@polutuje, post #60
@David, post #62
@David, post #62
@David, post #65
@michalmarek77, post #68
Dwa miliony sprzedanych Amig w Niemczech.
Tak, piractwo kompletnie nie miało wpływu na sprzedaż tej czy innej gry.
@recedent, post #70
@nogorg, post #71
@michalmarek77, post #68
@nogorg, post #71
@michalmarek77, post #73
Nie, nie ja ustalam wpływ piractwa. To robią twórcy. Potwierdzają to fakty.
Jeśli dla Ciebie 1,5mln Amig (głownie 500) vs 3000 kopii sprzedazy gry vs jej owczesna popularnosc nic nie znaczy to przepraszam.
@selur, post #3
@dario35, post #78
@michalmarek77, post #63
I jeśli ktoś nadal ma wątpliwości, jaki wpływ piractwo miało na amigowy gamedev...cóż, dla wielu ludzi Stalin/Hitler to bohaterowie...
@Aniol, post #79
@michalmarek77, post #80
@selur, post #87