@snajper, post #55
@dalton, post #67
@Splavinho, post #70
@snajper, post #71
@dalton, post #67
Na Facebooku Retronics kojarzy mi się z postami, w których lamentują, jacy to klienci są straszni, że nie zamawiają, albo zamawiają mało, a jak już zamawiają, to zwracają, dokładając im pracy na niepotrzebne pakowanie. Na konstruktywną krytykę się oburzają, od wszystkiego wymawiają się brakiem czasu i nadmiarem pracy do wykonania.
@Madman, post #73
@tombotleg, post #74
@niebuszewo, post #75
Udawanie że dziś zainwestujemy trochę kasy, wzbudzimy entuzjazm u garstki nostalgików i "zrobimy żeby było tak jak dawniej" przy okazji ustawiając się do końca życia finansowo nie uwzględnia faktu że w latach 90 papierowe publikacje wychodziły w dziesiątkach tysięcy egzemplarzy. Zalepa miał nadzieję że się uda, przekonał się boleśnie że nie. Wygląda na to że oni są następni w kolejności.
@Biegu86, post #76
@snajper, post #78
P.S. Cyberpunk 2077 mówi komuś coś?
wciągając przy okazji w spółkę naczelnego Computer Studio, żeby cyknął kilka fotek i robił reklamę na facebooku, że niby nowe gazetki są cacy. Co prawda taka wizja trochę gryzie się ze zdaniami paru innych osób, według których cały ten cyrk jest psu na budę, bo oni chcą Top Secret taki, jaki był, a w ogóle po co drukować, powinien być PDF.
@dalton, post #80
Nikt nie twierdzi, że nowe gazetki nie są cacy. Są cacy, o ile już są. Ja nie jestem targetem, interesują mnie może ze dwa-trzy brakujące numery ACSu, w których wydanie w rozsądnym czasie i tak nie wierzę, więc nie będę się nimi przejmował. Jednak z komunikacji wychodzącej od Retronics wybrzmiewa takie właśnie wieczne narzekanie i lamentowanie na klientów...
To źle, że pytają o "Top Secret taki, jaki był"?
@Marcin27411, post #81
na ta-
kiego jednego przypada 20 zadowolonych.
@Jacques, post #89