[#1021] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@brain030, post #1020

Znaczy, że co, ze niby mam kupić grę za 179 zeta i potem na zasadzie eksperymentu sprawdzać czy na moim kompie pójdzie, bo gra działa na jednej określonej konfiguracji ??

- A potem co , wykonywać magiczne zaklęcia , pluć przez lewe ramię , pozyskiwać krew z nietoperza i robić wywar , którym oblewał będę Amigę ?

- A czy te 179 zeta co mam dać za grę, to mogą być takie niepełnowartościowe pieniądze którymi można będzie, albo nie będzie można zapłacić osobom trzecim.

Czy za niepełnosprawny towar nie powinno się płacić niepełnosprawnymi pieniędzmi

Pół roku w grach to długo. Pół roku po jej wydaniu za 179 zeta mogę kupić generalnie dowolną grę AAA na trochę bardziej zaawansowane platformy niż Amiga ( w zeszłym tygodniu po mniej więcej tyle płaciłem za Dead Space ( nowe - nośnik płyta ) i Callisto Protocol ( nowe - nosnik płyta )
[#1022] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Merlin_PL, post #1021

Nie wiem czy czytasz ze zrozumieniem, ale z ogólnych informacji wynika, że gra ma problem z jedną konfiguracją, a nie że działa tylko na jednej konfiguracji, a to jednak duża różnica.
1
[#1023] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@misiek2, post #1022

To mnie ciut uspokoiłeś , ale ciut szeroki uśmiech
[#1024] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Merlin_PL, post #1021

Pół roku po jej wydaniu za 179 zeta mogę kupić generalnie dowolną grę AAA na trochę bardziej zaawansowane platformy niż Amiga

Tylko że te gry sprzedają się w 200tys egzemplarzy a nie po 200 sztuk jak na Amigę, więc porównywanie cen nie ma sensu. Na Amigę gry powinny być wielokrotnie droższe jeśli miałoby to być normalne, komercyjne działanie.
7
[#1025] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@misiek2, post #1022

W sumie jesli ta problematyczna konfiguracja to nie jest jakas konfiguracja tylko z 8MB fast, ale minimum z 16MB fast to autorzy slave'ow do WHDload, powinni sobie z nia poradzic. Ostatnio naprawili "TFX" na Amige. Robiac z gry, ktora byla niegrywalna na w zasadzie kazdej Amidze, gre ktora jest raczej na pewno najlepszym symulatorem samolotu na Amidze, szczegolnie dla szybkich Amig. Pozniej Kefir by tylko dodal taki patch/fix do wersji Jump! V1.1. Wedlug mnie nie ma co czekac.
2
[#1026] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Don_Adan, post #1025

Rozmowa była tylko o jednej konfiguracji, Amiga 1200/040 (post 808). Nie wiadomo jednak czy w wyniku testów coś się nie zmieniło, dlatego zadałem wcześniej swoje pytanie.
[#1027] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1028] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1029] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1024

Wiesz Pig Quest na C - 64 ceniony jest na prawie 50 Euro . A platforma chyba ciut bardziej popularna niż Amiga , w ilu egzemplarzach się sprzeda to inna kwestia.
1
[#1030] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@brain030, post #1026

68040 jest najbardziej kaprysnym procesorem ze wszystkich. Jak jakis program dziala na 68040 to powinien dzialac na wszystkim od 68020 wzwyz. Zakladajac, ze nie jest to problem z Interrupt ACK, to najbardziej prawdopodobny jest problem z cache'em. 68040 laduje do cache'a to co w teorii nigdy nie powinna ladowac do cache. Jesli gra dziala bez cache, to trzeba po prostu profilaktycznie czyscic cache wtedy kiedy ma sie wyburaczyc. Druga mozliwoscia jest jakis bug w masce tego procesora 68040, wtedy trzeba by manual Motoroli przejrzec, zobaczyc co to byl za blad, poszukac w kodzie i po prostu inaczej napisac ten kod.
[#1031] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1032] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1024

Tylko że te gry sprzedają się w 200tys egzemplarzy a nie po 200 sztuk jak na Amigę, więc porównywanie cen nie ma sensu. Na Amigę gry powinny być wielokrotnie droższe jeśli miałoby to być normalne, komercyjne działanie.





Ty ustalałeś cenę nie my.
Taką ustaliłeś taka jest

Goadf sprzedało się ponad 500 sztuk , twoja gra ma potencjał

Ostatnia aktualizacja: 19.06.2023 15:48:59 przez Dorian3d
4
[#1033] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1034] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Merlin_PL, post #1021

..z drugiej strony za 180 zl ciezko kupic bardzo dobra amigowa gre z lat 90'ych.
Za Syndicate, Dune 2, Settlers itp. czesto cebulaki wolaja sobie po 250 zl jak i wiecej.
Ostatnio na OLX cebularz (niejaki Grzegorz) sprzedawal 100 amigowych gier box za 10.000 PLN a pozniej sie okazalo, ze z tej listy prawie wszystkie najlepsze gry zostaly juz sprzedane.
Pomimo tego cebularz wciskal mi kit, ze 10.000 zl za denne amigowe gry ktore nie sa nawet w top 1000, to "okazja" bo normalnie chodza po 200zl/sztuka i mam brac, bo sie taka perelka juz nie zdazy !
Wysmialem warzywniaka, ze hej...


dlatego 180zl za taki standard audio/video jaki prezentuje Jump BOX, to naprawde dobra cena i mowie to jako osoba, ktora praktycznie juz nie grywa w gry arcade i inne zrecznosciwki.
3
[#1035] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@selur, post #1034

Ale tu cenę winduje to że tych starych gier jest mało jeśli chodzi o ilość dostępnych egzemplarzy to trochę nie to samo .
[#1036] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Merlin_PL, post #1035

amigowych crapow jest akurat multum bo nie ma na to chetnych a ceny jak za PC AAA wiec to nie jest wytlumaczenie.
[#1037] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Don_Adan, post #1025

Jump powinien przeskoczyć ten problem i ukazać się na rynku. Przecież Amigowych konfiguracji jest bez liku i wątpię w to, że na wszystkich będzie działać.
[#1038] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@koczis, post #1037

Dobrze napisana gra powinna dzialac na wszystkich konfiguracjach tym bardziej jesli gra wylacza system.
A tutaj jest przyklad nowej gry (nie dzialajacej prawidlowo na PiStorm i bodaj 68040) , ktora zostala od razu poprawiona przez JOTD. Standardowy problem z Interrupt ACK, jedynie dziwne, ze taki doswiadczony koder jak JOTD sam nie stosowal w swoich portach gier zasad z robienia slave'ow do WHDload. Ale jak wiidac juz zaczal, bo poprawil od razu pare tytulow i juz gry smigaja.

link
[#1039] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1040] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Don_Adan, post #1038

To dobra wiadomość, że Galaxian 500 chodzi nawet pod Pistormem i że są ludzie którzy portują takie klasyki na przyjaciółkę w końcu Amiga po to została zrobiona, by można było grać w gry z automatów, a nawet więcej. Przecież taki "Jump" mógłby spokojnie być zrobiony na automat do salonu gier. (tylko musiał by być trudniejszy)
1
[#1041] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1042] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1043] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1044] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1045] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@selur, post #1034

Po co płacić za grę której nie ma ? Nie ma ukończonej w 100% . Po co być naiwnym ? Selur jeśli masz w tym udział to Ciebie rozumiem. Wątek tej gry toczy się od 01.06.2019 16:25. To już 4 lata. Jak chcesz to płać i 300 zł a sądząc się i tak nie wygrasz.
[#1046] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1024

Retro to retro, to nie obecny rynek gier. Dla dzisiejszej młodzieży coś co wyszło rok temu to staroć. Nie należy dlatego się dziwić, że ceny gier spadają tak szybko.
Starzy i tak nie nadążają. Porównywanie nie ma sensu.

Inną sprawą jest niedotrzymywanie słowa odnośnie realizacji projektu.

Rozumiem jeżeli przyczyną są powody zdrowotne, lub trudna osobista sytuacja.
Jednak jeśli powodem jest to, że gra nie zadziała na konfiguracji, której prawie nikt już nie posiada, to gdzieś tam zapala mi się lampka alarmowa.
[#1047] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@djpiotrs, post #1045

Jakby nie bylo, to bym ie zamowil
Gra juz jest, bo w nia gralem tylko poprawiane sa w niej bledy a to jest spora roznica.
[#1048] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1049] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1050] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem