[#1081] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1082] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1083] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1

Panie Marku, Pan nie śpi. Niech Pan odpowie na maile.
1
[#1084] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@leptino, post #1083

Niestety ale nie mam zwykle czasu na odpisywanie każdemu pojedynczo na pytania na jakim etapie jest projekt. Jeśli mam coś do przekazania to informacja o tym znajduje się na stronie w części "Historia zmian".
8
[#1085] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1086] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1087] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1088] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1089] [post oznaczony jako OT] wyświetl Re: Jump! (Amiga Yoomp)
[#1090] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1084

Moje dwa ostatnie maile tej kwestii akurat nie dotyczyły.
[#1091] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1084

Mały update projektu. Ukończyłem efekt nad którym pracowałem od jakiegoś czasu a który jest elementem intra gry. Było trochę zabawy bo zakodowanie czegoś takiego na A1200 wymagało bardzo zaawansowanej optymalizacji kodu.

Proszę państwa, najszybsza w historii procedura renderowania i konwersji c2p na Amigę AGA 14MHz.



26
[#1092] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1091

Dla mnie - piękne OK w serduszkach
2
[#1093] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1091

Majster ale to piszesz w koncu gre czy demo zdecyduj sie pan szeroki uśmiech
5
[#1094] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@selur, post #1093

To element intra.
6
[#1095] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1091

Super to chodzi jak na 1x1.
1
[#1096] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@selur, post #1093

Ostatecznie to będzie na koniec opera właściwie.
[#1097] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1094

to jeszcze "ending" zrobić,
a potem można zabierać się za grę

Ostatnia aktualizacja: 31.08.2023 20:50:21 przez RokiS
4
[#1098] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1097

Na tym silniku można zrobić coś takiego:



A1200 14MHz pociągnie kulkę i tło i kilka obiektów na sprajtach. Na więcej potrzeba mocniejszego sprzętu, może 030/50MHz dałaby radę.

Ostatnia aktualizacja: 31.08.2023 21:03:30 przez Kefir_Union
6
[#1099] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1098

ja tam czekam na jump - może być bez ułatwień jakiego wymagają testerzy
- a co do stardusta - z takimi efektami / grafiką nagrałem się w niego na PS3 i nadal mogę tam do niego wrócić - także ten tego
- nadal czekam na jumpa - jak dla mnie może być intra, outra i takich tam "ending-ów"
ba dla mnie możesz nawet wydać tańszą wersję Jump - janusz skanera - bez tych bajerów i z 28 poziomami planowanymi w pierwszych wersjach gry

Ostatnia aktualizacja: 31.08.2023 21:15:46 przez RokiS

Ostatnia aktualizacja: 31.08.2023 21:23:05 przez RokiS
1
[#1100] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1099

może być bez ułatwień jakiego wymagają testerzy

Jakich ułatwień?
2
[#1101] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1100

Aktualizacja statusu.

Po feedbacku który dostałem od testerów, głównie związanym ze zbyt dużym poziomem trudności gry, wprowadziłem kilka zmian.

- Na poziomie łatwy jest nieskończona liczba żyć.
- Odmienne wersje poziomów na poziomie łatwy i średni/trudny.
[#1102] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1101

Przecież to jest zmiana 1-3 stałych!!
[#1103] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #1102

można tak, może nie, ale przez to gra powstaje i powstaje i powstaje i...
[#1104] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1094

Kopara mi opadła
Gratki !
1
[#1105] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1098

Majster blagam , odpusc to

jak juz skonczysz Jumpa to zrobisz Super stardusta ale bez tej kullki dobra? Ta kulka fajnie wygklada ale w gameplay sie nie przyda, Stradust 2d bedzie o niebo lepszy jako gra albo taki dopasiony project X
1
[#1106] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1091

Liczymy na jakiś hidden-part. :)
[#1107] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1098

do "czegoś takiego" jak na filmiku powyżej to chyba trzeba by z 5 kart turbo owiniętych taśmą ale twój efekt przyznam jak na golasa A1200 wygląda slicznie

Ostatnia aktualizacja: 31.08.2023 23:57:37 przez Azakiel
1
[#1108] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@selur, post #1105

jak juz skonczysz Jumpa to zrobisz Super stardusta ale bez tej kullki dobra? Ta kulka fajnie wygklada ale w gameplay sie nie przyda,


no wlasnie też sie powaznie zastanawiam czy ta oczojebna kulka to nie bedzie jak kula u nogi, z jednej strony bedzie zmniejszac czytelnosc ekranu i irytować przez to gracza a z drugiej zabierać moc

pamietajmy ze wersja na PS3 pracuje w sporo wyższej rozdzielczosci , w przypadku Amigi jesli w tle umiescimi takie zmielone piksele w niskiej rozdziałce to moze to mocno wpłynąć na czytelnosc

nie wiem czy nie wolałbym jakiegos innego efektu opartego o ten patent ale takiego ktory nie zmniejsza czytelnosci gry

lub drugi pomysł: ewentualnie taki bajer byłby tylko w levelach z bossami (którzy byliby duzymi obiektami i nie zmiejszałoby to czytelnosci wtedy )

Ostatnia aktualizacja: 01.09.2023 00:03:22 przez Azakiel
[#1109] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1103

można tak, może nie, ale przez to gra powstaje i powstaje i powstaje i...


dajcie juz spokój z Jumpem Dżumpem pooglądali filmiki nacieszyli sie wystarczy

Teraz jest nowy temat na tapecie - Stardust ! OK
[#1110] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Azakiel, post #1109

od Jumpa do Starych Warow




ja juz sobie wyobrazilem jak Miniatowskie jajko na patelni sie obraca



Ostatnia aktualizacja: 01.09.2023 00:10:44 przez selur
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem