[#61] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@Jacques, post #60

I kolejny materiał od niestrudzonego mistrza kodu:

[#62] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@ingenic, post #61

Teraz broń wygląda aż za dobrze w stosunku do reszty grafiki. Naprawdę ładnie zrobiona.
[wyróżniony] [#63] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@ingenic, post #61

Nadal nie mogę wyjść z podziwu. Piękna sprawa!
[#64] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@mastaszek, post #63

To prawda, gość jest niesamowity.
[#65] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@ingenic, post #3

To bedzie musiał za oryginalne "Wad-y" uiścić opłatę... Chyba a jakieś 7 $
.
[#66] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@Ralpheeck, post #4

Pójdzie na na A500 ale żeby hulało to pewno 020 minimum.
[#67] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@recedent, post #62

ano wlasnie, teraz bron wyglada super a reszta slabo ok, racja

tak sie zastanawiam czy wyglad tej grafiki, to efekt zoom'a jaki generuje silnik czy moze slaba jakosc tekstur wyjsciowych
[#68] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@selur, post #67

"...a reszta słabo" - w dupach się Wam od dobrobytu, czyli geniusza KK i dooma na A500, poprzewracało ;)
[#69] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@ingenic, post #61

noice

[#70] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@mastaszek, post #68

Ooo... jesteś. Co tam słychać w "Blasku"?
[#71] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@waldiamiga, post #70

trzask prask, zgasl Blask
[#72] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@selur, post #67

Zdaje sie ze bron to jakis grafik zrobil. Tekstury pewnie mozna poprawic. A co do WAD-ow to gra bedzie miala wlasny format map. Ja jedynie bym proponowal KK zrobic dysk instalacyjny w ktorym po instalacji na HD bylaby opcja konwersji WAD-ow do tego formatu z jego gry.
[#73] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@waldiamiga, post #70

Leży sobie na razie i czeka, aż mnie wena złapie. Od ostatniego wpisu na forum Blasku zrobiłem jeszcze kilka podejść, ale wszystko albo jest zbyt wolne, albo źle wygląda. Muszę poczekać, aż mnie oświeci i wpadnie do głowy jakiś pomysł na rozwiązanie. A póki co, chodzi mi po głowie zrobienie ścigałki a la lotus :) Coś tam już podłubałem i wygląda na to, że może się to w amosie udać.

PS Nie zaśmiecajmy wątku KK

Ostatnia aktualizacja: 27.09.2020 22:44:52 przez mastaszek

Ostatnia aktualizacja: 27.09.2020 22:45:47 przez mastaszek
[#74] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@Don_Adan, post #72

Dużo poprawić się nie da ze względu na kompromisy by to działało na A500... Co najwyżej można "hand tune" to co automat redukujący kolory stworzył, tak jak miało to miejsce przy broni.
[#75] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@mastaszek, post #68

Kody DOOMa ID dało na gwiazdkę 97 a już dwa tygodnie później było pięć portów na Amigę.
Wszystkie wyglądają lepiej niż ten szajs od kaka.
Zrobiłem se partyjke właśnie ADOOM z połowy stycznia 98 działa nadal zajefajnie.
320x200 są tekstury na podłodze i suficie nie jak ta paść od kaka.
[#76] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@swinkamor12, post #75

Zakładam, że użytkownik swinkamor12 nie jest głupi, tylko trolluje. Za trolling należy się ban. Jeśli ten wpis to nie trollowanie, tylko zwykła głupota to przepraszam. Do zobaczenia za miesiąc.

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2020 08:37:14 przez moderator
[#77] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@ingenic, post #61

Rewelacja, nie mogę się doczekać OK
Fajnie byłoby zobaczyć silnik w akcji na prawdziwej A500.
[#78] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@ingenic, post #61

Od kiedy subuję to oglądam na bieżąco każde info.
Kurde dałby już jakiś test z mikro wadem nawet bez potworów do połażenia sobie na 500tce :)
[#79] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@swinkamor12, post #75

Zrobiłem se partyjke właśnie ADOOM z połowy stycznia 98 działa nadal zajefajnie.


Pokaż jak w to grałeś na A500 z 1MB RAM.
[#80] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@ingenic, post #79

Hmmm przez miesiąc Ci nie pokaże ;) chyba ze przez ten czas właśnie napisze swojego ;)
[#81] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@mikecios, post #80

Po tak buńczucznym komentarzu nagrodzonym banem to spodziewam się, że zostanę zaskoczony.
[#82] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@ingenic, post #61

Jak zwykle super robota OK

O co chodzi z akcentem lektora w tym odcinku? Jest przekomicznyszeroki uśmiech, tak miało być?
[#83] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@BULI, post #82

Nie każdy jest native speakerem. KK^Altair też ma "swój" akcent, który dla kogoś może być komiczny. Wypada się tylko cieszyć, że dwóch ludzi z różnych krajów spokojnie się dogaduje we "wspólnym".
[#84] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@recedent, post #83

No ja bynajmniej "miszczem inglisz" mowy nie jestem, ale specjalnie sprawdziłem sobie jak to brzmiało w poprzednich odcinkach i było inaczej.
Tutaj mam wrażenie, że jest świadomie włączony jakiś lektor, automat z akcentem słowiańskim- myślę, że to zamierzony efekt ok, racja
[#85] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@BULI, post #84

Pierwszy to jest Grek, ktory grafike robil, a na koncu jest glos KK. Tak mi sie przynajmniej wydaje.
[#86] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@BULI, post #84

Bo w poprzednich odcinkach wypowiadał się programista, a w tym - grafik.
[#87] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@recedent, post #86

O żesz.. jeśli tak to przepraszam człowieka
Tym bardziej, że sam mam świetny akcent słowiański w angielskiej mowie
[#88] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@ingenic, post #61

Czekałem na premierę tego odcinka.
Coś niesamowitego - silnik już wcześniej wyglądał jakby wyciskał z A500 więcej niż się da. A tutaj piękna grafika broni, animacja "odpięta" od animacji 3D (więc płynniejsza).
Szkoda że ten projekt nie wisi na jakimś Patronie, bo bym chętnie sypnął groszem.
[#89] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@poweredjj, post #88

Wygląda na to, że KK nie bardzo chciało się przerabiać animacje broni dlatego nie zastosował od razu "attached sprite". Jak się wkrótce okazało niesłusznie. Dlatego ten odcinek powstał by pokazać proces od początku do końca. I różnica jest oczywiście olbrzymia, ale też jest wskazane co trzeba było zrobić by to się udało.
[#90] Re: Nowy materiał na temat klona Doom dla Amigi 500

@poweredjj, post #88

Ja myślałem że ta grafika wygląda jak wygląda, ponieważ silnik działa w 4 bitplanach.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem