@ede, post #89
@michalmarek77, post #86
Sory granie na 1/4 ekranu w 10 fps to nie granie.
@grg, post #90
@Minniat, post #92
@michalmarek77, post #93
@grg, post #95
@grg, post #95
@michalmarek77, post #94
Optymalne pokazuje mój podpis pod imieniem
@grg, post #95
@przemysław, post #98
@michalmarek77, post #97
Wiesz...
te wszystkie ustawienia, filtry, detale, ............
to problem , który jest schedą po milionie róznych konfiguracji sprzętowych PC.
Amiga miała jasne zasady - seria 68k 7Mhz, seria 030 25 Mhz, seria 040 25 Mhz. Koniec. I takie powinny być wybory ustawień w grach - a po wyborze gry powinny chodzić min 25 fps.
Jeśli mniej to po co takie gry robić ?
Na PC ok - każdy miał co chciał, więc bajzel musiał być, na Amidze było inaczej. Powinno być.
Te wszystkie dopałki, duperele, to zapatrzenie się na możliwości rozbudowy PC. Niepotrzebne.
Czy nie wydaje Wam się, że przez te rozszerzenia Amiga przestała być Amigą - stała się PC na motoroli , umożliwiającym pracę pod AOS'em /workbenchem/
Chcesz mieć potężniejszą Amigę - zamieniasz ją w PC, i zamiast kupić PC za mniejszą kasę, tracisz Amigę a zyskujesz coś, na czym 95% czasu bawisz się ikonami , a 5% poświęcasz na odpalanie softu który i tak jest kiepski /obecnie/
@michalmarek77, post #100
Przy jej projektowaniu kierowano się zasadą stworzenia MEGA KONSOLI.
Miała być i stała się komputerem, acz sprzętowo, z charakteru bliżej Amidze do konsoli niż komputera.
@grg, post #101
@grg, post #102
@michalmarek77, post #104
@recedent, post #105
@michalmarek77, post #94
@rafgc, post #84
@michalmarek77, post #94
@Andrzej Drops, post #46
@Andrzej Drozd, post #109
Tak, Amigi 68k (klasyki) służa do grania we wspaniałe gry amigowe z lat 90-tych. Ośmiobitowce służą do grania we wspaniałe gry z lat 80-tych. Pecety i konsole służą do grania we wspaniałe gry teraźniejsze.