[#241] Re: Doom 3 - pierwsza wersja alpha

@recedent, post #240

Wygląda już nieźle. PM G5 2.7, X1950? To tak musi działać jak aplikacja 32 bity i 1 rdzeń, więc poza zegarem G5 nic więcej za bardzo nie daje (upraszczając nieco)? A są szanse na multicore 32 bity lub single, ale 64-bity? Jakieś plany, bo o x86 za bardzo nie słychać.



Ostatnia aktualizacja: 13.04.2025 13:29:34 przez KM_Ender
1
[#242] Re: Doom 3 - pierwsza wersja alpha

@KM_Ender, post #241

Gorzej, PM G5 Quad 2,5 GHz (czyli czterordzeniowy, z czego wykorzystujemy 1 rdzeń) :)
G5 daje zegar no i teoretycznie PCIe daje szybszą grafikę niż starsze wersje z AGP.

Co do drugiej części pytania - tradycyjnie nic nie wiem poza ogólnymi spekulacjami. Ale wydaje mi się (to tylko moje, niczym nie podparte przeczucie), że prędzej już zobaczymy MorphOS-a NG na zupełnie nową architekturę sprzętową niż obsługę dodatkowych rdzeni/64 bit na PPC.
3
[#243] Re: Doom 3 - pierwsza wersja alpha

@recedent, post #240

Grafika już cieszy oko, teraz tylko optymalizacje szybkościowe i może być naprawdę przyjemnie OKok, racja
2
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem