Komentowana treść: Trzeci wymiar MorphOS-a
[#61] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@MDW, post #12

Dziwne bo u mnie migają. Może mniej ale jednak
[#62] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Arbuz, post #61

na wersji mplayera 0.90 napisy migaja, na 0.91 juz nie

[#63] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Mufa, post #51

dzikujemy ci wielki wybawco hyperionie, ainc i wogole.

w najnowszym numerze:

054 wraz z obsluga wszystkich kart na swiecie (SNAP)???gdzie to!?

054 plyta DVD! szybka instalacja, tylko 200 SDLowych gierek!!

054 na wszystkim wszedzie szybszy i lepszy!!!

054 NOVA !! juz wychodzi, juz jutro , juz super obsluga wszystkiego na kartach co sie da!!! gdzie to??!

054 od jutra w 054 wszystkie gry beda napisane pod katem uzywania bumpmappingu i pixel shaderow 2.x !!!
[#64] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@krismiszcz, post #57

no chcial chcial by ale musi styknac pod peg1 ;>

[#65] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@stefkos, post #63

No i czego chcesz, no czego? Mało zostało powiedziane?
[#66] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@DarQo, post #62

Nie mam 0.90 tylko 1.0pre4.
[#67] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@_arti, post #39

Ad 1. Foobillard działa i jest dostępny tutaj: http://axon.umcs.lublin.pl/~zukowski/foobillard.lha



Co do reszty pytań mam podobne wątpliwości jeśli chodzi o przyszłość mosa...
[#68] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@piter144, post #50

Na moim Voodoo3 3000 też plugin 3dEner nie działa (tylko biały ekran). Może ktoś wie jak się zachowują stery do Voodoo5 5500 niechce mi się przekładać kart bo poprzednia wersja sterów pokazywała tylko że jest Voodoo4 i kaszaniła także na MPlayerze.
[#69] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Arbuz, post #68

U mnie tez jest biale okienko, ale jak wlaczę muzykę to juz dziala

[#70] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a
W tej sytuacji, mostek G-Rex bije na głowę Mediatora. Czy jeszcze sprzedają gdzieś ten mostek? Sprzedał bym medka :)
[#71] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@grxmrx, post #67

Foobillard działa i jest dostępny



No i jak to działa. Bo wymagania gry na którą przyznam ostrzę sobie zęby że pojawi się też pod OS4, trochę straszą. Gra jest ładna,lecz przecież nie znowu jakaś super rewelacyjna, tymczasem podobno do komfortowej gry na grzybie potrzeba procka 1.2Ghz i GF3Ti !
[#72] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Mufa, post #71

Wlasnie sciagnalem. Na pegazie 2 G4 z Voodoo 3, chodzi bez zarzutu.
[#73] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@nelson, post #72

a działa u Ciebie komputerowy przeciwnik ?
[#74] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Mufa, post #51

Owszem masz rację że zasadniczo jako usera innego rozwiązania, nie jestem w gronie osób najbardziej zainteresowanych.



wiec pozostaw moze troche wolnego miejsca tym ktorzy napisza kilka rzeczowych komentarzy o ktore tak placzesz, a nie zapleniaj go swoimi rozterkami wszelkich natur z lenistwem wlacznie (vide klikanie w link w celu dowiedzenia sie detali).



stery dzialaja pieknie. premierowy, publiczny pokaz byl na symphony05 :)
[#75] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Mufa, post #71

R8500 i 9100 to odpowiedniki GF4 wiec znacznie leiej niz GF3.
[#76] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Poke, post #75

R8500 i 9100 to odpowiedniki GF4 wiec znacznie leiej niz GF3.



No, mógłbym polemizować. Moim zdaniem GF3 Ti 500, jest porównywalna z Radeonami na układzie R200. No ale nie o to mi chodziło, bo tego że Radek 8500 i 9100 to uciągnie to mogłem się domyślać. Mnie jako posiadacza Radeona 7500 interesowało głównie jak to wygląda na słabszych kartach i odpowiedź że działa dobrze już na Voodoo całkowicie mnie satysfakcjonuje.

[#77] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Mufa, post #76

Generalnie wyglada to tak ze 8500 jest troche wolniejszy od GF4, ale jak wlaczyc filtrowanei anisotropowe to jest znaczaco szybszy. Czemu? Bo GF4 ma tak beznadziejna konstrukcje ze po wlaczeniu aniso wylacza sie jedno MTU - ekeftem jest spadek wydajnosci nawet o 20%.
[#78] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Mufa, post #76

Na P1 z G3 i Voodoo3 2k dziala zupelnie plynnie.
[#79] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@rzookol, post #73

Tak działa, wczoraj przegrałem z nim dwa razy :) Program ma troche dziwna filozofie ustawien, wiec moze w tym jest problem.
[#80] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@nelson, post #72

U mnie nie działa foolbillard dlaczego?
[#81] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Arbuz, post #80

A jak się objawia to niedziałanie? Bo u mnie za pierwszym uruchomieniem, gdy miałem pewnie pełno hitów w debuglogu gra się nie włączyła i wręcz zawiesiła system (99% zajętości procesora..., odrysowujące się okna...). Po resecie zadziałała.
[#82] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@grxmrx, post #81

U mnie (voodoo4 4500 agp) w taki właśnie sposób się zachowuje za każdym razem. :(
[#83] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a


sdk bedzie na mdc prawdopodobnie jutro. musze dopisac dokumentacje do niektorych funkcji (api systemowe).



vertex/pixel shadery nie sa obslugiwane. mimo ze jest to modne i wogole fajne, to wole jednak poswiecic czas na dodanie bardziej potrzebnych funkcji.



MDW:

jezeli cos dziala teraz inaczej niz wczesniej (np bety ktore miales) to znaczy ze zostalo poprawione.
[#84] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a


MDW: mgla typu linear nie dziala. w radeonach suportu dla mgly nie ma wogole. mysle ze za jakis czas bedzie to dopisane. bedzie tez kilka nowych funkcji potrzebnych dla blendera:)
[#85] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@kiero, post #84

No nareszcie można się przygotować do chwalenia pracy (klakierem jestem;), której efekty są dostępne dla użytkowników zamiast narzekać, że coś jest robione tylko przez pare osób dla nich samych ;)

--- koniec nierzeczowego komentarza --- ;)
[#86] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@grxmrx, post #81

Przeważnie objawia się ,,Aplication is Mediating'' :D ale czasem jest że nie może znaleźć odpowiedniego trybu graficznego lub nieznane polecenie.

A tak w ogóle to zastanawiam się:

1. może mam jakieś stare OpenGl (skąd wziąść?)

2. Może to głupie ale uruchamiam bez żadnych opsji w shelu bo:

a) jak coś wpiszę to i tak zwiecha

b) jestem bardziej Plug&Play niż Shelowcem (zaznaczam że nie mam PC ;) Jeśli trzeba coś wpisać to napiszcie



Pozdrawiam
[#87] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Arbuz, post #86

Dorób do skryptu start ikonkę, zaznacz flagę script i kliknij, ew. z shella wpisz po wejściu do katalogu gdzie jest skrypt start:

execute start
[#88] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Arbuz, post #86

Ja bym obstawial ze winna jest bardzo stara wersja tego portu (AFAIK jest ona z dawno niedzialajacej juz strony z SDLowymi portami na MOSa). Trzeba poczekac az wydadza nowa wersje i oby nie byly to 2 tygodnie :).

[#89] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@marcik, post #88



nowy port foobillarda niedlugo wyjdzie.
[#90] Re: Trzeci wymiar MorphOS-a

@Mufa, post #76

Empiryczne porównania kart graficznych, im wyżej, tym lepiej. :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem