@Kefir_Union, post #1
@_DiskDoctor_, post #933
Odmienne wersje poziomów na poziomie łatwy i średni/trudny.
@Kefir_Union, post #932
@Don_Adan, post #935
@Kefir_Union, post #936
@Don_Adan, post #938
A co do grania to juz teraz jest taki typ graczy, ze chca za jednym podejsciem przejsc cala gre, a nie nauczyc sie w nia grac.
@Kefir_Union, post #940
@Kefir_Union, post #940
W starych czasach były świetne gry, których nigdy w całości nie przeszedłem. Rick Dangerous, Gods, Swiv i wiele innych do dzisiaj są wspaniałe ale takich co mieli cierpliwość dojść do końca było niewielu.
@selur, post #942
Z drugiej strony wtedy wiekszosc gier okazalo sie bardzo krotkich, wiec to byl specjalny zabieg programistow zeby wydluzyc czas grania do maksimum.
@Kefir_Union, post #943
@Don_Adan, post #944
A jakby mial byc full hard core, to gra by sama mogla generowac trase co ktorys tam level.
Czy Jumpem jestem zainteresowany: byłem i jestem - może kiedyś będzie w promocji w połowie ceny popreorderowej - inaczej mówie sie trudno - jakoś przeżyje :).
@mailman, post #955
@AD99, post #958