Wątek zamknięty
[#31] Re: Sprzedałem płytę

@KAN2000, post #30

A nie można sie dogadac telefonicznie
a nie przez forum?
[#32] Re: Sprzedałem płytę

@Ralpheeck, post #29

No więc jestem laikiem bo nic nie zauważyłem że było coś grzebane , zresztą Ty też nie bo nienapisałeś od razu tylko jak poszła do serwisu. Płyta była kiedyś własnością Marcin74 i on też sobie nie przypomina czy była naprawiana.

Ostatnia aktualizacja: 13.02.2020 21:58:19 przez zorkadar
[#33] Re: Sprzedałem płytę

@KAN2000, post #30

Bankowo naprawiana.

Zapodaj zdjęcia hires.
[#34] Re: Sprzedałem płytę

@Ralpheeck, post #29

Piotrkowi chyba wykop wszedł za motzno, bo wszędzie wstawia tę emotikonę

a mi się podoba ten emot. Nigdzie w zestawach ikonek nie znalazłem odpowiednika, a już na PPA to w ogóle - wiele z tych, co były kiedyś, z sobie tylko znanych przyczyn wykasowali. Np. . To niby co ma wstawiać? Ż\_(ツ)_/Ż
Chociaż ja na wypok z reguły nie zaglądam, bo tam same gimby (od jednego bywalca słyszałem parę miesięcy temu, że ostatnio szczególnie w ichniejszej moderacji działają gimbusy), tylko na joemonstera, dla dojrzałych osobników.

/edit a nie, pomyliło mi się - gimbusy to są w moderacji na joemonsterze, na wypoku w moderacji są ludzie z dodatkowym chromosomem.

Ostatnia aktualizacja: 13.02.2020 22:01:58 przez snajper
[#35] Re: Sprzedałem płytę

@zorkadar, post #32

Można sobie nie przypominać to ludzka rzecz, ja też jakoś specjalnie nie patrzyłem czy było coś naprawiane an płycie - jak przyniosłem na serwis to pierwsze co to mi pokazali wymieniane scalaki :(
Dobra, póki co czekam na odzew Marcin74, napisałem do niego na gmaila. Jak się nie odezwie to zostanie serwis w Warszawie chyba, że ktoś ma lepszy pomysł.
[#36] Re: Sprzedałem płytę

@snajper, post #34

A to sorki
( ͡° ͜ʖ ͡°)
[#37] Re: Sprzedałem płytę

@KAN2000, post #35

scalaki, znaczy się romy? Rzadko kiedy chipsy idą w amigach.
[#38] Re: Sprzedałem płytę

@Ralpheeck, post #37