@vojo, post #1
szybki dostęp do shella, okno miało być na pełnym ekranie - i tylko okno, nawet bez górnej belki dla maksymalnego wykorzystania powierzchni. Do tego shell miał być ciemny z jasną czcionką.Używam takiego shell'a od wielu lat, nazywa się to ScreenShell i działa i wygląda tak jak opisałeś (chociaż konfiguracja jest ręczna): link
@vojo, post #1
@vojo, post #1
@QUAD, post #11
@QkiZ, post #18
@vojo, post #19
@QkiZ, post #20
@vojo, post #23
if (!CloseScreen(screen)) { /* Kod gdy nie udało się zamknąć ekranu */ }
@Hexmage960, post #24
Signal for notification that the last window has closed on a public screen
struct PubScreenNode { struct Node psn_Node; /* ln_Name is screen name */ struct Screen *psn_Screen; UWORD psn_Flags; /* below */ WORD psn_Size; /* includes name buffer */ WORD psn_VisitorCount; /* how many visitor windows */ struct Task *psn_SigTask; /* who to signal when visitors gone */ UBYTE psn_SigBit; /* which signal */ };
@vojo, post #25
@vojo, post #25
Nie sądzę aby to była kwestia CloseScreen().
Moim zdaniem program nie dostaje informacji że wszystkie okna na ekranie zostały zamknięte.
Do tego celu wykorzystuję tag ekranu SA_PUBSIG:
@vojo, post #26
@QUAD, post #28
co do comodity i zaznaczania okna z automatu to jest to nie do przyjęcia w moim przypadku, np. Jak z belki wybiorę execute command i chce coś wpisać i kursor jest w innym miejscu to okno się robi nieaktywne i nie mogę wpisać komendy.