[#1141] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1140

no to lipa, bo na hojnosc amigowych handlarzy to bym nie liczyl
1
[#1142] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1137

ja mówię o tym co by sie stało gdybyś te swoją kulę (oczywiscie ze zmienioną kolorystyką)

Co to znaczy "swoją kulę"? Mój efekt pokazuje możliwości silnika. Tekstura kuli i tło mogą być dowolne. Poza tym jest zupełnie inny odbiór gdy całość jest w ruchu. "W typowej Amigowej rozdzielczosci " Stardust jest czytelny i wszystkim się podobał, a tam w tle też jest planeta.


twój obrazek wygląda tak



niezły joke , moim zdaniem juz prędzej to bedzie wyglądało tak





Stardust jest czytelny i wszystkim się podobał, a tam w tle też jest planeta.


no wlasnie o tym od początku pisze, tylko jest jedno małe ALE, tutaj masz o wiele mniejszą rozdzielczosc i nie mozesz użyć AA



Ostatnia aktualizacja: 02.09.2023 18:42:47 przez Azakiel
[#1143] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Azakiel, post #1142

Mam prośbę. Załóż na ten temat osobny wątek i nie pisz już tutaj rzeczy, które nic nie wnoszą do tematu.
11
[#1144] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1140

Czyli co?

2 lata temu wsparłem ten projekt.

Pomimo początkowych założeń, nadal nie otrzymałem gotowego produktu.
Rozumiem, chcesz dopieścić grę. To się chwali.

W międzyczasie wysłałem Ci parę maili (na różne adresy podawane na Twojej stronie), na które do dnia dzisiejszego nie otrzymałem odpowiedzi.
Zagadując na PPA otrzymałem zdawkowe odpowiedzi.

Teraz czytam o tym, że Jump! już zaspokoił Twoje ambicje, jak również o potencjalnych przyszłościowych kickstarterach.

Postaraj się raczej odzyskać zaufanie ludzi, którzy Tobie zaufali na początku. Wydaje mi się, że nie jestem jedynym.
2
[#1145] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@leptino, post #1144

Teraz czytam o tym, że Jump! już zaspokoił Twoje ambicje, jak również o potencjalnych przyszłościowych kickstarterach.

Postaraj się raczej odzyskać zaufanie ludzi, którzy Tobie zaufali na początku. Wydaje mi się, że nie jestem jedynym.


Gdzie czytasz że "zaspokoił"? Proszę o cytat. Zwracam uwagę na litrę "Ł" na końcu słowa "zaspokoił".

Na czym polega problem z kickstarterem? Nigdzie nie napisałem ze zamierzam się za to zabierać przed ukończeniem Jump! W ogóle ma to charakter czysto teoretyczny i spekulacyjny, nie wiem czy to w ogóle ma jakikolwiek sens.

Co do odpowiedzi na emaile to już odpisałem że wszystkie informacje na temat projektu zamieszczone są na stronie w dziale "Historia zmian". Skoro w danym momencie ie mam nic do przekazania to tyle samo się dowiesz pisząc emaila. Nie mam również tyle czasu żeby każdemu z osobna odpisywać w emailu że gra ciągle jest w trakcie tworzenia.
4
[#1146] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1145

Ja tam jestem daleki od poganiania, zwłaszcza, że jest grywalne demo, także nie mam obaw, że zakup nie zostanie zrealizowany, tym bardziej, że dzielisz się co jakiś czas informacjami tutaj.

Ale wydaje mi się, że skoro były oficjalne preordery z oficjalnymi przedpłatami, to przy niespełnieniu pierwszego terminu powinien iść hurtowy mailing (z krótkim chociaż wyjaśnieniem) do wszystkich, którzy zamówili z wyznaczeniem nowej daty premiery. I w przypadku powtórzenia się rozminięcia z terminem, ponownie.

Tak byłoby profesjonalnie nie tylko od strony kodu

Ostatnia aktualizacja: 03.09.2023 11:05:10 przez Jacques
5
[#1147] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Jacques, post #1146

hehe
zwłaszcza, że jest grywalne demo, także nie mam obaw, że zakup nie zostanie zrealizowany,
hehe

Zapowiedzi gier polskich, ktore nie były wydane
hehe

i tak Panie Kefir - doceniamy jakość dema Pana gry Jump! - nawet ja
ale nie ma co ukrywać, że czas oczekiwania wydłużony nie wiadomo przez po co ( intro, outro, recenzje jutub)
czy też duża cena (plus jej wzrost) hmm trochę ludzi, że tak powiem irytuje
jak oczekujesz pełnego zwrotu kasy za tę grę to wyceń ją na 500+bądź 800+ - niestety gry na Amigą robi się dla własnej przyjemności - tak jak dema na impry ( chyba że o czymś nie wiem i za pierwsze miejsca dostajecie po 1000000 zł wygranej)

Ostatnia aktualizacja: 03.09.2023 11:21:40 przez RokiS

Ostatnia aktualizacja: 03.09.2023 11:22:18 przez RokiS
[#1148] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1147

czas oczekiwania wydłużony nie wiadomo przez po co

Czas oczekiwania się wydłużył ponieważ (jak już wspominałem wcześniej) mam poważne problemy zdrowotne i nie mogę się zająć pisaniem gry w takim wymiarze czasowym jakbym chciał.
Cena nie jest duża, jest śmiesznie mała biorąc pod uwagę wielkość retro rynku. W czym problem że wzrosła? Ten kto już wpłacił to grę otrzyma bez żadnej dopłaty.

Ostatnia aktualizacja: 03.09.2023 11:52:02 przez Kefir_Union
1
[#1149] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1148

Cena nie jest duża, jest śmiesznie mała


Cena nie jest śmiesznie mała, cena jest OK.
[#1150] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@_DiskDoctor_, post #1149

Cena nie jest śmiesznie mała, cena jest OK.

To jest cena z rynku gier PC a nie retro Amigi. Jej wysokość jest praktycznie bez związku z nakładem pracy w stworzenie gry.
3
[#1151] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1150

Ty ustaliłeś cenę więc jak ustaliłeś taka jest mogłeś dać większą to była twoja decyzja.
[#1152] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #1151

y ustaliłeś cenę więc jak ustaliłeś taka jest mogłeś dać większą to była twoja decyzja.

Cena gier na rynku retro Amiga jest symboliczna a nie rynkowa. Podobnie jak sam projekt trudno nazwać komercyjnym mimo że za grę trzeba zapłacić. To wszystko jest na zasadzie wsparcia pracy autora a nie wyceny rynkowej. Gdyby ktoś miał zarabiać na produkcji gier na Amigę to nie powstałoby nic, albo jakieś proste gierki platformowe na gotowych silnikach.
[#1153] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1152

ja tam bym spokojne 350 zł dał
3
[#1154] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1150

Miałem na myśli, że (skoro kupuję inne retro gry):

- cena jeśli weźmiemy inne retro gry jest w 4 kwartylu cen gier (75% gier jest tańszych)
- cena jeśli weźmiemy inne retro gry ale tak grywalne i fajne, jest w 3 kwartylu cen gier (50% podobnych gier jest tańszych)

Dlatego jak dla mnie, to jest "OK". W ogóle nie odnosiłem jej do cen gier np na XBoX.
[#1155] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@leptino, post #1144

rozumiem, ze nie dostales odpowiedzi na mejla i dlatego teraz masz bol d....
No coz zdarza sie czesto, za autor nie moze/nie chce/nie musi odpowiadac.
Po prostu trzeba sie przygotowac na troche wiecej czekania a bol jak kazdy po jakims czasie przemija
5
[#1156] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Dorian3d, post #1153

ja myślę, że możesz tyle dać od razu
jak zrobiłeś preoder to masz numer konta i spokojnie możesz do tych 350 zł wyrównać, ba możesz pokazać gest i wpłacić więcej :)
a widzę, że oprócz Ciebie inni są też gotowi zapłacić 350zł
także Panowie - nie krępować się - do dzieła :)
2
[#1157] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1156

Ale czemu ma służyć ten twoj komentarz ?

Jego kasa i wyda na co ma ochotę
3
[#1158] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@RokiS, post #1156

ba możesz pokazać gest i wpłacić więcej :)


Również możesz pokazać gest. Każdy może. Nie każdy musi.

----edit

Ja pokazałem gest kupując 2 szt.

To nie znaczy że innym też narzucam gest, czy co tam innego.

Gry na takim poziomie chyba już nie będzie w historii gier na A1200 + Fast, więc cena nie gra roli. Serio.

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2023 01:32:37 przez karolb
3
[#1159] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@karolb, post #1158

@HOŁDYS
@karolb
w celu zachęty osób jeszcze niezdecydowanych, do wpłacania za grę większej kwoty :)

@karolb
Ja pokazałem gest kupując 2 szt.
- brawo Ty - jak już kiedyś wyjdzie gra i będziesz chciał sprzedać używaną grę w wersji adf powiedzmy w cenie maks 89zł to daj znać :)
[#1160] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1148

Chyba najlepiej nie wdawaj się w pyskówki i przepychanki w watku. Wrzucaj apdejty jak teraz i czekamy na końcowe wydanie.
4
[#1161] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mikecios, post #1160

Tak czytam i wszystko fajnie, tylko... kiedy ta gra miała być wydana i kiedy będzie?
Z tego co kojarzę według informacji na stronie gry, miała być mniej więcej rok temu.
A teraz "wtedy kiedy będzie". To jak w tym dowcipie "dobra tylko nie później"
Trochę to niepoważne..

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2023 14:51:31 przez TuReX
[#1162] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@TuReX, post #1161

Wszystko fajnie. Napisz taką grę która łamie możliwości a1200 z fastem i dotrzymaj terminów. Wtedy z Kefirem pogadacie i wymienicie się wrażeniami.
5
[#1163] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@mikecios, post #1162

A co to ma do rzeczy? Ja nie pisze gier, a on deklarował termin wydania rok temu, to chciałbym się dowiedzieć, kiedy jest przewidywany termin? Chociaż mniej więcej.
Mało to było projektów, które nie zostały dowiezione? Na tej zasadzie to można "kończyć" grę bez końca..


Ostatnia aktualizacja: 04.09.2023 15:05:58 przez TuReX
3
[#1164] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@TuReX, post #1163

Już kiedyś była taka gra co wszyscy czekali na wydanie. Magazyn się nazywała
9
[#1165] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #1164

Fakt, ale tam przynajmniej można było humorystyczny wątek poczytać
2
[#1166] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@michal_zukowski, post #1164

Aż w końcu Magazyn ujrzał światło dzienne a wielu nie dawało wiary że Hexmage960
ukończy grę. Panowie i Panie trochę więcej cierpliwości.
2
[#1167] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@amikoksu, post #1166

Ale ja jestem cierpliwy, nie wątpię, że gra będzie wydana. Zastawiam się tylko kiedy
A tak poważnie: kibicuję autorowi, po prostu przydałoby się krótkie info, czy to jest kwestia kilku tygodni, miesięcy czy kilku lat..

Ostatnia aktualizacja: 04.09.2023 15:22:39 przez TuReX
2
[#1168] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@TuReX, post #1167

po prostu przydałoby się krótkie info, czy to jest kwestia kilku tygodni, miesięcy czy kilku lat..

Tygodni.
13
[#1169] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1168

tygddni ale tych na Wenus (just kiddin)
[#1170] Re: Jump! (Amiga Yoomp)

@Kefir_Union, post #1168

Rób swoje i się nie przejmuj, byle zdrowie dopisało i udało się dopiąć grę na ostatni guzik.
2
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem