@rafgc, post #90
@azazel44, post #93
@Skotos, post #57
Gry na 286 nie śmigałyby tak samo - zresztą porównaj Diune 2, na 286 jeśli wogóle wystartuje (wydaje mi się, że uruchamiałem ją na 286/25Mhz ale mogę się mylić i był to dopiero 386DX, znośnie na pewno chodziła na 486DX2/66Mhz) to muł niesamowity, na A500 jak masz Fast to czasem trzeba zwolnić grę.
@Skotos, post #57
Gry na 286 nie śmigałyby tak samo - zresztą porównaj Diune 2, na 286 jeśli wogóle wystartuje (wydaje mi się, że uruchamiałem ją na 286/25Mhz ale mogę się mylić i był to dopiero 386DX, znośnie na pewno chodziła na 486DX2/66Mhz) to muł niesamowity, na A500 jak masz Fast to czasem trzeba zwolnić grę.
@Shredder, post #95
@gx, post #98
@azazel44, post #101
Może dlatego, że współczesna gra jest pisana według współczesnych standardów ? Pokaż mi grę, która w ogóle uruchomi się w software render.
@azazel44, post #100
@Andrzej Drozd, post #102
@Benedykt Dziubałtowski, post #99
@azazel44, post #100
@Skotos, post #112
O nie, dam zdecydowaną odpowiedź Tobie i Deftronicowi/...
To był pierwszy oryginał jaki miałem na Ami. Na CDTV z pamięcią Fast grałem w trybie normal, czasem Fast, a w 7 i 8 misji musiałem zwalniać (ornitoptery dawały popalić).
Po konsultacji zewnętrznej jestem pewien, że było to 286 z 1MB i kartą VGA = na tym było słabo, kolega z powodu Diune 2 wymienił 286 na 386DLC (spec wersja od AMD z kooprocesorem i możliwością pracy w starej podstawce od 286).
@azazel44, post #100
@kwaku85, post #119