@Koyot1222,
post #1
po pierwsze dlaczego 16 kolorów ?
wydaje mi się, że docelowo powinno być 640x480 256 kolorów. Skoro Big Red Adventure działalo znośnie na a1200 z fastem to nie ma sensu ograniczać się sztucznie do 16 kolorów. Poza tym zawsze można zrobić 2 wersje, prawienormalną czyli 256 kolorów i nienormalną dla ludzi myslących, że amigowość to brzydota i piski nietoperzy :), podobnie z rozdziałkami, dla programu nie ma różnicy czy to jest 640x480 czy 320x256. Jesli chodzi o kod: najsensowniej zrobić to jako engine do SCUMMA i skorzystać z wersji SCUMMA użytej w DOTT AGA w wersji dla klasyków i zwykłego Scumma w wersji dla innych maszyn.
Grafika bardzo ładna ale kojarzy mi sie z atari, dodatkowe kolory by ją troche ożywily. Myśle, że tła mogłyby by zostać skanowane (plus odpowiedni retusz). Natomiast pierwszy plan fajnie jakby byl rysowany. Po swiętach mysle ze moglbym się za to wziąć (z kimś jeszcze, samemu nie) ale w wersji dla normalnych maszyn, z drugiej strony po opracowaniu typu danych i samego engine logicznego wyswietlanie oceniam na 10% wiec nie bylo by wiele roboty z tym.
na konkurs nie da rady, to wygląda za dobrze, żeby niszczyć to amosowym gracem
Ostatnia modyfikacja: 17.12.2009 12:18:24