[#1] whdload i kłopoty !
Witam,
Właśnie zakupiłem licencję na WHDLOAD, w związku z czym chciałbym wreszcie zobaczyć co to robi ... 2 dni walczę z plikami, CF-ami, przejściówkami, kickami, itp....
Stanęło na tym, że WHDLOAD jest zainstalowany. Na pierwszy ogień przeznaczyłem Pinball Ilussions AGA, bo mam 1200. Ściągnąłem z rodzynków wersję HDD. Do Devs załadowałem całą baterię plików ze strony WHDLOAD - .RTB i .PAT, a także wynalezioną paczkę romów z kickstartami. Jednak po zainicjowaniu akcji zainstalowania gry zaczął krzyczeć, że nie ma pliku kick40068.a1200. Sprawdziłem, jest ten rom, ale pod inną nazwą. Zmieniłem nazwę na prawidłową. Znów próba: "error during resload_loadkick - invalid kickstart image". Znalazłem inny - to samo i jeszcze inny plik - to samo. Czy zapodanie każdej gierki łączy się z takimi bólami? Co robię nie tak?
Niestety jestem zielony w amigowaniu, więc wszystko przychodzi mi z przeogromnym trudem. Może jest gdzieś opis krok po kroku, bo lektura dotychczas przeczytanych opisów nie jest zbyt przejrzysta.
[#2] Re: whdload i kłopoty !

@jasiek40, post #1

Sprobuj stad, strona ze skonfigurowanymi grami (abandonware) pod WHDLoad.
[odnośnik usunięto]

Co do paczki ROM-ow, znalazlem, wrzucilem juz spreparowana i nie mam problemow.
Generalnie w przewazajacej wiekszosci nie mam problemow zadnych z WHDLoad.

[#3] Re: whdload i kłopoty !

@jasiek40, post #1

Aby wszystko dobrze działało, musisz mieć w DEVS: założony katalog Kickstarts. W nim powinny znajdować się pliki RTB oraz PAT i oczywiście plik z Kickstartem w wymaganej wersji. Kick musi nazywać się tak samo jak pliki PAT i RTB, ale bez rozszerzenia (fuj). Kickstart powinien być oryginalny (niemodyfikowany). Jeśli więc masz zestaw plików z kickami, to musisz znaleźć właściwy.

Powinieneś, częściej sprawdzać pocztę. Masz tam wszystko opisane.

Ostatnia modyfikacja: 29.01.2011 00:59:05
[#4] Re: whdload i kłopoty !

@Mordimer, post #3

Poszedł mail - sprawdz pocztę
[#5] Re: whdload i kłopoty !