[#1268]
Re: Nadchodzi Vampire Core GOLD3 (integracja Paula/ECS/AGA z HDMI)
@WojtekX,
post #1267
V4 jest częściowo zapchane przez ciśnięcie w te 64 bity i AMMX :)
A co do reszty - to najwierniejsza implementacja SNESa w misterze chyba też ładnie dobija cyclona (podobny produkt co w Vampire V4 tylko jeszcze z ARMem) - nikogo nie powinno dziwić, że AGA jednak trochę LE bierze. Mnie tam cieszy OCS i ECS w oryginalnym sprzęcie i AGA w pięćsetce mi nie jest potrzebna, choć z pewnością powiększa to ilość tytułów w które można zagrać. Zastanawia mnie tylko jak wygląda implementacja AGA na V2 - czy gdy się używa AGA to Agnus, Denise i Paula na płycie nic nie robią?
Przydałby się prawdziwy CPU 68k 1 lub 2 GHz. Nawet jedno rdzeniowy. Wtedy Classic wskoczyłby na kolejny poziom
Nie bardzo, za duża różnica ... CPU gadałby z chipsetem może kilka MB/s, a sam z pamięcią (własną) kilkaset MB/s. Innymi słowy może szybciej by liczył RT, albo szybciej wypakowywał archiwa ale to tyle dobrego. Reszta i tak by się zapchała. Dlatego przeniesienie przynajmniej agnusa czy alice do FPGA teoretycznie otwiera trochę nowych możliwości (więcej CHIP RAM, szybszy CHIP RAM, szybsze manipulacje na pamięci graficznej i w szerszym zakresie to bardziej dynamiczne gry, także 3D). Inna droga to szybka lokalna szyna (pci, albo pci-e nawet - nowsze FPGA to wspierają) i podłączenie grafiki, dźwięku, sieci przez to... Tylko w obu przypadkach - co zostaje z samej amigi? Czy w takiej sytuacji nie lepiej wypruć całkiem bebechy i wsadzić V4? Albo RPI z dodatkami?
Ostatnia aktualizacja: 19.08.2020 17:55:03 przez abcdef