[#1321] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mastaszek, post #1319

Te elementy to przerost formy nad treścią, który tylko niepotrzebnie wydłuży czas oczekiwania

Nie zgadzam się. Wprowadzenie do gry bardzo uproszczoną fabułą i dorzucenie kilku obrazków za bardzo czasu wydania gry nie wydłuży a pozwoli zwiększyć immersję i podniesie całość na wyższy poziom.
Co do tych mini-gier to uspokoję Was, nie zamierzam się za to zabierać :)
5
[#1322] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1321

To ogłaszasz jakiś konkurs na fabułę i rysunki?
[#1323] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1321

i znów muszę włączyć tryb złośliwości
Nie zgadzam się. Wprowadzenie do gry bardzo uproszczoną fabułą i dorzucenie kilku obrazków za bardzo czasu wydania gry nie wydłuży

- to ja się nie zgadzam. Pierwsze info o intro było 31.08.2023 19:42, a to nawet nie była data rozpoczęcia tworzenie tego efektu. Do dziś intra nie ma...
05.10.2023 22:26 to data rozpoczęcia rozmyślania nad fabułą... też do dziś nie ma konkretów...
Także nie zgodzę się, że wstawianie kilku obrazków to będzie chwila moment...
4
[#1324] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1323

Pierwsze info o intro było 31.08.2023 19:42, a to nawet nie była data rozpoczęcia tworzenie tego efektu. Do dziś intra nie ma...

To są dwie zupełnie różne rzeczy. Pierwotnie intro miało składać się z loga oraz creditsów w postaci efektu 3D i to jest już zrobione. To o czym piszę teraz to fabuła przedstawiona w postaci obrazów z tekstem.
3
[#1325] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1324

Z jakiegos AmiParty czy RAM ze zdjec komiks zrobic o "kulce" co wypadla z flippera i przemierza "swiat" :)
1
[#1326] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@kubaslonka, post #1325

1
[#1327] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@kubaslonka, post #1325

Z jakiegos AmiParty czy RAM ze zdjec komiks zrobic o "kulce" co wypadla z flippera i przemierza "swiat"


np fabuła o kulce co wpadła do zlewu/sedesu i przemierza świat "rurami"

Ostatnia aktualizacja: 23.01.2024 20:37:36 przez Azakiel
1
[#1328] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Azakiel, post #1327

pomysł już zajęty: https://www.ppa.pl/forum/strefa-gier/40284/jump-amiga-yoomp/41#m797845
1
[#1329] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #1328

Dobrze że twórcy Tetrisa nie zachciało się fabuły.....Do dzisiaj gra by się nie ukazała.

Ostatnia aktualizacja: 24.01.2024 07:35:50 przez rbej1977
23
[#1330] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Azakiel, post #1327

Dazynt mater. Zdjecia w komiks zrobic jak w MDK2 i elo dawać mnie grę :)
1
[#1331] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@kubaslonka, post #1330

Nie wiadomo jaką fabułę wybrać?

Zapytajmy ChatGPT
[#1332] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #1331

czlowiek-kulka przemierza krainę preorderu w drodze do box-landu.
może być?
10
[#1333] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@marianoamigo, post #1332

diamentową kulą
dostaniesz między oczy
piorun miliona woltów
nagle do gardła wskoczy
już płonie twa koszula
już twoje ciało płonie
na niebie złoty neon
wybija imię twoje


Tak mi się z kulką skojarzyło. A jakie intro można zrobić ilustrujące ten (znany chyba) tekst...
7
[#1334] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@koczis, post #1322

To ogłaszasz jakiś konkurs na fabułę i rysunki?

Na pewno nie na ppa. To co widzę tutaj w komentarzach to trollowanie i zawody kto napisze coś głupszego.
10
[#1335] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1334

Jak dla mnie zrobiłeś tylko jeden błąd , bardzo duży ale jeden - zapowiedziałeś tytuł o 4 -5 lat za wcześnie...

Ps. i naprawdę nie rozumiem ludzi którzy "lajkują" Twoje komentarze

PS2 : do beta testerów: jak ktoś chciałby się podzielić wersją beta, zapraszam na priv, dogadamy się :)
4
[#1336] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1334

To co widzę tutaj w komentarzach to trollowanie i zawody kto napisze coś głupszego.


Czego się spodziwałeś? Że wyskoczy jakiś Sapkowski i pozamiata swym wiedźminem towarzystwo. Do tego zrobi ładne rysunki. Rozmawiałem z artystą by zrobił parę rysunków, przecież to dla niego kilka godzin, może dni, zależy od tematu, bo może zająć i miesiąc jeden malunek, a nawet i więcej. Ale ni ma czasu. Do tego potrzebne są informacje natury osobistej, bo rysunki muszą być w guście odbiorcy inaczej będą odrzucone. Podobnie będzie z fabułą.
[#1337] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1334

Na pewno nie na ppa. To co widzę tutaj w komentarzach to trollowanie (...)

Sorry, ale Ty zacząłeś
A to ma być intro, jak jest intro to teraz chodzi o inne intro i w ogóle jeszcze fabuła, czy choćby prowokująca wzmianka o mini-grach pomiędzy etapami.

Jesienią zapytany czy chodzi o tygodnie czy miesiące, komuś odpowiedziałeś, że wydanie gry to kwestia kilku tygodni.
Nie traktujesz do końca poważnie samych zamawiających i tyle (wydanie wiosną 2022), inaczej szedłby mailing do zamówień by choćby poinformować o obsuwie, a teraz narzekasz na rzekomy trolling?
Nie oczekuj kwiatów i wdzięczności, gdy jeszcze nadal nie ma gry, a obecne nie do końca dobre wrażenie zaciera ekscytację związaną ze świetnym skądinąd wykonaniem i kodem.

Ostatnia aktualizacja: 26.01.2024 13:43:22 przez Jacques
4
[#1338] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #1337

Narzekanie na trolling, za chwilę obraza na cały świat i anulowanie gry.
5
[#1339] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1334


Ja
Znajomy pisze grę o kulce która skacze w przesuwającym się tunelu 3D, unikając pułapek i zbierając bonusy. Potrzebuje intra - krótkiej historii wprowadzającej; fabuły. Zaproponuj 1-2 różne fabuły (max po 10 zdań).

ChatGPT
Fabuła 1: W odległym świecie, magiczna kula o imieniu Kryształia, zrodzona ze światła i cienia, odkrywa, że jej królestwo jest zagrożone przez mroczne moce. Kryształia wyrusza w podróż przez magiczny tunel, zdolna do skakania i unikania pułapek, aby odnaleźć mityczny artefakt, który może ocalić świat przed upadkiem.

Fabuła 2: W futurystycznym świecie, inteligentna kula o nazwie TechSphere odkrywa, że jej cyfrowe miasto jest zaatakowane przez wirusa, który zagraża zniszczeniem całego systemu. TechSphere decyduje się na awanturniczą podróż przez tunel z nieskończonymi poziomami, aby zdobyć unikalne kody antywirusowe, jednocześnie unikając wirusowych pułapek i zbierając bonusy, aby przywrócić zdrowie swojemu digitalnemu światu.


2
[#1340] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #1339

Pierwsza jest super.
2
[#1341] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@rbej1977, post #1340

Druga lepsza.
3
[#1342] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@twardy, post #1341

wg mnie druga lepsza. kilka drobnych zmian i mamy to.
do tego proponuję na podstawie tego opisu zrobić za pomocą AI kilka obrazków i masz (to do Kefira) intro!
1
[#1343] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1334

Na pewno nie na ppa. To co widzę tutaj w komentarzach to trollowanie i zawody kto napisze coś głupszego.


co by sie nie wymysliło to kazda "fabuła zwiekszającą rzekomą immersje" w tego typu grze bedzie pasować jak pięść do nosa, nie przypominam sobie żeby w znanych tego typu grach były jakieś fabuły (a jesli wy pamietacie to napiszcie jakie to były tytuły i jakie to immersyjne fabuły opowiadały )
2
[#1344] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1324

Za chipami, za zcalakami, było sobie piękne królestwo, zwane Amilandem. Kraina była prądem i danymi płynąca.
Wszystkim żyło się błogo i dostatnio.
Królestwem rządził król BoingBag Pierwszy.
Niestety pewnego dnia, bogowie, których wyznawali
mieszkańcy krainy, pokłócili się ze sobą, doprowadzając
do chaosu. Zapanowała wojna domowa. Król wielokrotnie
interweniował i prosił poddanych o zgodę i pokój.
W końcu pojawiła się szansa za zażegnanie wojen przez
podzielone grupy mieszkańców. Niestety, zły czarnoksiężnik Wielki Blaszak, który obserwował od dłuższego czas Amiland, nie był zachwycony. Chaos i wojny domowe były mu na rękę, gdyż chciał zawładnąć królestwem.
Pewnego dnia, kiedy przedstawiciele zwaśnionych grup poddanych mięli się spotkać u króla i podpisać pokój, Wielki Blaszak porwał króla BoingBaga i wtrącił go do niewoli, umieszczając zniewolonego króla, w wielkich tunelach cyberświata, w najdalszym zakątku galaktyki.
Do pokoju nie doszło, a chaos i wojny domowe wybuchły na nowo. Bogowie odeszli, a Wielki Blaszak przejął królestwo, zniewolił poddanych i nakazał żyć w wielkim pędzie cyfryzacji, ogłaszając nie kończący się wyścig megaherców.
Do uwięzionego króla dotarły te informacje i postanowił że nie pozwoli na taką krzywdę swoich poddanych. Zebrał wszelkie siły w sobie i postanowił uwolnić się z tuneli i uratować Amiland.
Graczu, czy zechcesz w tym przedsięwzięciu pomóc królowi BoingBagowi?

Może być?
Ewentualne rysunki , to tak z miesiąc by zajęły (obecnie inne rzeczy na głowie), ale też nie jestem tak dobry jak inni tutaj (próbki moich umiejętności w galerii). I ktoś lepszy ode mnie mógłby zrobić kilka ładnych Pixel Artów. Pomóżmy niech gra się w końcu ukaże.

Ostatnia aktualizacja: 26.01.2024 18:28:10 przez don_rafito
6
[#1345] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Azakiel, post #1343

co by sie nie wymysliło to kazda "fabuła zwiekszającą rzekomą immersje" w tego typu grze bedzie pasować jak pięść do nosa,


Dlatego w tym przypadku im większy bełkot i bardziej absurdalna historia tym lepiej.

Na poważnie.

Gdyby silić się na poważną historię to wyjdzie parodia samej siebie.
2
[#1346] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@c64portal, post #1342

za pomocą AI kilka obrazków i masz

nawet jeden już zrobiem. (ok troche podretuszowany w PS). 15 min. chwila moment i intro by było. ;)

256x256, 128 kolorów AGA
14
[#1347] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@c64portal, post #1346

Adam 'Borsuk' podjął się stworzenia fabuły. Mając ją, grafikę zamówię u kogoś zajmuje się 3D i to wyrenderuje. Grafik nie musi się znać na Amidze ani zajmować problemami małej liczby kolorów, to już będzie moja działka jak to wyświetlić.
6
[#1348] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1347

Fajnie, ale szkoda że nie zdążyłem ze swoją fabułą. Mam nadzieję że się choć spodobała co niektórym

Ostatnia aktualizacja: 26.01.2024 19:41:57 przez don_rafito
6
[#1349] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@don_rafito, post #1348

No to rok 2024 będzie zajęty przez wymyślenie kilku zdań i obrazków. Do zobaczenia za rok.
2
[#1350] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@rbej1977, post #1349

Nie przesadzaj. W poniedziałek siadam i na środę będzie kilka wersji intro i outro wraz z rozpiską na ekrany i jakie by tam grafiki pasowały. Myślę, że w dobie AI, czy z umiejętnościami Kefira w renderingu to obrazki też mu dużo czasu nie zajmą. Oczywiście istnieje opcja, że autorowi się nie spodobają moje wynaturzenia, ale przecież będzie mógł sobie zmienić co zechce.
8
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem