[#61] Re: A600 świecący Caps Lock czarny ekran

@TommiQu, post #60

Eee... czy ja dobrze widzę i elektrolity smd nie ruszone?
[#62] Re: A600 świecący Caps Lock czarny ekran

@TommiQu, post #60

Sprzedający nie koniecznie kłamał. Możliwe, że wymienił kondensatory na majfrendowe. Pamiętajmy, że one mogły już długo leżeć w sklepie/magazynie. W zeszłym roku robiąc porządki w warsztacie wywaliłem "nowe" nigdy nie używane kondensatory, po tym jak zauważyłem, że niektóre popuściły w pudełko w którym były. Leżały u mnie z rok, może dwa.
W A1200 mam tantale i jeden dostał zwarcia.

Mam za to kilka A500 i w żadnej nie zauważyłem wycieku. Jak zabiorę się za wymianę, to pomierzę stare i zobaczę czy trzymają parametry.

Morał: Jak już wymieniać to na markowe kupione z pewnego źródła. Na rynku jest dużo podróbek.
[#63] Re: A600 świecący Caps Lock czarny ekran

@snifferman, post #62

sprzedający może wymienił ...nie znam się na tym, więc nie podważam tego...co do wymiany
to gość mi wymienił te które były niedobre za tą cenę jak padną następne to wymienię, ale
bez sensu wymieniać dobre na dobre :) poza tym śmiga i to najważniejsze.
[#64] Re: A600 świecący Caps Lock czarny ekran

@tbone, post #61

O to samo chciałem zapytać - czy to tylko "osad" z ostatniego roku czy coś więcej - bo na wymieniane w ciągu ostatnich dni nie wyglądają.
[#65] Re: A600 świecący Caps Lock czarny ekran

@Adinfo, post #64

zerknij na poprzednie zdjęcie
[#66] Re: A600 świecący Caps Lock czarny ekran

@TommiQu, post #63

Nie ma starych dobrych elektrolitów smd. Te w A600 sikają pod siebie i efekt zobaczysz dopiero jak zeżre Ci ścieżki. Noo Panie, za 80zł to niektórzy robią recap całości ( to na markowych kondensatorach)...

Ostatnia aktualizacja: 21.02.2019 21:01:53 przez tbone
[#67] Re: A600 świecący Caps Lock czarny ekran

@TommiQu, post #63

jak padną następne to wymienię, ale
bez sensu wymieniać dobre na dobre :)