[wyróżniony] [#121] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #115

Po najswiezszych testach, gra zasuwa na golej A1200, pamiec fast zbedna. Zobaczymy co da sie zrobic, aby odpalilo na A500 (powinno, ale moze byc slimak )
[#122] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #121

Na gołej CD32 gra uruchamia się i chodzi bardzo ładnie. Lekkie spowolnienia w momentach totalnej rozpierduchy i wielu jeżdżących czołgów. Brawo Ty!

Ostatnia aktualizacja: 05.01.2016 17:42:14 przez Koyot1222
[#123] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #122

Polecam kontakt z Earokiem ktory robi kojwersje na cd32 link. Pewnie tez daloby sie trailera do cdxl przekonwertowac i intro na cd zrobić...
[#124] Re: Tanks Furry - informacje

@twardy, post #123

Kusząca i interesująca informacja. Trzeba będzie się do niego odezwać jak już wszystkie elementy będą gotowe :D
[#125] Re: Tanks Furry - informacje

@twardy, post #123

To świetny pomysł :)
[#126] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #124

Oooo, mnie taka wersja dla CD32 bardzo interesuje.
[#127] Re: Tanks Furry - informacje

@zeter, post #109

Prezentujemy wam świeżutki trailer naszej gry. Duże brawa dla kolegi Zetera który spreparował tak fajny materiał! Rączki mi się trzęsą normalnie jak to piszę! Mi/nam bardzo przypadła do gustu, mamy nadzieję że także przyjmiecie Ją ciepło.
Dzięki wielkie! WIELKIE!!!! OK
[#128] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #127

Super trailer! Bardzo mi się spodobał. Czy rzeczywiście będziecie produkować opakowania do Tanks Furry? Piszę się na jedną sztukę! Życzę Wam pochlebnej recenzji napisanej przez Sebastiana Rosę, albo Piotra Szymańskiego na łamach PPA. Tymczasem chcę grać w Waszą grę! OK
[#129] Re: Tanks Furry - informacje

@Hexmage960, post #128

W trailerze jest docelowy "pakszot" naszej gry. Ostatecznie oprócz darmowej wersji do pobrania będzie dostępna na płycie w DVD boxie, 2 języcznym 12 stronicowym manualem, plus skromne dodatki takie jak np naklejki na dyskietki!!
Tak, tak, gra zmieści się na 1 dyskietce!
Niech co Juen?? Niech żyje!! OK

Ostatnia aktualizacja: 06.01.2016 18:58:09 przez Koyot1222
[#130] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #127

Zawodowy ten trailer. OK
[#131] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #129

Świetnie! Piszę się koniecznie na wersję DVD box z instrukcją!
[#132] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #127

Dzięki! Pixel Nation wspierać Amigowe dobre projekty ;)
p.s. Tekst "teraz Polska" na okładce magazynu Amiga nie jest przypadkowo ;) :)

Ostatnia aktualizacja: 06.01.2016 19:12:27 przez zeter

Ostatnia aktualizacja: 06.01.2016 19:20:35 przez zeter
[#133] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #127

Bardzo udany trailer. Da się jeszcze poprawić teksty? Np. "Over 40 mission to play" zmieniłbym na missions.
[#134] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #127

O ŻESZ K@RWA !

G E N I A L N E !!!!!


Jasna cholera, to jest lepsze niż 99% obecnych trailerów indie gier!

Jasny gwint, cholera jasna, ależ to jest dobre!

P.S. Wrzuciłem na NeoGAFa info o trailerze :)

Ostatnia aktualizacja: 06.01.2016 19:22:37 przez michalmarek77
[wyróżniony] [#135] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #129

Ja juz zrobilem miejsce na polce, bedzie stala o tutaj:

[#136] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #127

Świetnie i w dobrym stylu zrobiony.Nic tylko pogratulować pomysłu i samozaparcia w tworzeniu tej gry.
[#137] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #127

Jak to Juen napisał w jednym komentarzu a ja powtórze. Miodzio.
[#138] Re: Tanks Furry - informacje

@asman, post #137

Świetna robota, tak trzymać!
[#139] Re: Tanks Furry - informacje

@michalmarek77, post #134

@michalmarek77: A jakie komentarze .
[#140] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #127

Hehe, rewelka :) Nie moge sie doczekac gotowca.
[#141] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #127

biorę :) a tak właściwie to czekam do lutego i wtedy biorę :)
[#142] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #127

Brawa!!! Wielkie brawa za wysiłek i profesjonalnie przygotowaną grę i trailer!! OK
[#143] Re: Tanks Furry - informacje

@Krashan, post #139

No co, może czołgami sterują futrzaki czy coś? :)
[#144] Re: Tanks Furry - informacje

@grxmrx, post #143

w rzeczy samej. X postów wyżej Koyot podał link do filmu YouTube, na którym jest całe intro z gry, gdzie z historii i grafik jasno wynika, że gramy w świecie futrzaków, wkurzonych futrzaków :P
[#145] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #144

Póki co odzew na forach zagranicznych i w grupach FB baaaaaardzo pozytywny. Jednak wszyscy pytają dlaczego Furry a nie Fury ;)
[#146] Re: Tanks Furry - informacje

@Sir_Lucas, post #145

Nie ważne o co pytają - ważne by gadali.
IMO to wprowadzające w konsternację "furry" dodatkowo intryguje osoby, które przypadkiem (bądź nie) natrafiły na grę.
[#147] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #129

Ktoś już o to chyba pytał na EABie, ale jest to dobre pytanie, więc powtórzę tutaj.

Czy jest planowany edytor do gry? Jeśli nie, to czy struktura gry pozwala na ewentualne wprowadzenie nowych poziomów w przyszłości? Myślę, że to fajny pomysł.
[wyróżniony] [#148] Re: Tanks Furry - informacje

@strim_, post #147

nie wykluczamy wydania w przyszlosci edytora levelow do gry, struktura na to pozwala. aczkolwiek narzedzie takie musialoby powstac od zera na Amige gdyz obecne narzedzie jest stworzone jako web aplikacja (tak mi bylo najprosciej i najszybciej). myslalem tez o mozliwosci udostepnienia po prostu strony, na ktorej mozna by edytowac i tworzyc nowe poziomy i w rezultacie uzyskiwac do sciagniecia godowy plik wykonywalny. ale jak juz to raczej odlegle plany, mamy jeszcze sporo roboty z tym, a chcemy jak najszybciej przysiasc dla Was do jakiegos bardziej rozbudowanego projektu :)

--

wszystkim dziekuje za mile slowa, presja wzrosla przez to i boje sie, ze niektorzy z Was moga sie zawiesc, juz taki ze mnie pesymista. ale postaram sie wszystko dopracowac w miare mozliwosci. kolejne gry na pewno beda juz tylko lepsze :)

zaluje, ze przez tyle lat (praktycznie to juz dekad) nie udalo mi sie znalezc kogos takiego jak Koyota, niby tyle grafikow na scenie bylo, ale jak przychodzilo co do czego to byl problem, zwlaszcza z kims na miejscu. no ale lepiej pozno niz wcale :)

Ostatnia aktualizacja: 07.01.2016 11:01:53 przez juen
[#149] Re: Tanks Furry - informacje

@juen, post #148

Dołączę się do podziękowań!
Ja też mam pewne obawy po tym świetnym trailerze, że gra okaże się po prostu tylko grą.
Jednak stanęliśmy na uszach aby dać z siebie to co najlepsze, z tego co widać wiele osób okazało nam spory kredyt zaufania, postaramy się ostatecznie nie zawieść.

Juen nie przejmuj się, ja też sporo się tułałem, aby w końcu niczym stary silnik poloneza "zaskoczyć". Ostatnie miesiące to orka w pixelach w każdym wolnym czasie. Uciągnąłem 2 projekty Fruity i Tanks Furry praktycznie jednocześnie. Lekko rozczarowany brakiem portu dla 68k Fruity rzuciłem się ambitnie na dopracowywanie TF, ku rozpaczy w pewnych momentach Juena . To była wielka frajda zrobić z Tobą Tę grę! Niewątpliwy zaszczyt, bo masz sporo dobrego doświadczenia i wyczucia. OK
[#150] Re: Tanks Furry - informacje

@Koyot1222, post #149

A jaka jest szansa, na udostępnienie kodu, celem zrobienia portu RTG?

Nie to, żebym miał czas na to w tej chwili, ale w dłuższej perspektywie...

Poza tym, myślę, że w ogóle byłoby to dobre ze względów edukacyjnych. Jeśli nie teraz, to np. po wydaniu wersji komercyjnej/pudełkowej? Np. autor Solid Gold udostępnił kod gry, co dla mnie było mega fajnym posunięciem, można się dużo nauczyć czytając czyjś kod.


Ostatnia aktualizacja: 07.01.2016 11:29:29 przez strim_
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem