Wątek zamknięty
[#691] Re: Upadek Amigi - czy to spisek?

@Daclaw, post #688

Bo Apple, podobnie jak Commodore nie produkowało monitorów. Ja mam 1950 i bebechy są AOC. Mam też Della i też ma Soniaka Trinitrona.
[#692] Re: Upadek Amigi - czy to spisek?

@Jacques, post #690

Nie znam się ale się wypowiem. Czytam Waszę wpisy i łapię się za głowę. Ja osobiście w moim mieście nie znałem nikogo kto posiadał te wypasione amigi do pracy. Wszyscy mieli 500tki , 500+ mały procent 600tki a bardzo nie wielu 1200 z czego jeden 1200 tower z cd romem i dyskiem (jego tata miał jakiś sklep). Wszyscy z wymienionych głównie na amigach grali. Dlatego gdy Ci wszyscy gracze zobaczyli możliwości playstation to mało kogo obchodziło co się dzieję z amigą i dlaczego gry na niej wyglądają tak kiepsko. Pozbywali sie za groszę aby kupic albo konsole, albo PCty. Nie wiem i nie rozumiem po co w tym czasie nadal ktoś próbował przebić głową ściane inwestując w komputer bez przyszlosci i to placąc dużo większe pieniądze. Porównał bym taką osobę do obecnego fanboja appla.
Tak samo jak widze te Amigi NG również nie mogę zrozumieć tego czegoś. Jedyny sens dla mbie by był gdyby dało sie odpalac gry whdload , ew adf. Wtedy uznał bym sens takiej amigi z nowoczesnymi mozliwościami. W przeciwnym razie po co przeplacac za komputer nie kompatybilny z wiekszoscia nowoczesnego softu z gorszymi parametrami niż obecne PC?
Nie zrozumcie mnie źle. Jestem fanem Amigi, ale dlatego że kojarzy mi sie z dzieciństwem. Z pewnym klimatem lat 90tych, z pewną "subkulturą", te czasy nie wrócą i przez wzgląd na sentyment lubię wracać do gier z amigi. Natomiast w momencie gdy te gry dzieliła przepaść od konkurencyjnych platform nie widziałem sensu zostawać z tym komputerem. Myślę że to było ostatnim gwoździem do trumny amigi. Przepaść technologiczna. Cała reszta nie ma znaczenia.