03.2016 14:23:54 przez Koyot1222
[#66] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #65

Brawo! :)
Będziemy strzelać :D
[#67] Re: Piggy Ride - informacje

@baderman, post #66

OKOKOKOKOKOK
[wyróżniony] [#68] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #65

Moduł potrzebuje finetuningu, bo fałszuje na ćwierćtonach.
[wyróżniony] [#69] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #65

Nie wydaje Ci się, że tło zbyt mocno wychodzi na pierwszy plan? Bardzo dużo się "dzieje" wizualnie poza korytem rzeki, na tyle, ze to na nim skupia się uwaga. Choć może to kwestia samego filmu, bo akurat tu stały ład, przy braku przeskadzajek, jest nad wyraz wyeksponowany.
Rzeka wydaje mi się obecnie zbyt wąska - przy przeciwnikach/bonusach będzie na niej cholernie gęsto. No i sam jej bieg jest hmn, zastanawiając pod kątem gameplayu :)
Brakuje mi ruchu na wodzie - szczerze, słabo to obecnie wygląda.
Samolocikowi przydałoby się także większe wyeksponowane go na pierwszy plan. Na filmie wręcz gubi się, przy tej ekspozycji stałego ładu (przez jego wielkość i roznorodnosc).
Oczywiście, powyższe dotyczy tylko filmu - wiem, że to wprawka i testy jedynie a pełna gra skopie dupska zajebistością :)
[wyróżniony] [#70] Re: Piggy Ride - informacje

@michalmarek77, post #69

Zgadzam się z opinią przedmówcy. Tło oraz pierwszy plan powinny korzystać z dwóch różnych zestawów barw, żeby było wiadomo co jest przeszkodą, a co nie.

A tak poza tym to świetna robota drodzy koledzy! Tego typu gry również były moimi ulubionymi, kiedy na świecie rządziły ośmiobitowce! I oczywiście są nadal - tak samo jak ośmiobitowce dalej rządzą!

Mam nadzieję, że będę miał choć niewielki wpływ na postać całości. Tego czynnika brakuje mi w Tanks Furry. Mam nadzieję, że wysłuchacie i wdrożycie choć część pomysłów, które tu się pojawiają.

Po prostu chciałbym by gra była tak samo grywalna jak jej pierwowzory. I tego Wam życzę.
[#71] Re: Piggy Ride - informacje

@recedent, post #68

To pierwsza propozycja, technicznie jeszcze przejdzie sporo usprawnień. Bardzo możliwe, że będzie kilka propozycji zmieniających się między sobą.

W odpowiedzi na #69

Będę musiał jednak popracować jeszcze nad paletą. Delikatne ruchy wydawały się wystarczające, ale widzę, że podkręcę mocniej.
Wąska rzeka... dopasujemy szerokość jak już będą wrogowie. To pierwszy i jak na razie jedyny teren w naszym edytorze Pierwszy element, ściany działają szeroki uśmiech
Widoczność samolotu, możliwe może poprawi się kiedy tło jeszcze bardziej przyciemnię.

W odpowiedzi na #70

Pragniemy odnieść się do wszelkich opinii, ale ostatecznie też staramy się to jakoś wypośrodkować. Czasem jednak bywa, że przerobienie czegoś na ostatnią chwilę to za dużo pracy co za tym idzie ponowne testy i obawa przed niepotrzebnym rozbudowaniem, albo powstaniem błędów.
Ale w tym wątku czytamy wszystko OK
Podsunąłeś mi jednak ciekawy pomysł aby rozbić paletę na 2 części. Podziałam, może to coś pomoże


Ostatnia aktualizacja: 30.03.2016 19:12:38 przez Koyot1222
[#72] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #71

Muza super ! (fałsz jest... ale ma taki klimat jak stare filmy na VHS)
Odgłosy strzałów niech będą zajebiście dynamiczne (żeby przypadkiem nie były to jakieś tam psik psik bziuuu bziuuu). Mają być jebudup!

Samolocik ładny, grafika tła tak jak sam najlepiej wiesz :) wymaga jakiegoś stonowania.

PS.
Będzie tryb coop na 2 graczy?
[#73] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #71

ja bym chcial zeby byly tajne kody,
np po wpisaniu 'sram na pc' samolot zmienia sie w mega zajebistego niszczyciela:)
[#74] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #71

Jakbyscie robili tryb na 2 graczy, to wedlug mnie drugi gracz powinien sterowac motorowka/kanonierka. Dwa samolociki to raczej za duzo, czyli bylby taki klasyk strzelanki w stylu Silk Worm i SWIV. A jakby mialy byc dalej jakies levele ladowe to moze przesiasc sie do Jeepa albo jakiegos wozu bojowego.
[#75] Re: Piggy Ride - informacje

@Don_Adan, post #74

Tryb co-op w klonie River Raid nie będzie grywalny.
[#76] Re: Piggy Ride - informacje

@michalmarek77, post #75

Jakby zrobić myśliwiec i bombowiec to by może był grywalny.
Myśliwiec szybszy a bombowiec łatwiej niszczący mosty i cele poza granicami rzeki.

Ale jeśli to ma być dokładniejszy klon to faktycznie coop może być dziwny...
[wyróżniony] [#77] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #65

Obejrzałem, poczytałem, to teraz się wypowiem co o tym sądzę :)
Filmik wygląda bardzo fajnie, myślę że jesteście na dobrej drodze i powinniście się jej trzymać. Kolory są bardzo dobre, muzyczka dobra, samolot jest widoczny i czarny obrys pomaga w odróżnieniu go od reszty rzeczy na ekranie. Zastosowanie oddzielnych palet dla obiektów i otoczenia to dobry pomysł, w ten sposób łatwo dostrzec cele i gra jest czytelna. Duża ilość detali na lądzie w cale nie rozprasza.
Przydało by się dodać miejsca gdzie jest więcej wody, obecnie jest trochę za wąsko i jak umieścicie te wszystkie statki to będzie ciasno :( . Osobiście uważam że takie rozwidlenia dróg i wąskie kaniony to fajne urozmaicenie (ale nie chciałbym by gra składała się tylko z tego).
Woda mogła by też być animowana, jakieś drobne fale przy brzegu, lekkie ruchy na wodzie, myślę że użycie animowanego gradientu rozwiązało by tą sprawę.

W wielu shmup'ach na samym początku jest jakiś lotniskowiec albo wielki statek z którego się startuje. Tu też mogłoby się coś takiego pojawić.

Druga rzecz która wpadła mi do głowy to inny rodzaj terenu, gdzie zamiast naturalnej linii brzegowej ze skał i piachu mógłby się pojawić teren przemysłowy, stocznie, żurawie, wielkie magazyny, silosy i sterty kontenerów.
[#78] Re: Piggy Ride - informacje

@michalmarek77, post #75

Zalezy jak go sie zrobi. Poza tym nie ma obowiazku grania we dwoch, mozna byloby zagrac pojedynczo albo samolotem albo kanonierka/motorowka. Wiele strzelanek zyskuje jak mozna zagrac we dwoch naraz.
[#79] Re: Piggy Ride - informacje

@Gżegżółka, post #77

W wielu shmup'ach na samym początku jest jakiś lotniskowiec albo wielki statek z którego się startuje. Tu też mogłoby się coś takiego pojawić.

Druga rzecz która wpadła mi do głowy to inny rodzaj terenu, gdzie zamiast naturalnej linii brzegowej ze skał i piachu mógłby się pojawić teren przemysłowy, stocznie, żurawie, wielkie magazyny, silosy i sterty kontenerów.


O! Super! Dzięki!
[#80] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #79

Trochę konkretów odnośnie projektu Śpioch Zrobiło się za oknem ładnie, zielono i ciepło, ale nie spoczywamy na laurach
Testowaliśmy grę z podstawową mechaniką, udało nam się dogadać co do podstawowych "ficzersów".
Usprawniłem grafikę, przygotowuję się do wstępnych animacji podłoża, potestujemy i zobaczymy co się da zrobić. Mamy wstępnie 6 typów animowanych "przeszkadzajek", prawie każda w dwóch rodzajach/odmianach.
Trochę zabrakło mi czasu na przyłożenie się do map, (pragnąłem wystawić coś jeszcze w konkursie, Hermes praktycznie skończony, uff! ) chciałbym podzielić grę na 3 otoczenia: las(drzewa. chatki, zieleń, jeziorka itp), pustynię (piasek, kaktusy, drewniane szopy, instalacje naftowe id) i miasto (domki, domy, drogi, stocznie, magazyny. kontenery etc.).
Ważna rzecz, przemianowaliśmy projekt na BRIDGE STRIKE. Długo dyskutowaliśmy co do samej nazwy, aż w końcu wynegocjowaliśmy kompromis. Myślałem o przemianowaniu wątku albo o zmianie i założenie nowego, ale lepiej chyba nie zaśmiecać.
Powolutku klecimy nową wersję testową. Przydałby się nowy menu screen, więc zacząłem już coś "na sucho" dłubać.


Ostatnia aktualizacja: 10.05.2016 10:39:19 przez Koyot1222
[#81] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #80

Panowie, jak zwykle trzymam kciuki OK
[#82] Re: Piggy Ride - informacje

@BULI, post #81

Dzięki! OK
Mogę jeszcze dodać, że mamy już wstępnie od JMD 2szt utworków "ingame" oraz tytułowy.
Jak skończę "menu screen" postaram się zrobić takie "teaser" z muzyką z menu głównego. W tej wersji brzmi to już bardzo przyjemnie.
Tak, że powoli, ale brniemy cały czas do przodu

Ostatnia aktualizacja: 10.05.2016 12:02:32 przez Koyot1222
[#83] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #80

Bomba :) Na Decruncha demo będzie ? Wy będziecie?
[#84] Re: Piggy Ride - informacje

@zeter, post #83

Mało czasu, chcemy dodać zupełnie nową rzecz i potestować.
Poza tym chcemy zrobić choć mały efekt "WOW!", to wymaga jeszcze trochę czasu, którego ostatnio mieliśmy niewiele
[#85] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #84

Czekam na efekt WOW :)
[#86] Re: Piggy Ride - informacje

@Gżegżółka, post #85

Pewnie jak uzbierasz 100 golda to se w sklepie między levelami kupisz pomocnika bota którego możesz wezwać w trudnym momencie gry? pomysł

...czy przedobrzyłem?


Ostatnia aktualizacja: 10.05.2016 16:20:57 przez Vato
[#87] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #80

Screen oszczędny ale wyczuwam, że kryje się za nim wiele dobrego :).
[#88] Re: Piggy Ride - informacje

@Koyot1222, post #80

Dajcie więcej obrazków :)
[#89] Re: Piggy Ride - informacje

@cossack, post #87

Fajne by wyglądało, gdyby w menu gry, pod napisami przesuwał się landscape gry.
[#90] Re: Piggy Ride - informacje

@twardy, post #89

Taki poziomy paralax jak w Fruit'y?

Ostatnia aktualizacja: 12.05.2016 09:23:16 przez Koyot1222
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem