[#7]
Re: Trzeci wymiar MorphOS-a
@Mufa,
post #5
Znowu wyjdzie że się czepiam do newsa
Czepiasz się. Jakby ci się naprawdę chciało wiedzieć, to byś kliknął z łaski swojej na linka i mógłbyś przeczytać, że "multitexturing, mipmapping and palette texture handling, cube mapping, stencil buffer, vertex arrays, display lists, user clipping planes, selection buffer, evaluators, GLUT implementation, all primitives are supported, also variable size lines and points (smooth or not)."
To chyba wyjaśnia sprawę? Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami technicznymi to na tej samej stronie są imiona i nazwiska autorów, jeden z nich jest Polakiem i kontakt z nim nie powinien być trudny, ot wystarczy wejść na irc.freenode.net i zapytać.
Chyba nikt nie ma tym razem wątpliwości, że post Mufy, na który odpowiadam, jest przykładem czystej postaci trollerstwa. Stawiam oficjalny wniosek o zabanowanie trolla.