@_DiskDoctor_, post #1102
Przecież to jest zmiana 1-3 stałych!!
@Azakiel, post #1108
no wlasnie też sie powaznie zastanawiam czy ta oczojebna kulka to nie bedzie jak kula u nogi,
@Kefir_Union, post #1114
W Superstardust nie ma żadnej "oczoj****j" kuli. Nie ma przymusu żeby w grze używać koniecznie tej samej jaskrawej tekstury co w intrze do Jump! oraz efektu ognia. Można użyć dowolnej tekstury a zamiast ognia tło kosmosu.
@Kefir_Union, post #1121
Kula jest tłem dla statków i pocisków, nie ma potrzeby żeby coś na niej było czytelne.
@Azakiel, post #1122
jest dokladnie odwrotnie, kazda grafika statyczna lub animacja powinna być czytelna jeśli jest tłem dla statków i pocisków
@Kefir_Union, post #1125
@Kefir_Union, post #1125
@Kefir_Union, post #1130
Mały update projektu. Ukończyłem efekt nad którym pracowałem od jakiegoś czasu a który jest elementem intra gry. Było trochę zabawy bo zakodowanie czegoś takiego na A1200 wymagało bardzo zaawansowanej optymalizacji kodu.To element intrahmm intro..
Historia zmian
(21.01.2023)
35 poziomów.
Więcej kolorów kafelków
Gotowa gra trafi za chwilę do recenzji dla dziennikarzy i youtuberów. Premierę będę chciał zgrać z ich publikacją.dziś mamy już wrzesień - gry nie ma
, nie czekając na hmm poprawki, pudełka, czy jakieś recenzje
Gra ma 28 poziomów
@mastaszek, post #1133
@Kefir_Union, post #1125
Jest dokładnie odwrotnie Tło ma być ciemniejsze i nie rzucać się w oczy, im bardziej rozmyte i ciemniejsze tym bardziej podkreślony będzie pierwszy plan.
@Kefir_Union, post #1134
Przygotowanie koncepcyjne w Photoshop, tekstury, palety kolorów, wykonanie prototypu w C++ symulującego rozdzielczość i ograniczenia Amigi. Następnie silnik efektu w asm 68k, przeniesienie logiki z C++ (algorytm robiący efekt ognia). Na koniec jeszcze optymalizacja bo się jak zwykle nie chciało wyrabiać na 020/14MHz i już jest :).
Gdybym siedział nad tym non-stop to jakieś ze 2-3 tygodnie. Z zaznaczeniem że silnik miałem prawie gotowy, stworzony wcześniej do innego efektu, musiałem go tylko dostosować. Wymyślenie go i doprowadzenie do działania na 020/14MHz AGA to miesiąc / dwa kodowania, optymalizacji, prób i błędów.
@Azakiel, post #1135
ja mówię o tym co by sie stało gdybyś te swoją kulę (oczywiscie ze zmienioną kolorystyką)
@Kefir_Union, post #1134