kategoria: A500 Mini
[#61] Re: A500 mini i joystick

@Norbert, post #60

W konfiguracji THEA500 Mini opisane są jako "Joystick port 1" i "Joystick port 2". Niezależnie od nazewnictwa, oba były ustawione na joystick, i nic.
Prób robiłem wiele, choć na pewno są jeszcze jakieś kombinacje, których nie sprawdzałem. Tak czy inaczej, spróbuję zgłosić to do RetroGames, bo podejrzewam, że to po prostu efekt dodania obsługi ADF później (w v1.1.1). Problem jest już w zasadzie na etapie np. bootloaderów, które wymagają przyciśnięcia myszki - jeśli oba porty są ustawione na "Joystick", to takiego bootloadera nie da się ich "przeklikać" bez wpiętej myszki, chociaż sprzętowo lewy przycisk myszki i fire joysticka w tym samym porcie to to samo.
[#62] Re: A500 mini i joystick

@TxF, post #61

Witam, jestem początkujący i z całego wątku zrozumiałem że żeby korzystać z joysticka typu quickjoy czyli z dwoma przyciskami na A500 mini to muszę mieć adapter z retrofan i znaleźć stary oryginalny joystick. Zgadza się? A czy ewentualnie znajdę gdzies nowe joysticki dwuprzyciskowe typu quickjoy do A500 mini? Proszę o pomoc i nakierowanie na wlasciwe tory.
1
[#63] Re: A500 mini i joystick

@wojtko2002, post #62

Tak, dobrze zrozumiałeś. Potrzebujesz adaptera rotroFun. No i joysticka amigowego.
Na alle alle, znajdziesz współczesne joysticki i pady, pod USB, stylizowane na retro, które będą współpracować z A500Mini.
[#64] Re: A500 mini i joystick

@don_rafito, post #63

Mam pytanko - czy kojarzysz może jakiś konkretny model współczesnego joysticka USB stylizowanego na retro? Kiedyś szukałem i poległem. Chodzi mi o taki prawdziwy joystick, a nie np o arcade stick czy inne wynalazki.
[#65] Re: A500 mini i joystick

@karolb, post #64

Współczesnego nie znajdziesz. MATT się nie liczy, bo nie ma fire pod palcem wskazującym. Miał być Unithor, ale jego powstanie jest w tej chwili mocno zagrożone. Trzeba trzymać kciuki za Retronics, żeby wskrzesili Quickjoya.
[#66] Re: A500 mini i joystick