[#811] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #806

Można prosić o wersję dla AmigaOS4 ?

PS.
Żeby nie było - kupiłem full boxa jump w preorderze.

Ostatnia aktualizacja: 06.11.2022 10:31:04 przez Amig_OS
[#812] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #806

Fajnie by było jak by szło to na cd32
i był napis na box i płycie amiga cd32 jak zadanych lat




Ostatnia aktualizacja: 06.11.2022 10:40:01 przez Dorian3d
1
[#813] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #812

Ja chciałbym żeby wszystkie kopie gry poleciały w kosmos i zostały napromieniowane kosmiczną energią.
[#814] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@JakubH_, post #813

Jakub to zamiast jednego lsd bierz dwa.
3
[#815] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Amig_OS, post #811

Można prosić o wersję dla AmigaOS4 ?


Jeśli platforma pod AmigaOS4 będzie spełniać wymagania sprzętowe, to kto wie, może i zadziała :)

* - wymagania sprzętowe to m.in. AGA, Paula.....
[#816] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #814

Pewnie, nawet trzy. Przy okazji wyślę Ci naklejkę cd32 to sobie na BOX nakleisz jak "zadanych lat". Uwielbiam taki koncert życzeń :)
[#817] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #808

Moim skromnym zdaniem, nie ma nic lepszego niż testowanie gry przez dużą liczbę osób. Jeśli powiedzmy więcej niż 5% grających zgłosi problem, to można go nieco później znaleźć i wypuścić update dla tych, którzy zakupili grę. Jeśli będzie to mniejszy procent, nie ma sensu się na tym rozwodzić.

Jak już było wspomniane powyżej, może istnieć problem z jedną konkretną konfiguracją, ten sprzęt jest tak stary, że zawsze może coś nie działać jak trzeba. Nawet procesor ma prawo już mieć jakąś drobną awarię i nie do końca pracuje jak powinien, to samo dotyczy innych elementów systemu. Z kolei opóźnianie wydania gry będzie z dnia na dzień zwiększało frustrację osób, które czekają.
[#818] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@brain030, post #817

Ja osobiście wolę poczekać dłużej i dostać dopracowany produkt.
Jak ktoś nie umie się doczekać, to ma wersję demo do ogrania :)
[#819] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@JakubH_, post #816

klient nasz Pan OK

Napisałem fajne by było a nie zrób.


Ostatnia aktualizacja: 06.11.2022 12:40:49 przez Dorian3d
[#820] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #818

Rozwiązanie problemu może wymagać odzewu od wielu osób z konkretną konfiguracją, bez tego istnieje prawdopodobieństwo, że w ogóle się nie uda. Idąc tą ścieżką, można się nie doczekać produktu wcale ;)

Autor sam wspomniał, że dotyczy to dość wąskiej konfiguracji i na razie nie wie co jest przyczyną. Może to w ogóle nie mieć związku z dopracowaniem produktu tylko nieprawidłowym działaniem konkretnej jednostki. Wyjaśnienie takich błędów trwa nieraz wieki (nie to że nie wierzę w zdolności kolegi), ale taka jest rzeczywistość.
[#821] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #815

Jeśli czegoś nie wiesz to zapytaj a nie udzielaj bezsensownych rad o specyfikacji - to taka dygresja do innego wątku ;)

Platforma nie matu nic do tego, jakbyś był zorientowany to w tym wątku już pytałem autora o taką możliwość a autor jej nie wykluczył. Ponieważ gra dla 68k jest ukończona nadszedł czas na wsparcie Amigi z kartą graficzną - oczywiście odpłatnie.


--- Copy & Paste ---
@Kefir_Union
Gra jest robiona jak za starych dobrych czasów czyli zabicie systemu, tryb nadzorcy i grzebanie w rejestrach . Przywiązanie do HW Amigi jest bardzo duże ale chciałbym żeby dało się odpalić na RTG. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
--- End ---


Ostatnia aktualizacja: 06.11.2022 13:48:33 przez Amig_OS
[#822] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Amig_OS, post #821

Ciekawe, czy wersja na klasyka z RTG i AHI poszłaby bez żadnych modyfikacji na AOS4 i MOS.
[#823] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #822

iekawe, czy wersja na klasyka z RTG i AHI poszłaby bez żadnych modyfikacji na AOS4 i MOS.


Jak będzie demo to sprawdzimy.
[#824] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Amig_OS, post #823

Obstawiam że wyjdzie tylko wersja na klasyki (bez RTG) i mobilna.
[#825] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #824

Autor jeszcze ostatecznie się nie określił.
Jeśli zrobi pre-order na konkretną ilość kopii i wszystkie zostaną opłacone to może zrobi.
Może Autorowi będzie się opłacać wszak część pracy ma już zrobione.

PS.
Wersja cyfrowa 68k tez nie jest za darmo - takie hobby :)

Cena wersji pudełkowej wynosi 179zł.
Cena wersji cyfrowej wynosi 109zł.



Ostatnia aktualizacja: 06.11.2022 15:06:18 przez Amig_OS
[#826] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@brain030, post #820

Podjąłem decyzję żeby wydać najpierw wersję cyfrową a dopiero po feedbacku i jej ewentualnym dopracowaniu czyli usunięciu bugów wyjdzie wersja pudełkowa z nośnikiem. Każdy kto zamawia pudełko w dniu premiery cyfrowej także otrzyma grę.
11
[#827] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #826

Każdy kto zamawia pudełko w dniu premiery cyfrowej także otrzyma grę.

czyli np :Ja thumbsup:
[#828] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #826

Mimo tego, ze to jest dzialanie odwrotne do tego co sie dzieje na ami-rynku, to wcale nie jest glupi pomysl OK ok, racja
[#829] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #826

Bardzo dobre podejście do sprawy jak dla mnie :)
[#830] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #826

Super! Wtedy wersja pudełkowa nie będzie potrzebowała patchy szeroki uśmiech super
[#831] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@brain030, post #817

Z kolei opóźnianie wydania gry będzie z dnia na dzień zwiększało frustrację osób, które czekają.

Niektórzy czekają po kilka lat na obudowy, klawisze, itp. więc taka drobna obsuwa czasowa w przypadku tej gry, nie powinna być dla nich problemem
1
[#832] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Madman, post #831

Ja cierpliwie czekam. Kupiłem wersję pudełkowa i będę zadowolony wersja cyfrowa. A wersja pudełkowa może wyjść nawet miesiąc puzniej
2
[#833] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Stoopi, post #832

Zdecydowanie otrzymanie wersji cyfrowej osłodzi czekanie na pudełkową z fixami OK
2
[#834] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #833

Ja czekam nie na grę, tylko na bundle Jump! - UniThor.

Byłem na AmiParty ostatnim, świadkiem rozmowy pomiędzy @Kefir_Union a osobą z @UniThor, podczas to której rozmowy, wskazano istotną wadę takiego rozwiązania, w obszarze podatków jeśli dobrze pamiętam.

Nie mówię żeby od razu zapłacić firmie typu Deloitte jakieś 500 000 zł za rozwiązanie tego niewątpliwie kosmicznego problemu (na 1/2 kartki MS Worda BTW), lecz na podzielenie się nim, tak, aby może 2-3 osoby tutaj, przedstawiły realne rozwiązanie.
[#835] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #834

Ja czekam nie na grę, tylko na bundle Jump! - UniThor.


Oj tak, to będzie zacny duet!
1
[#836] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Grzegorz_P, post #835

Oj tak, to będzie zacny duet!


Ma/miał być.

Goście od UniThora rok temu na AmiParty zapewniali.

EDIT* Żeby nie wkładać słów w nie te co trzeba usta...

...albo pisałem maila do UniJoya i takie dostałem (naówczas) zapewnienie.


Ostatnia aktualizacja: 07.11.2022 21:40:42 przez _DiskDoctor_
1
[#837] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #826

I Jak produkcja ?
[#838] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #837

Teoretycznie gra w wersji cyfrowej moglaby być już wydana, tzn. jest zrobiona kompletna rozgrywka, grafika i dźwięk. Pracuję jeszcze nad wstawkami które pojawiają się między galaktykami.
9
[#839] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #838

Ile % jest szans, że będzie bundle z UniThorem?

A jeśli mało, to jakiego rodzaju problemy to powodują?
[#840] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #839

Ile % jest szans, że będzie bundle z UniThorem?

Z mojej strony nie ma żadnych przeszkód. Jak już będzie joystick to pewnie się dogadamy.
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem