@perinoid, post #182
Jeden z testerów na grupie FB Commodore Amiga stwierdził, że w nieodległej przyszłości możemy spodziewać się możliwości uruchomienia demonstracyjnego silnika i pochodzenia na własnej Amidze
Na AGA może być jeszcze szybciej, bo AGA sprzętowo ma taki tryb graficzny na cały ekran, nie trzeba dublować pikseli
oraz levele posiadające róznice wysokosci
A jeśli to na 8MHz, to nie mam pytań, w końcu Wolfenstein 3D na ST zostanie pogromiony
Według KK wersja amigowa na A500 powinna chodzić szybciej niż to co widać na STe .
Jeżeli to była praca zgłoszona do Game Compo, to wkrótce będzie dostępna
@KM_Ender, post #190
@KK_Altair, post #191
Oj, porównania Blittera na STe do Amigi to nie ma nawet co zaczynać, bo to jest mniej więcej połowa tego, co w Amidze. Tylko para source/destination (plus patterny), brak line mode i o ile się orientuję to blokuje CPU na czas działania. Do Amigowego nie ma startu, moim zdaniem.
@KK_Altair, post #183
To dublowanie obecnie to dwie instrukcje Coppera na scanline. Czyli 4 cykle dostępu do szyny, w dodatku robione poza aktywnym obszarem ekranu, gdzie CPU z Copperem się dogadują.
TL;DR: Już to jest za free. :)
@Radov, post #196
@marianoamigo, post #194
Po jakości samplów wnioskuje, że procek ST musi dźwięk ogarniać
A co z inną organizacją ekranu ST, przydaje się do chunky?
Tak z czystej ciekawości: instrukcje Coppera rozumiem. Ale jak na OCS zrobić dublowanie za darmo?
Kosztuje tyle co przepięcie rejestrów bplptx (dużo) albo zmiana wartości bplmod (mało) żeby w nowej linii wyświetlał poprzednią.
Ale po edycji napisał, że teraz jest 'free'. Ciekawi mnie więc co jeszcze można było zrobić.
@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #192
@Jacques, post #202
@KK_Altair, post #191
@BigBang, post #206