@Mufa, post #71
@Jacek Piszczek, post #90
Jeśli nie chcesz używać MUI - Twoja sprawa. Faktem jednak jest, że nie ma w tej chwili bardziej rozwiniętego systemu GUI na AmigaOS3.x i kompatybilne. Poza tym, kto tu chce tworzyć coś pod OS4? Chyba nie o tym thread był?
@SZAMAN, post #98
@mailman, post #101
@mailman, post #102
@SZAMAN, post #104
@Sventevith, post #109
@SZAMAN, post #104
@Liluh, post #111
@Liluh, post #111
@baderman, post #112
@XaVeR, post #26
@grxmrx, post #115
@Jacek Piszczek, post #90
Siła jest w abstrakcyjności klasy Area, mnogości metod i możliwości budowania klas na jej bazie.
Autor MUI nie skorzystał z gadgetclass ze względu na jej ograniczenia, brak systemu notifikacji (IDCMPUPDATE jest conajmniej niewygodne) oraz przede wszystkim szybkość oraz kontekst, na którym rysowane są gadgety.
Widzisz, problem z sekcją krytyczną jest taki, że większość standardowych klas jej nie posiada lub mają chronioną jedną metodę a programy używające ich z kilku tasków działają przypadkiem.
Problemy z deadlockami pojawiają się głęboko w internals BOOPSI, nie widzę potrzeby tłumaczenia tego - jeśli chcesz zapoznać się z tematem, to polecam analizę kodu gadtools i intuition.
Jeśli nie chcesz używać MUI - Twoja sprawa.
Faktem jednak jest, że nie ma w tej chwili bardziej rozwiniętego systemu GUI na AmigaOS3.x i kompatybilne.
Poza tym, kto tu chce tworzyć coś pod OS4?
@grxmrx, post #115
@SZAMAN, post #116