[#369]
Re: Zapowiedzi nowych gier
@Don_Adan,
post #367
w Quake 680x480 średnio 18 FPS, max 25, tyle że to GL, tam się nie renderuje całej klatki w pamięci FAST i przerzuca do karty graficznej, ale jak doczytuje nową teksturę w jakiejś nowej lokacji to spada do 2-3 FPS na kilka sekund.
na oknie to spodziewałem się dużo gorszego wyniku, po pierwsze pod WB mam 1600x1200x16bit, no i pewnie przy otwartym oknie dodatkowy narzut robi sam system.
Pewnie jak uda mi się zmusić Diablo do odpalenia na własnym ekranie to te 6-8 FPS co inni uzyskują wyciągnie, co i tak nie jest grywalnym wynikiem :(
bez zmiany sposobu w jaki gra odświeża zawartość ekrany na klasyku pewnie nie uda się dużo więcej osiągnąć, w 640*480*16bit jedna klatka to 600KB, 8 FPS to blisko 5MB/s,
Jaki realnie można wycisnąć transfer CPU/FAST do PCI w Mediatorze ? 10MB/s ? a część pasma idzie np. do SB128.
szczególnie widać to w przypadku wersji na PPC , gdzie między 060@60MHz a 603@330MHz dużej różnicy nie udało się uzyskać, a w samym zegarze tych CPU jest ponad 5x różnica !
pik .ini kasowałem, ten nowy który gra wygenerowała edytowałem ręcznie, nic to nie zmienia
Ostatnia aktualizacja: 23.01.2020 19:13:32 przez UJP