@MUFA-amigaone-pl, post #149
@recedent, post #151
@michal_zukowski, post #150
@recedent, post #154
@recedent, post #154
@recedent, post #151
starego, zajechanego talerzowca
@XoR, post #158
@michal_zukowski, post #160
A mogłbyś się wstrzymać 3 miesiące? Wtedy porównamy Dooma3 na MorphOSa i resztę systemów.
@AmiClassic, post #165
@mmarcin2741, post #166
Sam na Xbox Classic mam wersję. ChodziJak sam widzisz, tylko się cieszyć i grać
w 30 klatkach, a cpu w tej konsoli ma tylko 733mhz, ram 64mb
a grafika to najzwyklejszy GF3 z 2001. Wygląda świetnie.
Ale na Amidze nie ma innej gry, której akcja działaby się na Marsie.Nawet jeśli by tak było (co jest idiotycznym argumentem) to... Doom 3 nic w tej kwestii nie zmieni.
@AmiClassic, post #168
Teraz porównaj ceny XBOX'a i tej AO i zastanówmy się - ile i za co byłbyś w stanie wydać aby zagrać w tą konkretną grę bez stresów?
@snifferman, post #170
Na MorphOS port nie jest skończony. W tytule tego wątku jest "pierwsza wersja alpha", że sterowniki pod ten system nie mają wsparcia shaderów to gra wygląda jak kartofel/kupa kartofli. Do tego MorphOS działa na komputerach już podchodzących pod retro. Powier Mac G5 miał koniec produkcji w 2006Zawsze można odinstalować MorphOS'a, zainstalować OSX i grać:
@recedent, post #173
To tak jakby Tobie ktoś powiedział, żebyś schował swoją klasyczną Amigę do worka, zamiast tego kupił sobie A500 Mini i grał.Nie za bardzo rozumiem tą pokrętną logikę, bo rzeczywistość jest dokładnie odwrotna. 'Emulujesz' Amigę na Power Mac'u przy pomocy MorphOS'a czyli bawisz się Amigą Mini, Amiga jest tutaj odzwierciedleniem Power Mac'a ze swoim natywnym systemem czyli OS X'em.