@Axi0maT, post #28
klawiatura jako kontroler do gry jest dobrym kierunkiem wbrew temu co sugerujesz - to otwiera calkiem spore mozliwosci bo daje wiecej przyciskow nawet kosztem wygody
Mortal Kombat 3
@teh_KaiN, post #23
@MDW, post #35
Mortal Kombat 3 podobno całkiem zgrabnie działa na rozbudowanych Amigach (klasycznych) pod jakimś MAME. I to najlepsza, bo arcadowa, wersja.
@amikoksu, post #38
@mailman, post #1
@Axi0maT, post #40
@BULI, post #45
@mmarcin2741, post #46
Szkoda, że na Amidze nie ma takiego developingu jaki jest na Megadrive.
@mmarcin2741, post #44
@Shredder, post #53
@mmarcin2741, post #54
ale powiem, że przejście Mortala w 3d
zakończyło dobrą passę tej serii.
Fighting Spirit i Shadow Fighter były nawet
dobre, ale pojawiły się bardzo późno i nie
była to klasa SF2.
Może pare osób znów wrzuci mnie do swojego
ignora
@Koyot1222, post #55
Shadow figher wyszedł w 95 roku, zaledwie rok po premierze SF2 i w tym samym roku kiedy pojawił się Street Figher 2 na Amidze
@mmarcin2741, post #54
@WojoS, post #59