[#1171] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #1166

Warto też zauważyć że i tu i tam obsuwa wynikła ze stanu zdrowia programistów.
7
[#1172] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #1171

Spiseg
[#1173] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #1164

Już kiedyś była taka gra co wszyscy czekali na wydanie. Magazyn się nazywała

O przepraszam, ja nie czekałem

Co do tematu... Nikt nigdy nikogo nie zmusza do pre-orderów, może warto więc czasem się wstrzymać i poczekać do wydania finalnego produktu zamiast się później produkować na forum...

Ostatnia aktualizacja: 05.09.2023 09:09:01 przez Madman
3
[#1174] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Madman, post #1173

Jakby nie bylo gadania o niczym to ruch byłby tutaj znikomy a tak..... :P
4
[#1175] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mikecios, post #1174

No taaak, masz rację ale miejmy do siebie szacunek i zostawmy Kefira w spokoju, robi dobrą robotę i ja jestem spokojny o to czy wyda grę, zawsze mamy wątki typu "oszust z allegro", tam można się wyżywać do woli
4
[#1176] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1159

- brawo Ty - jak już kiedyś wyjdzie gra i będziesz chciał sprzedać używaną grę w wersji adf powiedzmy w cenie maks 89zł to daj znać :)


Nigdy w życiu szeroki uśmiech

Jeden box będzie miał zapisane w testamencie żeby mnie z nim pochować, drugi jest jako gift dla kogoś
[#1177] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Madman, post #1175

ja sie wyleczylem z kupowanie pre-orderow oraz mieszkan gdzie jest dziura w dziemi jakies 25 lat temu
jest juz coś fizycznie skończone - płacę biorę dziękuje - potem są takie chore wątki ktoś za coś wzioł pieniądze terminu nie dotrzymał i musi się tłumaczyć

STOP - PREORDEROM !!!OK
9
[#1178] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #1177

A czemu stop preorderom? Jak ktoś chce, to niech ten ktoś płaci komuś za nic (obietnice). Być może w przyszłości dostanie to za co zapłacił.
1
[#1179] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #1178

W dobie internetu sa aktualizacje i poprawy bledow ..deadline rzecz swieta w korpo amigowym
4
[#1180] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@HOŁDYS, post #1177



STOP - PREORDEROM !!!



A lody z automatu?
[#1181] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Gra ma status BETA Release Candidate.

Teoretycznie jesteśmy na finiszu ale powiem szczerze że nie jestem do końca zadowolony z rezultatu.
Wszystko jest dobre oprócz fabuły gry. To teoretycznie najmniej istotny element ale chciałbym żeby była to nie absurdalna historia i żeby miała związek z rozgrywką. Coś co uzasadni przechodzenie tuneli, zbieranie energii i progres prowadzący do finału. Szczególnie zależy mi na progresie, czymś co posuwa historię do przodu. Motyw podróży? Zbieranie coraz większej energii lub elementów układanki?
Dobrzy ludzie, macie jakieś pomysły?
[#1182] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1181

Można klasykiem:
Książe został zamieniony przez wiedźmę w kulę i wyrzucony do studni. Teraz musi wędrować zbierając energię coraz dalej aby nabrać mocy i zmienić się z ppwrotem w człowieka ;)
[#1183] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1181

hehe:
1. jesteś programistą, którego system został zaatakowany wirusem, pędzisz swoim programem antywirusowym po przez ścieżki elektroniczne całego komputera, zbierając elementy złego kodu wirusa aby dotrzeć do jądra procesora by tam zniszczyć robaka...

2. albo na odwrót, jesteś hakerem, który chce się włamać do... mknąc po przez wirtualne tunele kodu, zbierasz energie (części kodu) by przełamać główną barierę zabezpieczającą....

I teraz jeszcze namieszam. Na końcu każdego poziomu pokazująca się mapka (jak by była losowo generowna...) z punktem docelowym, wybór czy idziemy w prawo czy w lewo. Można by się pokusić o krótszą trasę z trudniejszymi tunelami a dłuższą z łatwiejszymi...
hehe
3
[#1184] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1181

kurde Kefir... nie rob sobie jaj z ludzi

przeciez fabula do tej gry jest tak potrzebna jak piesc do nosa
2
[#1185] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@selur, post #1184

przeciez fabula do tej gry jest tak potrzebna jak pieść do nosa

Jest potrzebna bo trzeba pokazać progres w czasie gry.
1
[#1186] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1181

Świetnie że wyzdrowiałeś !
Dla mnie ta gra to ma być ew. relaks, więc progres może być nietypowy np. budowanie maszyny z kolejnych części jak w Prof Layton na DS, zbieranie haraczy na dzielnicy, dostarczanie wibratorów, kolejne stopnie disco-choreografii, kolejne przysmaki dla chomika, albo włosy w brodzie Niemena....
pozdr
[#1187] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1185

Kulka z biegiem poziomów zbiera energię, aby ostatecznie być na tyle potężną, żeby po dotarciu do jądra zła eksplodować i w spektakularnym trybie kamikaze rozwalić niewolniczy system, który ciemiężył ów kulkę i całą jej kulkową rodzinę od wieków.

Ostatnia aktualizacja: 06.10.2023 08:05:50 przez mastaszek
1
[#1188] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1181

Jesteś wizualizacją pomysłu, który tworzy się w głowie pewnego inzyniera. Przebijasz się przez kolejne warstwy jego podświadomości, by po skończeniu ostatniego poziomu przerwać tą nikłą nić dzielącą sen i jawę i wskoczyć na monitor podczas prezentacji w 1984. Takie psychodeliczne retro future.



PS. Na stronie głównej projektu jest już cała fabuła.

"Jump! jest grą zręcznościową 3D na Amigę. Kulka skacze przez tunele w galaktykach pełnych pułapek i zagadek aby dotrzeć do tajnej bazy i zniszczyć ją."

Ostatnia aktualizacja: 06.10.2023 08:34:04 przez kempy
[#1189] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@kempy, post #1188

Na stronie głównej projektu jest już cała fabuła.

Ale jak pisałem w poście wyżej, nie jestem zadowolony z tego.
[#1190] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@kempy, post #1188

I zdecydowanie wystarczy, mam wręcz obawy o wplatanie jakichś przerywników z fabułą
To jest bardzo nieuosobiona kulka bądź co bądź
[#1191] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1189

nie jestem zadowolony z tego.


zaczynam sie o ciebie bac...

czyzby jakis syndrom kolegi Minniata cie nawiedzil ?
[#1192] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1189

To w następnej grze zrobi się lepiej. Jedną z największych pułapek gamedevu jest chęć zrobienia wszystkiego najlepiej jak się da w każdym aspekcie. Kiedyś trzeba odciąć feature creep i domykać, zamiast zmieniać/dodawać w nieskończoność.

Jak dla mnie zmiana fabuły nijak nie pomoże tej grze, no może o parę pojedynczych % w ocenach. Pierwszego dooma też nikt za fabułę nie pamięta, była szczątkowa, spisana w 5 minut i wystarczająco dobra dla tej gry.
2
[#1193] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1181

Dobrzy ludzie, macie jakieś pomysły?


Powrót na powierzchnię z podróży do środka ziemi tunelami.

Tylko to mi się kojarzy.
[#1194] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@teh_KaiN, post #1192

nie "magazynować" ficzerów w nieskończoność
[#1195] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@teh_KaiN, post #1192

no popatrz, 30 lat zylem w przekonaniu, ze Doom fabuly nie mial, nie ma i nie bedzie mial

teraz mozecie mnie za to ukamienowac
1
[#1196] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1189

To zmień tytuł na Sen hydraulika, wtedy napiszesz, że hydraulikowi przyśniło się, że przemierzał rury kafelkowe w poszukiwaniu wciągniętego berła, zamieniony w kulkę

Ostatnia aktualizacja: 06.10.2023 08:53:32 przez Madman
1
[#1197] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1183

Popieram "Rokisa", dobra fabuła. A w ogóle to fabułe można wysłać do lasu, jest niepotzrebna. Ogromny jest fun z grania w demko, a co dopiero w pełniaka.
1
[#1198] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1189

A czy ta nowa fabuła będzie miała wpływ na to co w grze zobaczymy? No bo jeżeli teraz coś nowego zostanie podpowiedziane i Ci się spodoba, to czy oznacza to, że gra dostanie oprócz np. tekstu z fabułą na początku, jakieś dodatkowe przerywniki "filmowe" czy inne graficzne elementy (np. grafikę wieńczącą zakończenie gry)?
No i czy to nie spowoduje opóźnienia wydania gry?
1
[#1199] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1181

Dorobić kulce ogonek, a na finale komórka jajowa.

Przekazywanie genów to najważniejsza rzecz we wszechświecie.
[#1200] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@readwrite, post #1199

Przekazywanie genów to najważniejsza rzecz we wszechświecie.


Antynatalizm jest ostatnio w modzie...
2
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem