Komentowana treść: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3
[#91] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3
Wlasnie Hans-Jörg Frieden napisal walsnie na forum AW o tym o czy mowil kiero :) ID pisze kod pamietajac o inynych systemach ale Heretic 2 napiany przez Raven juz nie byl i port byl mozolny mimo ze gra dziala na tym samym enginie :)
[#92] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@bwilis, post #90

W odpowiedzi na komentarz #90

Cóż MOSa na jedną platformę sprzętową jak widać robi się długo,
robienie równoregle wersji x86 to kolejne wydłużenie czasu wyjścia
kolejnej wersji systemu, a zyski wątpliwe i to dużo bardziej niźli na
PPC, zpiracic toto łatwiej...
[#93] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3
W odpowiedzi na komentarz #92

Zgadzam się w tym punkcie z tobą:(Zeta już krąży w sieci....
[#94] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@bwilis, post #78

W odpowiedzi na komentarz #78




Jezeli to bylo do mnie, to nie mowi o zadnej stronie AmigaManiacs (link?). Mowie o stronie sdl.innoidea.hu na ktorej znajduje sie port "Cube" pod MorphOS'a a takze porty innych kier i programow.

[#95] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@kiero, post #94

W odpowiedzi na komentarz #94




[ehhh, glupie literowki.]



Jezeli to bylo do mnie, to nie mowie o zadnej stronie AmigaManiacs (link?). Mowie o stronie sdl.innoidea.hu na ktorej znajduje sie port "Cube" pod MorphOS'a a takze porty innych gier i programow.
[#96] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@bwilis, post #83

W odpowiedzi na komentarz #83


Deweloperzy MOSu sami się przyznali że dos,intuition,gadtools zrobili wspólnie z zespołem AROSa (patrz wywiad - parę newsów wcześniej), deweloperzy OS4 się nie przyznali ale OS4 jakby zaczął się w ogóle rozwijać dziwnym zbiegiem okoliczności po tym jak aros zaczął działać na ppc.



Tak że można powiedzieć że właściwie to MOS i OS4 są w postaci OSS.(AROS)



Najlepiej będzie jak przeportujesz na AROSa powiedzmy mozillę

i wtedy z checią się dowiemy jak należy doganiać PC.



A może jeszcze lepiej zrób lepszy od Mozilli browser pod AROSa

To się na MOS i OS4 sportuje, będziesz wtedy dla nas góóróó

i w ogóle

[#97] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@woluzjan(at)gazeta.pl, post #96

W odpowiedzi na komentarz #96




Deweloperzy OS4 się nie przyznali ale OS4 jakby zaczął się w ogóle rozwijać dziwnym zbiegiem okoliczności po tym jak aros zaczął działać na ppc.



Hehe wy macie jaks manie takie bzdurne terorie spiskowe wymyslac.

Pewnie to wszytko wina zydow, pedalow i cyklistow
[#98] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@MDW, post #71

W odpowiedzi na komentarz #71




Od podstaw nie ale gdby ktos przeportowal OGRE to gra mogl by byc niezla grafiznie a grywalnosc to juz sprawa tworcow :)
[#99] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@bwilis, post #83

W odpowiedzi na komentarz #83


nie nie to zły pomysł
[#100] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@woluzjan(at)gazeta.pl, post #96

W odpowiedzi na komentarz #96




Najlepiej będzie jak przeportujesz na AROSa powiedzmy mozillę

i wtedy z checią się dowiemy jak należy doganiać PC.



[u]



A wogóle to znalazła by się w Polsce jakaś grupa ludzi która była by w stanie coś takiego zrobić (tylko na Mos'a a nie na arosa) i co by za to chciała
[#101] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@goramo, post #100

W odpowiedzi na komentarz #100


A wogóle to znalazła by się w Polsce jakaś grupa ludzi która była by w stanie coś takiego zrobić (tylko na Mos'a a nie na arosa) i co by za to chciała




phyhyhyh na swiecie nie moga znalezc a co dopiero w polsce :))
[#102] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@V., post #101

W odpowiedzi na komentarz #101


na swiecie nie moga znalezc



Moze nalezy zwiekszyc obszar poszukiwac?







[#103] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@reactor, post #102

W odpowiedzi na komentarz #102




To może ktoś zajmie się projektem "SETI at home" miast liczyć jakieś klucze

[#104] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@goramo, post #103

W odpowiedzi na komentarz #103


ZTCW nie klienta SETI dla AmigaOS
[#105] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@goramo, post #103

W odpowiedzi na komentarz #103


ZTCW nie ma klienta SETI dla AmigaOS
[#106] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@reactor, post #105

W odpowiedzi na komentarz #105


No to jak mamy szukać chętnych do przeportowania mozilli

[#107] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@kiero, post #61

W odpowiedzi na komentarz #61


chyba ppc mają możliwość zmiany trybu na little-endian (w mosie jest to nierealne i niepotrzebne ale Solaris na ppc był w little-endian, karty blizzard nie mogły zmieniać trybu, może pegaz taką właściwość ma)

[#108] Re: Uwolnienie kodów źródłowych Quake 3

@rzookol, post #107

W odpowiedzi na komentarz #107

Ma taka wlasciwosc, tyle ze pamietaj, ze dziala to na calosc, a nie na jeden proces, wiec system musialby byc w little endian, a nie jest...
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem