@odyseja_lkc, post #223
A do oldschool to nie potrzeba nowych dem, jest wystarczający zapas tego co powstało kiedyś :)
@sachy, post #238
A tak w ogole, nie tak dawno Fairlight wydal wlasnie intro z sinus-scrollem, zapowiadajace powrot FLT na A500. I co - Fairlight lamy? :)
@Deftronic/..., post #242
@Deftronic/..., post #242
Nie napisałem, że Promax śmiałby się z kodera - napisałem, że chyba śmiałby się z produkcji. Każdy komu ją podesłałem się z niej śmiał. Dopiero musiałem wyjaśnić ludkom - "że to teraz taka moda na old school". Ahaaa... ;)
@jokov, post #243
@Duracel, post #244
@Deftronic/..., post #242
@sachy, post #251
@pabloz, post #252
Pojedynki na demoscenie ..coś pięknego :)
@flops, post #254
@sachy, post #256
@slay, post #260
@Deftronic/..., post #261
Obiekty - wygenerowane proceduralnie,
Animacja, oświetlenie, cieniowanie, itd - realtime (arytmetyka stałoprzecinkowa z tablicami sin cos)
C2P - tu ciekawostka, ta wersja renderuje 256 odcieni na 16 kolorów z ditheringiem
@slay, post #262
@BULI, post #264
@Mariodj, post #266