Jypy: Oczekiwane przez was demo gry Superfrog 2 trafi w wasze ręce już
20 czerwca!
Jypy:Ze względu na to, że Marek S. stracił poczucie czasu i w tajemniczych okolicznościach (których ujawnić nie mogę) zniknął (co uniemożliwia skończenie naszej pracy), czas wydania DEMO musimy przełożyć póki co na 22, czyli jutrzejszy dzień.
W imieniu Marka S. i Czasu przepraszam.
Jypy(01.07.2009):Skoro znaleźli projekt Superfrog 3D ekipy Realspawn to czemu naszego mieliby nie znaleźć? Po za tym to nie Ty ryzykujesz ewentualne konsekwencje tylko ja.
E-mail jeszcze nie wysłany. Najpierw założę temat na angielskim forum fanów amigowych gier. Optymistyczna reakcja fanów będzie dodatkowym argument dla Team 17.
Pytałem nie z czystej i bezinteresownej złośliwości - a w każdym razie nie tylko. Chciałem się dowiedzieć, czy wiesz, co działo się z Amigą przez ostatnie 15 lat. I, dalibóg, dowiedziałem się. Życzę powodzenia w ukończeniu i opublikowaniu gry, chociaż pewnie w nią nie zagram.
Ten sam. Ale jak widzisz w międzyczasie obok DEMA wszedłem tu na forum i zostałem przekonany do załatwienia tej sprawy przez rozmowę z Team17. Dlatego zawiesiliśmy wydanie DEMA do czasu aż odpiszą.
* Nie, niestety nie znam się aż tak w temacie Amiga. Grałem w nią gdy miałem 5-7 lat a potem odeszła z mojego życia.
Wnioskuje z doswiadczenia. Tak jak w przypadku niektorych homebrew ktorych autorzy pisali nawet do samego SONY, tak duza firma nie bedzie pertraktowac z nikim, chyba ze chodzi o sprzedaz licencji. Jakikolwiek odzew z ich strony bylby ogromna reklama dla strony drugiej.
A nie moglibyście zmienić nazwę Supefrog 2 na jakąś inną i promować ją jako grę podobną do Superfroga? Wtedy uniknęlibyście kłopotów jeśli chodzi o licencję na tytuł gry.
team 17 to bardzo mała firma. W porównaniu do SONy mikroskopijna. Może odpowiedzą a może nie. jeśli nie to będziemy ich dalej maglować . mam swoje sposoby w koncu zrobiłem trochę tych wywiadów i musiałem ludziom do dupy włazić aby się po zgadzali na to czy na tamto.
jak nie odpiszą tragedii nie beðzie po prostu poradzę jakubowi jak ich inaczej podejść.
------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
A miało być tak pięknie, czyli rzecz o Superfrog 3D
27 czerwca 2005 07:50 PCU.V. ImpalerOd dłuższego czasu studio Realspawn Productions pracowało nad amatorskim i całkowicie darmowym projektem o nazwie Superfrog 3D. Jak nietrudno się domyślić, gra miała nawiązywać do kultowej dla wielu z Was platformówki firmy Team 17, która opowiada o perypetiach zielonej i sympatycznej żaby
------------------------
Firma Team 17 , zagroziła procesem i projekt wyszedł ale zamiast żaby był jakiś stworek
Tak, ale to tylko dowodzi, że Realspawn próbowało ominąć rawa autorskie. Team17 nie mogłoby zagrozić procesem gdyby najpierw zapytali ich czy mogą stworzyć taką grę (zresztą o tej sprawie też napisałem im w e-mailu).
Reakcja Team 17 była dosyć nerwowa. Wygląda na to, że Realspawn po prostu obie grę robił bez jakichkolwiek ustaleń firmą. W takim wypadku ja się nie dziwę, że reakcja Teamu17 była nerwowa.
Widzisz, to tak jest zawsze z przenoszeniem flagowych/legendarnych tytulow na inne systemy. Sega miala swojego Sonica, wielkie "N" Mariana, systemy commodore Superfroga itd itd. Pc to juz raczej era Wolfensteina i Dooma. Wiadomo ze zamiana miejsc/systemow z tytulami raczej przywoluje wrazenia pewnej egzotyki.
zartuje robcie robcie.... ale ja w to grac nie bede :D
wole wersje amigowa...kontynuacja na pewno szybko nie nastapi na 68000 gdyz nie wiem czy wiesz ale Super Frog powstal w calosci w assemblerze i dlatego jest dynamicznie szybki na archaicznej amidze z 7 mhz i 1 MB RAM
no to w takim razie gdzie to znaleźć, bo pod hasłem superfrog 3D w google nic nie ma, a poza tym jak gra wyszła ale ze stworkiem zamiast żaby, to nie może się nazywać superfrog 3D
Co do SF2, to mi nie przeszkadza, że będzie na PC, nie ważne co mówią ludzie, rób to co uważasz za słuszne, jeśli sprawia Ci to frajdę i jest legalne to rób to dalej.
"Dziękuję za maila. Będziemy obserwować efekty Waszej pracy. Bardzo mi jednak przykro, ale mamy plany co do Superfroga i w tym akurat momencie nie możemy udzielić licencji na ten tytuł żadnemu zewnętrznemu wykonawcy.
Team 17 docenia Waszą uczciwość i entuzjazm, a ponieważ widziałem projekt, skontaktuję się z Wami. Aktualnie nie ma mnie w pracy, gdzyż podróżuję.
Pozdrawiam, Martyn Brown szef studia w Team 17 (oraz produkcji i projektu Superfroga z 1993 r.)"
Z pozdrowieniami dla wszystkich którzy nie wierzyli, że Team17 odpisze cokolwiek Zobaczymy co dalej z tą sprawą, będziemy działać dalej.
> Zobaczymy co dalej z tą sprawą, będziemy działać dalej.
A co ma być?
To samo co z setką innych remaków - nikogo to nie obchodzi! (tak, wiem, dopóki nie sprzedajesz jej pod swoim szyldem, bla bla bla)
Róbcie swoje i nie dajcie się znowu wciągać w niepotrzebne dyskusje domorosłym adwokatom...
> "Dziękuję za maila. Będziemy obserwować efekty Waszej pracy.
> Bardzo mi jednak przykro, ale mamy plany co do Superfroga
no, ja już widzę te ich plany... Zobaczyli zainteresowanie tematem, potencjalne źródło kasy, i tyle. Niedługo pewnie zaczną wychodzić superfrogi jak grzyby po deszczu :P
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.