@mschulz, post #150
PNG.datatype pod AmigaOS nie obsluguje metody DTM_WRITE? Ah, szkoda. Pod AROS-em zapis do png dziala znakomicie...
Sprawdz ile programow wywala ostrzezenia pod Enforcer-em i pamietaj, ze Enforcer nie wylapuje wszystkich problemow, a tylko pewna czesc.
@Hexmage960, post #149
Nie widziałem Perfect Painta ani ImageFX.
@MDW, post #152
@Hexmage960, post #154
@Hexmage960, post #154
A Ty, w czym malujesz grafikę 24/32bit?
@MDW, post #156
Przez te ostatnie 23 lata dotknąłem większości programów do grafiki bitmapowej 24/32-bit:
Ech, przypomniały mi się czasy gdy się tym bawiłem. Nie było to takie złe. szeroki uśmiech
@Hexmage960, post #157
@Hexmage960, post #157
Czy udało Ci się zdobyć te wszystkie programy w wersjach oryginalnych w sklepie? Jeśli tak, to podziwiam. Sam mogłem korzystać w większości tylko z programów PD/Shareware.
@MDW, post #161
@agrajek, post #162
@michalmarek77, post #164
@Hexmage960, post #165
@michalmarek77, post #164
Piractwo uwaliło Amigę
@rePeter, post #167
@michalmarek77, post #168
Nie ma co bagatelizować wpływu piractwa na Amigę. To są fakty, nie mity. Nie bez powodu amigowe studia tworzące gry video dla dzieci przesiadły się na konsole i pecety
@michalmarek77, post #164
@agrajek, post #171
@rePeter, post #174
@recedent, post #177
@michalmarek77, post #176
Wywody są jak najbardziej logiczne i prawdziwe. To nie jest kwestia czyjegoś zdania a faktów
@Hexmage960, post #163
A dziś, używasz na MorphOSie jakiegoś programu do malowania (24bit)?