• Kategorie

Amitapetki (273)
Ciekawostki (215)
Czasopisma (160)
Demoscena (10)
Fotografie (478)
Humor (184)
Ikonki (18)
Książki (48)
Logosy (63)
Różne (147)
Rysunki (266)
Sprzęt (2495)
Wasze blaty (602)
  • TOP 10 najwięcej komentarzy

Workbench przyszłości?-2

zamieścił: don_rafito

kategoria: Wasze blaty / don_rafito

data: 07.09.2007 04:18

odsłon: 309

ocena użytkowników:  (oceniających: 4)
Druga fotka mojej Ami

Oto drugie zdjęcie mojej przyjaciółki ;)

zamieścił: Hubez

kategoria: Sprzęt / Hubez

data: 06.10.2007 19:10

odsłon: 365

ocena użytkowników:  (oceniających: 9)
Jetstrike-harrier

W końcu :P

zamieścił: Koyot1222

kategoria: Amitapetki / Gry

data: 31.10.2007 23:47

odsłon: 293

ocena użytkowników:  (oceniających: 7)
Porządek w obudowie

:)

zamieścił:

kategoria: Sprzęt / arti492

data: 02.11.2007 15:23

odsłon: 624

ocena użytkowników:  (oceniających: 8)
Siła Tytanów

Siła Tytanów

zamieścił: Dorian3d

kategoria: Sprzęt / Dorian3d

data: 08.11.2007 18:16

odsłon: 835

ocena użytkowników:  (oceniających: 15)
Sprzętowe Emulatory Pc Do Amigi 500

Sprzętowe Emulatory Pc Do Amigi 500

Vortex: ATonce Classic (BOX)
Vortex: ATonce Plus (Bardzo trudny do zdobycia )
GVP (Great Valley Products): PC286

zamieścił: Dorian3d

kategoria: Sprzęt / Dorian3d

data: 18.11.2007 16:33

odsłon: 453

ocena użytkowników:  (oceniających: 9)
Jetstrike Mig-21

Kolejny fanart zwiazany z lubianym Jetstrike CD32 :P

zamieścił: Koyot1222

kategoria: Amitapetki / Gry

data: 03.01.2008 20:43

odsłon: 223

ocena użytkowników:  (oceniających: 6)
Moj WB

Oto wygląd Workbencha mojego (Banderas) i Offcy. W sumie nic specjalnego nie przedstawia: OS 3.9, zmienione ikonki katalogów, gadżety potraktowane VisualPrefs i inna tapetka. Tło w Amidocku to tapeta z blatu z nadanym blurem. W WB mam ustawione 64 kolory, a wszystko chodzi pod A1200 030/50 MHz, 32 MB RAM.

zamieścił: Banderas

kategoria: Wasze blaty / Banderas

data: 29.03.2008 15:37

odsłon: 528

ocena użytkowników:  (oceniających: 6)
Bydgoszcz, ul. Sienkiewicza

Zdjęcie wykonane 16 lipca 2008. Jest to budynek, w którym kiedyś mieścił się sklep komputerowy (było to chyba w pierwszej połowie lat 90-tych), jednak napisy na murach cały czas są! Niesamowity widok dla commodorowca, amigowca i atarowca!

zamieścił: skipp

kategoria: Ciekawostki / Miejsca

data: 02.08.2008 23:12

odsłon: 419

ocena użytkowników:  (oceniających: 13)
Commodore: CD32 FMV - Full Motion Video - BOX !!

Commodore: CD32 FMV - Full Motion Video - BOX !!

zamieścił: Dorian3d

kategoria: Sprzęt / Dorian3d

data: 01.10.2008 16:21

odsłon: 246

ocena użytkowników:  (oceniających: 12)
DVPlayer pod MorphOS...

...czyli OS4Emu w akcji.

zamieścił: Solo Kazuki

kategoria: Wasze blaty / Solo Kazuki

data: 01.03.2009 19:40

odsłon: 285

ocena użytkowników:  (oceniających: 6)
Amiga 600 030/40 + FPU + 32 MB RAM OS.2.1

zamieścił: HOŁDYS

kategoria: Wasze blaty / HOŁDYS

data: 21.03.2009 00:54

odsłon: 427

ocena użytkowników:  (oceniających: 15)
Amiga 1200 DUB Edition

Zostało położyć jeszcze, jakiś twardy lakier bezbarwny i będzie gites :]
P.S. Po pomalowaniu obudowy wychodzą jej wszystkie rysy :( . Ale generalnie malowania wyszło dobrze :]

zamieścił: arti4-92

kategoria: Sprzęt / arti492

data: 22.03.2009 18:27

odsłon: 562

ocena użytkowników:  (oceniających: 16)
AmigaSYS4 AGA, 030 50 MHz, 34 MB RAM, 64 Kolory

Mój blacik, który wciąż staram się udoskonalać.

zamieścił:

kategoria: Wasze blaty / Logan

data: 06.07.2009 18:50

odsłon: 260

ocena użytkowników:  (oceniających: 7)
A2000

A500 zostala spakowana do kartonow zeby ustopic miejsca wiekszej siostrze - A2000.

Konfig:
A2000 rev. 6.2, ROM 3.1, 1MB Chip RAM
Picasso II 2 MB + Scandoubler
GVP G-Force 2040/33, 16 MB Fast RAM
HDD SCSI IBM 4.3 GB 5400 RPM
CD-ROM SCSI Toshiba 32x
2xFDD Sony Black
Monitor Gateway 15"

zamieścił: Czarek

kategoria: Sprzęt / Czarek

data: 12.08.2009 14:38

odsłon: 450

ocena użytkowników:  (oceniających: 18)
Rubicon & The Faerytale Adventure Book I

Rubicon jeszcze w oryginalnej folii. Gra ściągnięta z Niemiec, część większego zakupu.
Zwracam uwagę na oryginalną cenę która widnieje na folii.

zamieścił: Deftronic/...

kategoria: Programy i gry / Rubicon

data: 23.10.2009 09:19

odsłon: 97

ocena użytkowników:  (oceniających: 3)
Minimig

Minimig wraz z ARM Controllerem, jeszcze bez rozszerzonej pamięci. Ładne parę godzin lutowania, ale uruchomiła się za pierwszym razem :) Wielkie dzięki dla Dżeza za znalezienie wszystkich (prawie:) potrzebnych elementów i załatwienie płytek oraz dla Kuby B. za ARM Controllera z którym Minimig staje się o wiele bardziej funkcjonalna.

zamieścił: gorzyga

kategoria: Sprzęt / gorzyga

data: 04.12.2009 00:38

odsłon: 212

ocena użytkowników:  (oceniających: 5)
Revelation 001

Odnośnik



Animacja "Revelation" to niekomercyjny film krótkometrażowy. Tematem przewodnim filmu jest czas i ekologia. Postać główna istnieje w zupełnie innej rzeczywistości niż wspaniałe istoty, które ją otaczają. Świat wykreowany nie jest światem do końca rzeczywistym, istnieje jednak realny pomost je łączący. Obydwa wymiary, choć potężne i z pozoru niezależne, nieskończone, jednak tak samo łatwo można je zniszczyć. Ostatecznie film ma być nagrany na cyfrowym nośniku wraz z dokumentem na temat jego powstawania. Będzie to tylko krótka forma sprawozdania z końcowej fazy produkcji i prezentacji filmu.



DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM, KTÓRZY BEZINTERESOWNIE POMOGLI MI PROMOWAĆ TEN FILM ORAZ WSZYSTKIM TYM, KTÓRZY DOPINGOWALI MNIE DO SAMEGO KOŃCA KILKUMIESIĘCZNEJ PRODUKCJI.

zamieścił: Koyot1222

kategoria: Ciekawostki / Różne

data: 17.12.2009 23:27

odsłon: 186

ocena użytkowników: jeszcze nie głosowano
Litte Witch "Quest for the north star"

Jak juz pisalem wczesniej na forum. Little Witch przeszedl w stadium konceptow. Czarownica otrzymala nowy dizajn aby lepiej sie ja potem animowalo. Powstaja nowe elementy, dodatkowa architektura, poboczne postacie, glowny trzon historii juz jest :) Jesli material sie spodoba to moge zamieszczac kolejne fazy, czesci powstawania projektu :D

zamieścił: Koyot1222

kategoria: Programy i gry / Little Witch

data: 18.02.2010 21:28

odsłon: 91

ocena użytkowników:  (oceniających: 5)
Mini tower cd..

Tylny panel z widocznym wolnym (jeszcze) miejscem na kartę CF (pośrodku, pomiędzy przełącznikami, prostokątny otwór, obok którego są śrubki). Pod nim miejsca na złącze IDE44 i IDE40. A na samym dole gniazdo do podłączenia kolejnego zewnętrznego napędu DF3. Na samy dole, po bokach wychodzą odpowiednio kabel do podłączenia DF2 (znajduje się w towerce) do Amigi oraz zasilanie do Amigi. Pewnego rodzaju wyzwaniem będzie upchnięcie w środku kabelków tak, aby można było w łatwy sposób składać i rozkładać wieżę. Prototyp ten ma kilka niedociągnięć, ale już nie będę ich poprawiał w tej wersji. Jeszcze pokombinuję nad konstrukcją trochę innego rozszerzenia o podobnej funkcjonalności...

zamieścił: Tomski

kategoria: Sprzęt / Tomski

data: 21.02.2010 12:47

odsłon: 138

ocena użytkowników:  (oceniających: 4)
Targane wichrem drzewko

Wracam do korzeni i pikselowania :) Grafika stworzona całkowicie w Deluxe Paintcie. Jedynie przeskalowana i przycięta w Photoshopie.

zamieścił: frywolny_marian

kategoria: Rysunki / frywolny_marian

data: 13.04.2010 09:22

odsłon: 236

ocena użytkowników:  (oceniających: 19)
Workbench Screen po powrocie turbo...

Lekko poprawiony Workbench po powrocie turbo z naprawy. Na szczęście "misja się powiodła" i da się już jako tako klikać. Obraz przepuszczony przez kartę TV w piecu, więc niezbyt pięknie odwzorowuje rzeczywistość, ale po "upadku" palowego philipsa na razie taki los.

zamieścił: thomek

kategoria: Wasze blaty / thomek

data: 14.10.2010 21:44

odsłon: 154

ocena użytkowników:  (oceniających: 5)
3457_nowaamiga.by.dhg

Skoro Commodore Usa może, to ja też. Moja wizja nowej Amigi :D

zamieścił: binmoder

kategoria: Ciekawostki / Różne

data: 29.01.2011 11:04

odsłon: 125

ocena użytkowników:  (oceniających: 4)
Moja A2K - w działaniu ;) #3

SYSINFO - foto

zamieścił: binmoder

kategoria: Sprzęt / binmoder

data: 24.02.2011 12:41

odsłon: 323

ocena użytkowników:  (oceniających: 10)
4171_dscf6422

Moje centrum dowodzenia

zamieścił: Skiba

kategoria: Sprzęt / Skiba

data: 09.04.2011 10:34

odsłon: 340

ocena użytkowników:  (oceniających: 15)
I jeszcze głębiej do korzeni ;)

Oto początek mojej zabawy z C64 ;) 15 kolorów / rozdzielczość 320 na 200 / double pixel. C64 rulez!!!

zamieścił: frywolny_marian

kategoria: Rysunki / frywolny_marian

data: 25.04.2011 13:31

odsłon: 97

ocena użytkowników:  (oceniających: 13)
1182_99.nurek

Tekst miał powstać jako tutorial jak mniej więcej powstawała grafika do gry "TreasureChest". Nie jestem niestety przekonany czy droga którą przeszedlem przez ostatnie 8 miesięcy to dobra droga która powinni kroczyć nowi amigowi pixelmaniacy. To dośc długi okres sięgający listopada 2010r. Z perspektywy czasu projekt który wydawał mi się prostym do wykonania w skutek ograniczonych możliwości mocno się skomplikował. Dał mi jednak możliwość rozwinięcia warsztatu na tyle, aby nawet od "zawodowców" usłyszeć bardziej zadowalające mnie komentarze.
Tekst może być też przestrogą, dla tych którzy tak samo jak ja dopiero zaczynają zabawę z pixelartem. Nie jest to łatwy chleb, z pozoru prosty temat może przerodzić się w twardy orzech do zgryzienia. Jest jednak światełko w tunelu, ponieważ wszędzie są dobrzy ludzie, którzy zawsze pomogą nawet gdybyśmy nie wiem jak głęboko gdzieś utknęli.

Jak już wspomniałem wcześniej, pod koniec 2010 roku, w naszych głowach narodził się pomysł na stworzenie prostego projektu gry opartej na mechanice nurka twórców Nintendo, tudzież powielonego przez naszych wschodnich braci w postaci jajeczko podobnych konsol, szalenie popularnych na przełomie lat 80-90tych. Mając blade pojęcie o jakimkolwiek procesie przygotowywania grafiki na potrzeby gry komputerowej zacząłem mozolnie planować plansze. Nie wiedziałem w jakim stylu utrzymać grafikę, ogólnie chciałem żeby amigowy klon troszeczkę się odróżniał od wersji Nintendo, ale też prezentował dużo lepiej niż wydana w międzyczasie produkcja na małe Atari. Zacząłem więc projektować grafikę od tzw, "nie od tej strony co potrzeba". Mój wybór padł na futrzaka którego próbowałem pixlować już od dłuższego czasu. Dorysowałem mu hełm nurka, poprawiłem ubranko i puściłem w obieg. Ufff... Przyjęło się.
Pierwsze koty za płoty, mamy jakiś punkt odniesienia w głównym bohaterze. Tyle co wiedziałem o grze to to że nurek będzie przebywał jakąś trasę od łódki do skarbu i spowrotem.
Przeglądając zachodnie fora o stawianiu pixeli zacząłem szukać palety która by mnie zadowalała. Skoro miałem już jakąś wizję ogólną wyglądu planszy pomyślałem że fajnym pomysłem było by schowanie ośmiornicy za jakimś obiektem. Wtedy względnie można było by wysuwać macki z rożnych miejsc. Ograniczeniem okazała się niestety wielkość sprite ów które gra mogła poruszać. Zadanie znów okazało się łatwe w zamyśle. Pomysł był także na paralaks na niebie jednak postanowiliśmy się skupić na mechanice gry.
W kolejnej odsłonie grafiki okazało się że zaprojektowana droga macek oraz grafika nie bardzo maja się jak do usprawnienia grywalności. Główny bohater zwyczajnie się nie mieścił między nimi. W marcu 2011 mieliśmy już animowaną tafle wody, kołyszącą się łódkę i bezwiednie pływającego nurka. Wszystko wydawało się pasować do siebie. Jednak mi osobiście nie podobała się pustka panująca obok ośmiornicy. Coraz mocniej nie podobała mi się pęknięta łódź, którą kilka razy próbowałem poprawić z miernym skutkiem.
W kwietniu okazało się że trzeba będzie opracować klatki dla bohatera, z braku czasu zaprojektowałem chyba wszystkie jego odsłony, jednak w mocno uproszczonej formie. Cały czas skupiając się na tle znajdującym się za wrakiem, domem ośmiornicy. Wydawało mi się też dobrym pomysłem dopracowanie skrzyni. Zrobiłem ją w zupełnie innym kolorze aby była widoczna, z drugiej strony trochę bardziej kontrastująca z ciemno niebieskim tłem.
W pewnym momencie przyszła myśl aby całą ośmiornicę pokazać. Tło rysowałem już tyle razy że wydawało mi się dobrym posunięciem pokazanie jej w całej okazałości. Poprawiłem lekko spritey bohatera i zaprojektowałem animacje macek. Teraz bohater ginął od macek. Droga którą przebywał wydała mi się trochę absurdalna, przypomniałem sobie że w tle oryginalnego game&watcha byla linka, postanowiłem dodać podobną do mojego projektu, w gruncie rzeczy tło i tak jest tylko statycznym obrazkiem więc nie były to istotne zmiany dotyczące gry.
Cały czas nie byłem zadowolony z tła gry, początkowo miało być pogodne animowane, lecz w miarę postępu pracy stało się ciężkie i coraz ciemniejsze. Próbowałem to ratować zapixelowując co drugi pixel tło, dało to wymierny skutek rozmazania. Ale dla osób zaznajomionych z antyaliasingiem wydało się być zwykłą rażącą niedoróbką. Cóż było począć zacząłem mozolnie przeszukiwać internet w poszukiwaniu pomocy...
Po kolejnym wieczorze spędzonym na mozolnym pixelkowaniu... Doznałem olśnienia! Wstałem i dokładnie wiedziałem jak chciałbym aby wyglądała plansza do gry! Kompletna zmiana perspektywy z płaskiej na izometryczną. W miedzy czasie udało mi się porozumieć z forumowym kolegą Selurem w sprawie grafiki. Okazało się że chętnie użyczył by swoich możliwości. Po krótkim otrzymałem bardzo fajnej jakości tło podwodne, niestety dużo lepiej wykonane od tego co miałem już narysowane. Kolejna chwila zamyślenia i mozolna praca aby to co zrobiłem w miarę utrzymywało klimat tego co dostałem. Kilka godzin później okazało się ze efekt był znośny i został szybko zaakceptowany przez resztę grupy. Idźmy dalej tym tropem, podsycany opiniami Selura zacząłem rezygnować z rozrzuconego ditheringu na rzecz antyaliasingu. Wychodzi mi to kiepsko, ale... Internet, tutoriale, praca, praca... i praca.
Zacząłem też rozświetlać grafikę gry. dodając więcej światła, kosmetyczne poprawki w reszcie grafiki wydawały się być potrzebne to skoro dół jest izometryczny to góra obrazka tez być powinna. Pojawił się kolejny problem, animacja tafli już nie pasowała, a do aktualnego przedstawienia nie było jak "przykleić" nowej animacji. Trochę to pokomplikowało wszystko ale dało się z tego też wybrnąć.
W prawym górnym rogu miał siedzieć pies, ale wydało mi się że drugi bohater gry może siedzieć z wędką i zapełniać te puste tło. W miarę postępu prac dodawałem kolejne elementy, szkielety, czaszki, krabiki, rozgwiazdy. Selur w miarę możliwości próbował mi pomoc korygując niektóre niedoróbki. Z wymiany zdań miedzy nami wyniosłem sporo fajnych spostrzeżeń oraz motywacji do szukania dalej i odnajdywania informacji na temat pixelkowania.
W mojej głowie nadal pętały się pomysły na kolejne elementy które animowane lub tez nie znalazły by się w grze. Dopracowaniu ulegały też kolejne klatki nurka głównego bohatera okrojeniu uległa tez ilość niepotrzebnych klatek otoczenia. Pojawił się pomysł aby dodać ładne skarby które nurek by wyławiał. Znów udało mi się ładnie wkomponować w całość ikonki skarbów przysłanych przez Selura.
Gra już w tym miejscu wyglądała o wiele lepiej niż na początku. W ciągu 2 miesięcy pracy przeszła ok 10 generacji, a do tego praktycznie 2 zmiany koncepcji. W miedzy czasie zmieniał się kod. W zasadzie to coraz dokładniej wiedzieliśmy gdzie dokładnie maja być te macki i jak gra ma działać.
Dostałem bardzo ładne chmurki, które powklejałem do grafiki głównej gry, zdecydowanie ożywiły scenerię, dorzuciłem wodorosty, przez co trochę śmietnikowo się zrobiło. Cały czas pracowałem nad dopracowanie reszty spriteów głównego bohatera. Doszła grafika do menu i tytułowa plansza.
Oficjalnie postanowiliśmy nazwać grę "Treasure Chest". Mi akurat bardzo przypadło to do gustu, począłem więc mozolnie tworzyć ekran tytułowy gry. Poprzez 3 wersje doszedłem do czegoś co zadowoliło większość grupy RNS. Cały czas po głowie chodziła mi prosta animacja rybki przeszkadzajki i krabika a nawet bąbelków. Niestety, ograniczenia platformy pokazały że nie bardzo jest jak to wszystko dodać. Skromne poprawki a zajęły mi praktycznie miesiąc pracy. Cóż, zdałem sobie sprawę ze bycie pixelkowym grafikiem to jednak ścieżki chleb i niedoświadczonej osobie stworzenie nawet prostej grafiki do prostej gry zajmie naprawdę dużo czasu. Cieszące jest to że przez ten cały czas wspierały mnie naprawdę fajne i pomocne osoby, w skutek czego projekt ciągle parł do przodu. Ale co dalej... CDN...

zamieścił: Koyot1222

kategoria: Rysunki / Koyot

data: 04.10.2011 10:55

odsłon: 128

ocena użytkowników:  (oceniających: 2)
FurryTaill fan-art

Co prawda nie potrafię tak fajnie pixlować jak Koyot, ale ma fajną postać więc postanowiłem że ją narysuję.

zamieścił: Gżegżółka

kategoria: Rysunki / Gżegżółka

data: 06.10.2011 07:09

odsłon: 67

ocena użytkowników:  (oceniających: 10)
The Giana Sisters Trilogy

Grę kupiłem na Ebay za 50 zł :)

zamieścił: EllipticDawid25

kategoria: Programy i gry / The Great Giana Sisters

data: 27.10.2011 13:20

odsłon: 60

ocena użytkowników: jeszcze nie głosowano
Amiga 4000D

Moj nowy nabytek, narazie A3640 w srodku, golas.

Zdjecie wykonane po czyszczeniu i wybielaniu. :)

zamieścił: jw_amigowiec

kategoria: Sprzęt / jw_amigowiec

data: 31.03.2012 20:04

odsłon: 247

ocena użytkowników:  (oceniających: 14)

  • Szukaj w dziale

  • TOP

  • Menu PPA.pl

  • Amiga Friendship #3

  • Forum

Czy Doom zabił Amigę i... (179) »
Doom na Amidze - czyli... (24) 
Pixele, piksele (2787) »
AmigaOS 3.2 czy AmigaO... (52) »
oszust z "piratami" po... (492) »
A500 - GoTek jako zewn... (5) 
Nagrywarka ADF - czy t... (16) 
Sam 460 - zawieszanie ... (78) »
Uruchomienie Firebird ... (60) »
Cudeńka z "pawlacza" (3) 
  • Imprezy

kalendarz imprez

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem