[#92]
Re: Computer Studio i Amiga Computer Studio
@dalton,
post #90
I właśnie o to chodzi - jak dla mnie obserwacje w punkt, mam takie same.
Żeby było jasne:
1) lubię produkty Retronics, cenię za jakość, merytorykę i za to, że w ogóle są ;)
2) dobrze życzę firmie, niech się rozwija, tworzy nowe produkty, na pewno będę kupował :)
Ale... nie w przedsprzedażach prowadzonych w takim modelu jak teraz.
To co mnie wkurza i co jest zbieżne z obserwacjami Daltona to te ciągłe ściemy terminowe. Tego nie rozumiem, nie akceptuję i dziwię się tej logice - naprawdę nie można napisać kiedy coś będzie, serio? Wiele mógłbym własnych historii zamówień w Retronics przytoczyć i na ich podstawie na pewno już wiem, że jak na stronie jest napisane, że coś będzie za 2-3 tygodnie (miesiące) to na pewno nie będzie ;) Przerabiane ze wszystkim: czasopismami, pokrywami, itp. I niestety mam poczucie, że to jest świadoma strategia - deklarowanie krótkich terminów, co do których z góry jest wiadomo, że nie zostaną dotrzymane. Są produkty z mniejszymi obsuwami, są z gigantycznymi. Ale nie ma takich bez obsuw. I jeśli np. widzę, że jest preorder na Electro Man-a Amigowego z terminem wydania na koniec lutego 2024 r. to widząc jak inne gry są wydawane mam zakładać, że termin będzie dotrzymany czy też nie? I dlaczego np. nie ma przedsprzedaży na Allegro - które przecież mogłyby znacznie zwiększyć sprzedaż (nawet przy wyższej cenie, bo koszt prowizji i tak jest finalnie zawsze przerzucony na kupującego)? Właśnie z powodu opóźnień - co przyznał sam Retronics.
Ja jestem akurat super miłym klientem, kupuję dużo, nie marudzę, czekam, itp. Ale straciłem już cierpliwość do tego modelu. Więc jeśli ta terminowość się poprawi to wrócę, będę preorderował, wspierał. Jak się nie poprawi - to będę kupował w momencie fizycznego pojawienia się w sklepie: wejdę raz w roku i kupię to co mnie interesuje.