[#1261] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #1260

Na płycie Super Skidmarks jest także plik do chyba Imagine. Przygotowany pod wrzucenie własnego modelu i wyrenderowania poprawnych klatek do obiektu dla gry.
Zapowiadali jeszcze edytor tras, który nigdy nie został opublikowany, szkoda.
Wersja Megadrive miała lekko podpicowaną grafikę torów, min animacje elementów trasy albo obiekty nad torem za którymi chowały się auta.


Ostatnia aktualizacja: 20.07.2016 13:13:15 przez Koyot1222
[#1262] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1261

Wersja Megadrive miała lekko podpicowaną grafikę torów, min animacje elementów trasy albo obiekty nad torem za którymi chowały się auta.


Pomimo tego wygląda gorzej (trasy niby bogatsze, ale samochodziki jakieś takie..) i jest o wiele gorsza grą w kwestii grywalności, oczywiście moim skromnym zdaniem.
No chyba, że ktoś zaczął od wersji na MD, bo mi ona nie leży zupełnie!

Zdecydowanie Amigowy SkidMarks górą (no i opcja Hi-Resie na Amidze OK)
[#1263] Re: Pixele, piksele

@BULI, post #1262

nie ma sladow na torach
[#1264] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #1263

Właśnie grałem w skidmarksy 2 i przeróbka tych samochodów chyba nie ma sensu.Ultra mało kolorów i super niska rozdzielczość..
Trzymam kciuki za waszego raceraOK
[#1265] Re: Pixele, piksele

@Mikrobi, post #1263

No właśnie, to co to za skidmarks jak nie ma śladów - nazwa nie pasuje :):) :):) Zdecydowanie wydanie amigowe rulez! a mega drive które właśnie dziś grałem Beee.

A tak z ciekawości jaka rozdziałka tych samochodzików?? moj sprite to 32/20 i 4 kolory
@Mikrobi ja też trzymam ;) tylko to koder potrzebny a nie kciuki ;)
[#1266] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1261

http://etiennepxrin.tumblr.com/





iiii... z innej beczki Niepodpisane :(
[#1267] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1266

I jeszcze jeden, z Batmana na MegaCD. Miodzio


Ostatnia aktualizacja: 21.07.2016 14:34:37 przez Koyot1222
[wyróżniony] [#1268] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1267







Cudze chwalimy (słusznie) a o amigowym zapominamy :)
[#1269] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1267

Fatalnej jakości filmiki (tylko 64 kolory) i ciągle się tylko jeździ i strzela- "Batman drogi".
Z amigowego podwórka kojarzy mi się z "Black Viper", czyli ładna oprawa, ale na dłuższą metę nudno.
Gdyby były przerywniki w postaci chodzonej al'a platformres to mogło by być miodzio, a tak.. srodze się zawiodłem
[#1270] Re: Pixele, piksele

@BULI, post #1269

Za to Walker trudny i krwiście odprëżający jak 20 lat temu
[#1271] Re: Pixele, piksele

@BULI, post #1269

Adventures of Batman&Robin faktycznie mogła mierzić, ale na swoje czasy, filmiki (bo niemal żywcem wyjęte z serialu), miała gra spoko. Batman Returns, natomiast. Bezwzględnie jedna z najlepszych gier na tę maszynkę (Mega CD).
[#1272] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1271

Witam.
Robicie coś na Amiparty ?
Podlinkujcie coś nt. robienia w izometrii..
Oczywiście pixel joint znam - debeściaki
[#1273] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1267

bardzo ładne
[#1274] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1266

Sympatyczne

źródło
[#1275] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1274

Genialne, prosta zmiana palety, zmiana klimatu i miejsca

źródło
[#1276] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1275

[wyróżniony] [#1277] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1276

Na Kickstarterze sukcesem zakonczyla sie kolejna zbiorka:

FOX N FORESTS





Za grafike odpowiada Acryl, ktorego moze co poniektorzy kojarza za sceny:)
[#1278] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #1277

Ładne to OK
[#1279] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1276

Moooaaaach! Pikselowe "porno"





[#1280] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #1277

ładne! OK
[#1281] Re: Pixele, piksele

@aszu, post #1277

Za grafike odpowiada Acryl, ktorego moze co poniektorzy kojarza za sceny:)


Ale to chyba nie ten Acryl, scenowy Acryl nigdy nie zajmował się grafiką, zajmował i zajmuje się (już niescenowo) kodem.
[#1282] Re: Pixele, piksele

@codi, post #1281

nie mr Acryl tylko Acryl/Haujobb :)

ten:

Acryl
[#1283] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1279


zajumane z: link
[wyróżniony] [#1284] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1279

No to tutaj niemal 40 minut pixelowego "porno" :)

Oczywiście jaram się i gra ląduje u mnie #day_1 jak tylko wyląduje na jakiejś konsoli.
[#1285] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1284

Ale faza !
[wyróżniony] [#1286] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1284

Cudowne!!!
A tu tez ładny pixel loopek ;)
[#1287] Re: Pixele, piksele

@michalmarek77, post #1284

Wow! świetne! OK
Tu może bardziej skromnie, ale bardzo podoba mi się to trzęsienie obrazem. Sporo fajnej dynamiki przez to dochodzi.
[wyróżniony] [#1288] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1287

Cudny Super Rad Raygun Activate albo piękny pixel art w GameBoy'owej konwencji

Pierwowzór był całkiem fajną pchełką (nawet skończyłem na Xbox Indie Games) ale to wydaje się robić zeń przewspaniałą grę. No i styl wizualiów, który już w pierwowzorze łapał za serce, tu wydaje się po prostu emanować wspaniałością.
[#1289] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1283

Udało mi się trochę pixelartu przemycić do nadruku koszulki Pomysł się spodobał i zostały wydrukowane szeroki uśmiech

[wyróżniony] [#1290] Re: Pixele, piksele

@Koyot1222, post #1289

Wow!
Przezajebisty projekt! Podziwiam twócę jak i osobę, która to zaaprobowała. Świetna rzecz!
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem