[#11]
Re: NatAmi działa z 16 MB pamięci Chip
@Daclaw,
post #8
"
Wcale. Takie wersje nie powstaną". Hm, no pewnym tego być nie możesz. Wszystko zależy do tego, jak potoczą się losy NatAmi. Jeśli faktycznie ten projekt zostanie sfinalizowany, jeśli faktycznie będzie można bez problemów kupić NatAmi, jeśli nie będzie ów komputer koszmarnie drogi... To kto wie, może się środowisko Klasykowców lekko rozbuja i trochę nowinek na ten sprzęt powstanie.
A nawet jeśli nie - no cóż, nawet jedynie obecnie dostępne, "stare" wersje takich programów jak DPaint, PPaint, Brillance, Photogencs, Art Effect, Art Departament Pro, ImageFX, Real, Cinema 4D et cetera - przestaną wywalać komunikat, że "not enough memory", który lubi się pojawiać na Klasyku wyposażonym w nawet 64 czy i 128 mega RAM. Zdaje mi się, że każdy dodatkowy megabajt pamięci CHIP skorzystają bez przepisywania, bez wspomagaczy w postaci nowych bibliotek.
Szesnaście mega pamięci CHIP dla wzmiankowanego wyżej softu to Kosmos jest. I fajnie, chciałbym móc dłubać w swoich amatorskich, hobbystycznych animacjach robionych w DPaincie bez oglądania się na to, że mi czipu zabraknie.
Mocno trzymam kciuki za powodzenie projektu NatAmi. Za tyle pamięci CHIP dam się pokroić, samochód sprzedam, a tego "Starego Neoklasyka" kupię
Z szacunkiem
Des
Ps. Tak przy okazji, bo nie chcę nowego wątku zakładać - czy ktoś z Szanownych Kolegów wie, gdzie można dorwać stareńką wersję (1.0) TVPainta dla Windows?