[#151] Re: Amigowcy z Poznania?

@Norbert, post #150

1. Bombermax
2. Skiba
3. Miro
4. KM
5. superbonio
6. Jacenty
7. Slayer
8. JazzCat
9. Norbert. ( jeśli nic nie "wyskoczy" )
10. bor@s
[#152] Re: Amigowcy z Poznania?

@Norbert, post #150

Norbert weź jakiegoś MAC-a z Morphosem.
[#153] Re: Amigowcy z Poznania?

@miro_78, post #152

Chcesz się nawrócić niewierny? Zobaczę, może wezmę "grzmota".
[#154] Re: Amigowcy z Poznania?

@BomberMAX, post #132

Jeśli ktoś ma propozycje na urozmaicenie spotkania to proszę o priv, do dyspozycji mamy ładną salkę z rzutnikiem


Nie znam się na rzutnikach, ale pewnie podłączenie Amigi będzie problematyczne?

Bo tak sobie myślę, żeby przygotować seta z demami. Możemy ze Slayem przytargać Amigę z 060, ale jeśli nie da się jej podpiąć do rzutnika to chyba lepiej puszczać dema z YT. Poza tym towarzystwo zapowiada się niescenowe, więc nie wiem czy ma to w ogóle sens.
[#155] Re: Amigowcy z Poznania?

@Jazzcat, post #154

A co to rzutnik nie ma wejścia composite ?
Niektóre dema wymagają GFX wiec VGA to standard a to juz urzadzenie "złapie"
[#156] Re: Amigowcy z Poznania?

@infboras, post #151

1. Bombermax
2. Skiba
3. Miro
4. KM
5. superbonio
6. Jacenty
7. Slayer
8. JazzCat
9. Norbert. ( jeśli nic nie "wyskoczy" )
10. bor@s
11. Jędras

(choć sprzęt jak mi nie działał, tak nie działa nadal - przyjadę z pustymi rękoma raczej...)

Pozdrawiam! ;)
[#157] Re: Amigowcy z Poznania?

@Jedras, post #156

A co Ci nie działa?
[#158] Re: Amigowcy z Poznania?

@_Skiba, post #157

A600 ciągle na serwisie po poważnej awarii, a z zakupioną ostatnio A500 nie mogę się dogadać mimo świeżych kondensatorów - łapie resety w tych samych momentach (np. zaraz po pojawieniu się obrazu "Accesing disk" przy ładowaniu Superfroga).

Zobaczymy czy zaskoczy jak wstawię jej inne rozszerzenie pamięci na które obecnie czekam - idzie pocztą już dobry tydzień :)