[#35]
Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3
@kiero,
post #21
W odpowiedzi na komentarz
#21
Port alien vs predator jest "nieco" trudniejszy od Descenta i Quake'ów, bo jest to program tylko dla maszyn z procesorem x86. W dodatku ta wersja nie jest ani rozwijana ani ukończona.
Co takiego jest tam pod x86 ?? Wiekszosc gier z tamtych czasow byla pisana tylko na parcha na dodatek zrodla gier z wersji na parcha uwalnija wiec nie rozumiem o co ci z tym chodzi ?? Ze bylo cos w Asm i quake mial spory kawalek w asm :)
Zgadzam sie z Mufa, ze to czy port jakies gry powstanie zrobiony z dobrej woli to loteria. Moze Quake 3 ma wieksze szanse bo to hit wszechczasow :) A kod ID jest zawsze czysty.
Lecz ja dodam jeszcze przyklady innych hitow ktore wogole sie nie ukazaly :)
HomeWorld - kod byl dosc prosty a gra byla swietna strategia :)
Civilizacja - tutaj pownio byc jeszce prosciej nie ma 3d oraz autosrskiego jezyka skryptowego jak w HW.
Przez lata brakuje dobrej symulacji na Amiga i jakos tez nikt sie nie pokusil o port Mig Alley oraz Battle of Britan slawenego dosyc Rowan Software.
I nie ma co tutaj najezdzac na Hyperion bo oprocz gier, ktorych zrodla uwolnili przportowal douzo dosc dobrych komercyjnych tytulow :)
A i swietny SIN tez na enginie Quaka 2 ale juz komercyjny bedzie pod OS4. A na klasyka nie ukazal sie dlatego wlasnie ze me za duze wymagania. Pamietam jak umnie na parchu 300 Mhz Quake2 biegal i smigal a Sin rwal strasznie i mial o wiele wieksze wymagania co do pamieci.