[#56]
Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500
@KK_Altair,
post #55
Nie wiem czy GCC jest Ci tu potrzebne - jeśli masz cały kod w asm napisany, to vasm też potrafi wyprodukować ELF. Działanie toolchaina polega głównie na tym że produkujesz ELF, przy pomocy elf2hunk robisz exe amigowe. Potem przy debugowaniu zintegrowane uae go odpala, ale potem przy stepowaniu i profilowaniu używane są informacje z ELFa. Jeśli część masz w C to możesz podejrzeć jak jego biblioteka amigowa woła biblioteki systemowe - używa do tego jakichś wrapperowych funkcji ze wstawką asemblerową, która ładuje parametry do rejestrów i woła fn. Zawsze to jakiś narzut, ale na potrzeby builda do profilowania jest on chyba do przeżycia.
Bartman generalnie bierze sobie do serca githubowe issues - truję mu strasznie tyłek o różne rzeczy i przeważnie prędzej czy później są one implementowane. Może też spróbuj. Myślę, że Ty z Dreadem będziesz miał u niego większą siłę przebicia niż ja ze swoimi krapami. ;)
Właśnie, ludzie, przestańcie na to mówić "klon Dooma". Ta gra ma swoją nazwę. ;)
Ostatnia aktualizacja: 30.08.2020 21:34:34 przez teh_KaiN