[#1081] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #1080

Czy mógłbyś podać której wersji używasz? 7.1?
[#1082] Re: Pixele, piksele

@miro_78, post #1078

Świetne piksele. Podepnę się pod temat z zapytaniem bo widzę, że mowa o 32x20 pikseli. Czym pikselujecie Gimp czy coś innego?


Pro Motion NG: http://www.cosmigo.com/promotion/index.php
[#1083] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #1080

Za Personal Paint- brawo ten Pan brawo!
[#1084] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1077

Mam bardzo dziwny pomysł :) Chciałbym zobaczyć etap bonusowy w Fury Tank albo Piggy Ride gdzie można rozwalić te samochody. Autka były by fajnym detalem do scenografii miejskiej którą i tak można już całkiem fajnie zdemolować.
[wyróżniony] [#1085] Re: Pixele, piksele

@Hexmage960, post #1081

@Hexmage: Tak, to werjsa 7.1

@BULI: Brawo ja :)

@wątek: Zrobiłem jeszcze Hondę Civic VIII:

[#1086] Re: Pixele, piksele

@miro_78, post #1078

Ja używam darmowego GraFX2.
Civic kozak!!!

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2016 09:20:47 przez zeter
[#1087] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1086

Dziękuje za szybką reakcję. Czyli w moim przypadku raczej pozostaje tylko GraFX2 (Ubuntu).
[#1088] Re: Pixele, piksele

@miro_78, post #1087

albo Gimp ale osobiście podoba mi się prostota grafx i podobienstwo do DP.

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2016 09:35:51 przez zeter
[#1089] Re: Pixele, piksele

@Gżegżółka, post #1084

Niestety aktualne autka nie pasują do TF, tam są 16x16pix niestety. W porównaniu do domków są sporo za duże, ale szczęśliwie niewielu recenzentów nam to wytknęło
W Bridgestrike wszystko jest narysowane podobnie ale w jeszcze mniejszej skali, takie samochody 32x20 były by ogromne.

Przy TF przyłożyłem sporo uwagi na w miarę ładne i różnorodne elementy do rozwałki. Ciesze się, że zostało to zauważone i sprawia także Tobie frajdę szeroki uśmiech
Początkowo mieliśmy pomysł aby odejmować punkty za rozwalanie niektórych elementów "urbanistycznych". Potem chcieliśmy punktować dodatnio za czystkę na planszy, ale to nie przystawało do ogólnej koncepcji historii. Ostatecznie rozwalanie wszystkiego jest nie punktowane i dobrowolne

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2016 10:13:15 przez Koyot1222
[#1090] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1088

Gimpa celowo pominąłem w ostatecznym rozrachunku. Nie ma sensu używać "dużej wywrotki do przewiezienia taczki piasku".
[wyróżniony] [#1091] Re: Pixele, piksele

@miro_78, post #1090

Miał być Garbus ;)
[#1092] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1091

Ładny, chociaż bardziej mi przypomina Citroena 2CV.
[#1093] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #1092

No masz racje, to niech będzie że to 2CV ;)
[#1094] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #1085

Bardzo mi się pomysł hondy spodobał
Standard:


Po tuningu:


Teraz uderzę z innej beczki, bo jak samochody się pojawiają to przydały by się jakieś "Karyny" co by chorągiewkami pomachały. Na szybko brunetka



W odpowiedzi na #1091
Na pierwszy rzut oka patrzę 2CV, a potem przeczytałem podpis. Bardzo podobny do 2CVki.

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2016 20:18:35 przez Koyot1222
[#1095] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1094

A teraz DRIFT CAR! Dales mi niezłe wyzwanie z tymi pixelami 32/20 Dla mnie to nowość takie maleństwa pixelowac i wywalam się na tym że planuje jedno a wychodzi co innego :):) Jak 2CV czy to ponizej. Mialo byc ferrari 360 a wyszedl cos ala nissan 240SX. W kazdym razie nazywam go na tym etapie Drift Car :):)

Niezła laska :):)

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2016 21:19:09 przez zeter

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2016 21:21:18 przez zeter
[#1096] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1095

Witam .
Tak przeglądam ten wątek z ciekawości i chciałem tylko podpowiedzieć , że odnośnie tych samochodzików , to żaden nie ma obrysu drzwi i wygląda tak jakby kierowca wchodził do auta przez szybe albo jeszcze inaczej . To tylko taka moja sugestia .

Dziękuję , i życzę miłej zabawy - bo ewidętnie widać , że się przy tym nieźle bawicie .
[#1097] Re: Pixele, piksele

@Piotr Myszkowski, post #1096

zauważyłeś też że nie widać deski rozdzielczej, kierownicy i np. klatki bezpieczeństwa??
Dzięki, zabawa przednia.

Ostatnia aktualizacja: 15.06.2016 21:44:25 przez zeter
[#1098] Re: Pixele, piksele

@Piotr Myszkowski, post #1096

I tu pozwolę się z kolegą nie zgodzić ponieważ spora część ma a te które nie mają są tuningowane albo szports kary i one mają otwierane skrzydła do góry.
Chopaki.... a zróbcie jakąś terenówkę jeszcze albo pickupa... Albo... malucha. No jak tak bez Malucha?
[#1099] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1094

Jeszcze troche i nie zostanie nic wiecej jak tylko zakodowac jakas gre:)
[wyróżniony] [#1100] Re: Pixele, piksele

@softiron, post #1098

No jak tak bez Malucha?


Mówisz-masz:

[#1101] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #1100

Sweet!
[wyróżniony] [#1102] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1101

idziemy dalej, pościgi tez będą ;)


Ostatnia aktualizacja: 16.06.2016 11:24:08 przez zeter
[#1103] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1102

szkoda ze nie "mryga" :)
[wyróżniony] [#1104] Re: Pixele, piksele

@stefkos, post #1103

zamryga jak ruszy na pościg ;)

Edit: Ruszył :):)


Ostatnia aktualizacja: 16.06.2016 11:33:25 przez zeter
[#1105] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #1100

Bardzo mi się podoba ten maluch :) Śliszny!

W odpowiedzi na #1104

Fajnie to wygląda, nie pomyślałem o radiowozie. OK Dobry pomysł!
BTW, w Olsztynie na Night Power w tym roku startował radiowóz. Może nie było jak w Mad Max, ale podjęli wyzwanie

Ostatnia aktualizacja: 16.06.2016 12:20:18 przez Koyot1222
[#1106] Re: Pixele, piksele

@zeter, post #1104

Robisz platformowego Need4Speed na Amigę? szeroki uśmiech
Sprinty, skoki i policja na ogonie? ok, racja
...i kupowanie turba, silników itp. ?

Ostatnia aktualizacja: 16.06.2016 12:22:25 przez Vato
[#1107] Re: Pixele, piksele

@Vato, post #1106

Prosto z tegorocznego E3.

Newet Guru Meditation się załapało :)
[#1108] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1107

Wow! Wypasior! OK Niezłe to.

Dorzucę jeszcze Karynę w wyższej rozdziałce Ona i podobne do niej mogły by być urozmaiceniem menusów z częściami i tuningiem.
[#1109] Re: Pixele, piksele

@recedent, post #1100

Bis bo nie ma uchylnej szybki. I tuningowy bo szyby oklejone. Wypas...
@Vato: myślalem o takim micro machines GT, z gory widok, tory, upgrade'y i odblokowywanie autek...
ale teraz sobie myśle gdyby taka gra miała po prostu widok drogi z boku , scroll z prawa na lewo (bo w ta strone jada wszystkie autka wyzej), przemieszczanie się po pasach góra-dół, gaz-hamulec prawo-lewo, nitro fire + jakiś knefel do innego manewru, np reczny (choć przy widoku z boku niewiele zastosowań widze). do tego ruch uliczny na pasach, jakieś przeszkody, rampy, radiowozy w pogoni albo blokady, do tego pasek postepu trasy a na koniec kasa za wygrana za ktora kupujesz ulepszenia do auta i naprawiasz pasek damage.... pragnę jak kania dżdżu...
[#1110] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1108

Cholera. Nie mogę oderwać oczu od tych bujających się bazook :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem