@mmarcin2741, post #3
@Axi0maT, post #5
@Axi0maT, post #5
@Cedrat, post #9
Na Amigę nie było dobrych bijatyk
A Mortal Kombat 3 był grą IMHO kiepską - wtórną i bez klimatu,
@Koyot1222, post #14
@BULI, post #16
@Cedrat, post #17
@Cedrat, post #17
porównaj to z różnorodnymi postaciami z Mortal Kombat 2, czy Street Fighter Alpha 3 (II Turbo w sumie też).
Nie wiem, jak niskie wymagania trzeba mieć, żeby nie zauważyć, jak kiepsko narysowana jest tu grafika.
A jakbyś tę grę odpalił, i popatrzył na „oszałamiającą” ilość animacji w tle
Niestety, Amiga odziedziczyła standard joysticka po 8-bitowcach, i stąd problemy. Ta platforma się po prostu do bijatyk niezbyt nadaje.
to by się jeszcze smutniej zrobiło.
@charliefrown, post #19
przy bijatykach z SNES czy MD (porty z Neo Geo i ekskluzywne) nie wydawały się aż takie atrakcyjne i dopracowane
@Axi0maT, post #21
@mateusz_s, post #24
@Koyot1222, post #20
Szukasz, szukasz a nie bardzo orientujesz się w temacie
W sumie, w bijatyce 1:1 animacje w tle nie są aż tak istotną rzeczą.
Tu też nie masz racji. Amiga obsługuje tez 7 przyciskowego pada.
@Axi0maT, post #21
@charliefrown, post #27